Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-mmc + Crypto traden..

3-mmc + Crypto traden..

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben 17 jaar en blow sinds mijn 14 en vanaf 15 dagelijks. Ik ben veel gefocust op verdienen dit vind ik ook leuk. Ik doe sinds 1.5jaar handelen in Cryptos. “Daytraden” Dit gaat goed ik verdien hier een fulltime loon van een 21 jarige mee. maar de laatste weken zit er een duister randje achter.

(Ik heb van 15-16 Coke, Ketamine, 2cb, Xtc, lachgas, Mdma, gebruikt ongeveer 1-2x /maand was het raak maar laatste jaar niks meer alleen blowen “rook alleen hasj”)

Ik zit namelijk 3-5dagen in de week aan de 3mmc ( zo’n 50-150mg) per dagen dat ik gebruik. (de laatste 3weken) Ik doe dit zodat ik meer scherp ben op de markt en zodat ik langer wakker ben, zodat ik scherper, sneller kan handelen. En de meeste kansen pak. Mijn vrienden weten hier van mijn familie en vriendin niet. Ik wil hier mee stoppen maar vind het erg moeilijk. En 3mmc is echt zulke troep dat weet ik maar aangezien ik maar max 3 punte pak per dag (3-5x/week) van 20-50mg per dosering praat ik het mezelf altijd goed om toch weer te kunnen gebruiken. Van blowen kom ik al helemaal niet af. Iemand tips?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het ging al goed met het traden, daarvoor heb je dat spul toch niet nodig.

Schrijf voor jezelf alle nadelen aan het gebruik op. Praat erover met je vrienden.
Kom je er niet uit, lukt het niet om te stoppen, ga dan met je ouders praten. Zij zijn er om je te helpen.

Kijk YouTube filmpjes over stimulerende drugs en hun werking op de hersenen, dan word je je meer bewust van welke schade je aanricht en haal daar motivatie uit om te stoppen.
Stop er nu mee, nu je nog niet zo lang verkeerd bezig bent. Hoe langer het duurt, hoe meer het erin slijt. En hoe moeilijker het gaat worden!

Mss ook een idee om tijdelijk wat minder te focussen op het traden, omdat dit nu erg gelinkt is aan het gebruik. Spreek met vrienden af!
Zit je niet meer op school?
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zegt dat je trading goed loopt toch, hou dat dan ook zo en kap met de drugs erbij. Onder invloed handel je vaak impulsief en ben je iets te overtuigd van je zelfvertrouwen waardoor je ook foute beslissingen kan nemen.
Bijv mensen die gokken in een casino beginnen rustig en bescheiden, maar voeg hier wat coke en drank aan toe en je klapt zo alles er doorheen omdat jij overtuigd van je geluk was.

Gewoon koffie of redbull Gap of wat van zon pre workout daar krijg je ook een stoot energie van, maar je blijft dan wel helder😉

Succes go make that money💪
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Het ging al goed met het traden, daarvoor heb je dat spul toch niet nodig.

Schrijf voor jezelf alle nadelen aan het gebruik op. Praat erover met je vrienden.
Kom je er niet uit, lukt het niet om te stoppen, ga dan met je ouders praten. Zij zijn er om je te helpen.

Kijk YouTube filmpjes over stimulerende drugs en hun werking op de hersenen, dan word je je meer bewust van welke schade je aanricht en haal daar motivatie uit om te stoppen.
Stop er nu mee, nu je nog niet zo lang verkeerd bezig bent. Hoe langer het duurt, hoe meer het erin slijt. En hoe moeilijker het gaat worden!

Mss ook een idee om tijdelijk wat minder te focussen op het traden, omdat dit nu erg gelinkt is aan het gebruik. Spreek met vrienden af!
Zit je niet meer op school?
Klik om te vergroten...
Ja ik zit op school. Opleiding in de ondernemingskant. Maar aangezien ik niet veel pak zien mensen het niet aan mij en lijkt het gewoon alsof ik scherp ben maar niet onder invloed. Ik ga er ook mee stoppen man. Is beetje uit de hand gelopen maar heb er wel echt moeite mee misschien gewoon al die zooi wegsmijten en eventjes n weekje of 2 stoppen met het traden en mijn hoofd meer rust geven…
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Driedubbelehasj zei:
Iemand tips?
Klik om te vergroten...
Misschien een gek idee, maar mij lijkt het 't beste dat je naar je huisarts gaat. Lees maar verder op het forum over stoppen met 3MMC, mij lijkt dat nogal lastig.
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet je wat het is, drugs voegt niks toe aan dit verhaal. Alleen nadelen mischien waardoor je veel geld verliest. Zoals ik al zei bijv met t gokken als je beheersing hebt en nuchter blijft kan je t leuk hebben en een zakcentje overhouden mischien, waarschijnlijk niet🤣 maar ik heb gasten meegemaakt die aan de baco gingen en coke erbij en die klapten gewoon 30k er doorheen en moesten dan 20 euro lenen voor benzinegeld🤣 beste ff je rust pakken, vd zooi af en nuchter weer verder als je uitgerust bent. En als je toch wakker moet blijven koffie redbull of zon pre workout shake👌😁
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jaman moe
Deurklappert123 zei:
Je zegt dat je trading goed loopt toch, hou dat dan ook zo en kap met de drugs erbij. Onder invloed handel je vaak impulsief en ben je iets te overtuigd van je zelfvertrouwen waardoor je ook foute beslissingen kan nemen.
Bijv mensen die gokken in een casino beginnen rustig en bescheiden, maar voeg hier wat coke en drank aan toe en je klapt zo alles er doorheen omdat jij overtuigd van je geluk was.

