Kijken of je nog even kunt slapen? Dat helpt bij mij vaak wel om er niet uit te zien alsof je de hele nacht uit je hoerennaad bent gegaan 🤭 Ik moet er alleen wel bij zeggen, misschien niet heel handig om het komend weekend nog eens te doen?
Haihai,Kijken of je nog even kunt slapen? Dat helpt bij mij vaak wel om er niet uit te zien alsof je de hele nacht uit je hoerennaad bent gegaan 🤭 Ik moet er alleen wel bij zeggen, misschien niet heel handig om het komend weekend nog eens te doen?
Mmm is een hele handige optie, wel beetje onhaalbaar😊Je pupillen laten uitzuigen door een bloedzuiger helpt vaak…
Als je echt ervaring zou hebben dan zou je weten dat slaaptekort dingen niet beter maakt. Je stelt het alleen maar uit. But hey, you do you. Succes vandaag 😁Haihai,
Ik snap dat je dat zegt! Maar altijd als ik slaap voor bijvoorbeeld een uurtje of 2 ben ik nog brakker dan anders. Ik sta er wel bij als “newbie” maar ik heb echt al wel een tijdje ervaring. Dat vrijdag niet doen, bedankt voor de tip, ik zie wel even🤪
Ik heb zelfs geen gesprekken nodig om diepgaand te zijn🤭😏Ik hebt geen drugs nodig voor diepgaande gesprekken 😎
Vraag gewoon eens aan iemand wat is de "zin vant leven" of " waarom zijn we hier"
Je zit al aande grond 🤔🤭Ik heb zelfs geen gesprekken nodig om diepgaand te zijn🤭😏
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."