Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke in de microgolf

Coke in de microgolf

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb net mijn coke in de microgolf gedaan zodat het makkelijker zou zijn om te kappen aangezien die een beetje nat was
Nu vraag ik mij af of dit kwaad kan
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zwartekat zei:
Ik heb net mijn coke in de microgolf gedaan zodat het makkelijker zou zijn om te kappen aangezien die een beetje nat was
Nu vraag ik mij af of dit kwaad kan
Klik om te vergroten...
Haha mischien kan je t nog uitkoken als je wil basen maar dat raad ik je af, snuiven kan je t iniedergeval niet meer. Een maat van mij deed dit ook ooit eens om t "droger" te maken maar het sloeg gelijk zwart uit en plakte aan t bord vast je kon er niks meer mee. Beter weggooien
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgende keer alleen het bordje in de magnetron doen en niet met de coke erbij.
Hoe ziet het er nu uit dan?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oeff hoe ziet je coke er nu uit? Wrs niet meer te snuiven?
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Was het niet handiger geweest om die coke op bakpapier te leggen op een tafel, dan met een scheermesje fijn hakken en dan uitspreiden over de bakpapier.
Op die manier droogt het veel sneller op en kan je het makkelijker snijden.

Ter info: ik heb vandaag 4g pep gehaald wat uiteraard nat was.
Deze op bakpapier gelegd,
bakpapier dubbelgevouwen,
plat geplet met een bankpasje,
bakpapier ontvouwd,
ietsjes laten drogen,
daarna met scheermesje versnijden
en weer laten drogen.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tartarus zei:
Ik heb ooit een gehuurde feesttent moeten opkuisen na afloop, anders kreeg je geen borg terug 🫠
Klik om te vergroten...
Euhm, op wat slaat dit?šŸ˜†
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt zojuist je coke gesmolten, met een smeltpunt van 98 graden, in een microgolf die velen malen hoger gaat. Nu gaat het plakken en kleven en zal het alleen maar moeilijker gaan want het is waarschijnlijk een papje geworden. Ook is je coke niet zuiver. Je zal het moeten laten drogen in de buitenlucht en daarna moeten testen welke versnijdingen erin zitten.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Beter eerst vragen/checken en dan pas zoiets doen, maar als TS het al gedaan had en nog vraagt of dit kwaad kan, zal het wel niet zwart of zo totaal onbruikbaar zijn als sommigen hier schrijven?
Maar TS reageert niet, dus oftewel werkt zn stuff nog en is aant gaan of is zn spul omzeep en is ie de teleurstelling aant verwerken šŸ™ƒ

Maar coke of eender welke drug/poeder blootstellen aan elektromagnetische straling en de eerder onstabiele en snelle opwarming vh product, lijkt me sowieso not done, eigenlijk gaat er bij mij zelfs zelden eten in.
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad niet handig, maar daar zal hij nu achter zijn. Bordje er even in tot deze handwarm is en je coke is perfect zodra je het daarna er op legt en mooi fijn maakt.

overigens heb ik dat ook altijd een betere ervaring. Zou dit door de temperatuur komen of omdat het fijner is? Meer mensen deze ervaring?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zwartekat zei:
Ik heb net mijn coke in de microgolf gedaan zodat het makkelijker zou zijn om te kappen aangezien die een beetje nat was
Nu vraag ik mij af of dit kwaad kan
Klik om te vergroten...

Nou, wat blijft er nog van over? :thinking:
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Nou, wat blijft er nog van over? :thinking:
Klik om te vergroten...
Haha geen moer kan k je vertellen🤣 toen die maat van mij die fout maakte had ie t nog geen 2 min erin. Werd zwart en plakte aan t bord en stonk als de ziekte🤣 was een duur foutje van de TS
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deurklappert123 zei:
Haha geen moer kan k je vertellen🤣 toen die maat van mij die fout maakte had ie t nog geen 2 min erin. Werd zwart en plakte aan t bord en stonk als de ziekte🤣 was een duur foutje van de TS
Klik om te vergroten...

Damn... :unamused::sleepy:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zie steeds midgetgolf ipv microgolf staan en als beelddenker ziet dat er best grappig uit in deze situatie
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Ik zie steeds midgetgolf ipv microgolf staan en als beelddenker ziet dat er best grappig uit in deze situatie
Klik om te vergroten...
Haha same
Microgolf is Belgisch las ik

Ik lees nog steeds bij een stuk voor piano met aanduiding andante spianato (speels en lopend) andante spinazie.

Die dingen heeft iedereen.
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deurklappert123 zei:
Haha mischien kan je t nog uitkoken als je wil basen maar dat raad ik je af, snuiven kan je t iniedergeval niet meer. Een maat van mij deed dit ook ooit eens om t "droger" te maken maar het sloeg gelijk zwart uit en plakte aan t bord vast je kon er niks meer mee. Beter weggooien
Klik om te vergroten...
Heb het nog kunnen snuiven, werd niet zwart en plakte ook niet vast aan het bord hahah
Uiteindelijk werkte het ook wel nog, denk dat ik geluk heb gehad met het er niet te lang in te laten zitten
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik maak eerst een bord heel heet in de magnetron. Dan pas poeder er op. En verspreiden en fijnmaken totdat het geen brokjes meer zijn.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Deurklappert123 zei:
Haha geen moer kan k je vertellen🤣 toen die maat van mij die fout maakte had ie t nog geen 2 min erin. Werd zwart en plakte aan t bord en stonk als de ziekte🤣 was een duur foutje van de TS
Klik om te vergroten...
Bij TS blijkbaar niet het geval, leek ook al duidelijk bij de vraagstelling, als de coke er zou uitzien zoals jij beschrijft, zag ie zelf al wel dat naar de kloten was.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Ik zie steeds midgetgolf ipv microgolf staan en als beelddenker ziet dat er best grappig uit in deze situatie
Klik om te vergroten...
Midgetgolf ff moeten googlen, want dat woord kende ik dan weer niet, blijkbaar soort minigolf šŸ˜…
En indd blijkbaar wordt in Nederland het apparaat magnetron genoemd en in Vlaanderen meestal microgolfoven of kortweg microgolf of micro.
Maar bij magnetron weten wij wel dat het om hetzelfde apparaat gaat.

Is me al heel vaak opgevallen dat Nederlanders vele Vlaamse woorden niet begrijpen, maar wij de typische Nederlandse woorden en benamingen, veelal wel verstaan.
Bij mij is het zelfs zo dat ik nog eerder de Nederlandse talen van Brabant, Holland, Zeeland, Flevoland eerder versta dan bvb het Oost- en West-Vlaamse taaltje.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nihilist88 zei:
Is me al heel vaak opgevallen dat Nederlanders vele Vlaamse woorden niet begrijpen
Klik om te vergroten...
Ooit gehad bij een Belgisch project:

Belgische collega: "Dit is je overste"
Proxy: "M'n wat?!"
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Proxima zei:
Ooit gehad bij een Belgisch project:

Belgische collega: "Dit is je overste"
Proxy: "M'n wat?!"
Klik om te vergroten...

Ja je nieuwe overlord.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."