Gewoon koffie of redbull Gap of wat van zon pre workout daar krijg je ook een stoot energie van, maar je blijft dan wel helder😉

Succes go make that mone
Klik om te vergroten...
Deurklappert123 zei:
Weet je wat het is, drugs voegt niks toe aan dit verhaal. Alleen nadelen mischien waardoor je veel geld verliest. Zoals ik al zei bijv met t gokken als je beheersing hebt en nuchter blijft kan je t leuk hebben en een zakcentje overhouden mischien, waarschijnlijk niet🤣 maar ik heb gasten meegemaakt die aan de baco gingen en coke erbij en die klapten gewoon 30k er doorheen en moesten dan 20 euro lenen voor benzinegeld🤣 beste ff je rust pakken, vd zooi af en nuchter weer verder als je uitgerust bent. En als je toch wakker moet blijven koffie redbull of zon pre workout shake👌😁
Klik om te vergroten...
Ik ga er ook mee stoppen. Maar had het gevoel dat op de 3m dat bij mij wel mee viel. Als ik een positie ging openen dan dacht ik er veel scherper over na, ik keek naar elke detail waarom ik die positie ging openen + risco ik heb het gevoel dat ik naar alles veel meer kijk en breder bekijk als ik op de 3m zit. Maar het is het alsnog niet waard vanaf maandag is het afgelopen en als het niet lukt vind ik het fijn als ik het er met jullie weer over kan hebben. Heb het gevoel dat mijn vrienden totaal niet snappen waar ik mee bezig ben en hun zien het leven ook stuk minder serieus als ik. Ik Weegde ook altijd mijn dosering af maar laatste dagen merk ik dat ik al 50% meer nodig heb dan de eerste paar keren. Ik ga van 50mg ook niet kaakschaatsen of iets. Ben gewoon stuk scherpen ogen staan wel wijder en krijg opmerkingen van mijn moeder dat ik Leip uit mijn ogen kijk. En wil echt niet dat dit nogmeer wordt. Het is sjloes vanaf maandag nieuwe week nieuwe voornemens. 👍
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Driedubbelehasj zei:
Jaman moe


Ik ga er ook mee stoppen. Maar had het gevoel dat op de 3m dat bij mij wel mee viel. Als ik een positie ging openen dan dacht ik er veel scherper over na, ik keek naar elke detail waarom ik die positie ging openen + risco ik heb het gevoel dat ik naar alles veel meer kijk en breder bekijk als ik op de 3m zit. Maar het is het alsnog niet waard vanaf maandag is het afgelopen en als het niet lukt vind ik het fijn als ik het er met jullie weer over kan hebben. Heb het gevoel dat mijn vrienden totaal niet snappen waar ik mee bezig ben en hun zien het leven ook stuk minder serieus als ik. Ik Weegde ook altijd mijn dosering af maar laatste dagen merk ik dat ik al 50% meer nodig heb dan de eerste paar keren. Ik ga van 50mg ook niet kaakschaatsen of iets. Ben gewoon stuk scherpen ogen staan wel wijder en krijg opmerkingen van mijn moeder dat ik Leip uit mijn ogen kijk. En wil echt niet dat dit nogmeer wordt. Het is sjloes vanaf maandag nieuwe week nieuwe voornemens. 👍
Klik om te vergroten...
Ik begon ermee omdat t een goedkoper alternatief voor coke was. Met 1 gr deed k 3 dagen ook in t begin, maar een paar maand later is dat 3gr op 1 dag geworden. Momenteel zelfs 5, het is zware teringzooi wou dat k er nooit aan begonnen was echt. Niet zozeer om het geld meer, maar om mn gezondheid. Ik loop ook bij tactus nu om er vanaf te komen want alleen lukt t je niet. Mischien heb jij geluk omdat t miniscule beetjes zijn ik hoop t voor je echt. Blijf er van weg is mijn welgemeende advies serieus
D
DriedubbelehasjLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deurklappert123 zei:
Ik begon ermee omdat t een goedkoper alternatief voor coke was. Met 1 gr deed k 3 dagen ook in t begin, maar een paar maand later is dat 3gr op 1 dag geworden. Momenteel zelfs 5, het is zware teringzooi wou dat k er nooit aan begonnen was echt. Niet zozeer om het geld meer, maar om mn gezondheid. Ik loop ook bij tactus nu om er vanaf te komen want alleen lukt t je niet. Mischien heb jij geluk omdat t miniscule beetjes zijn ik hoop t voor je echt. Blijf er van weg is mijn welgemeende advies serieus
Klik om te vergroten...
Heftig om te horen hoop dat je er van af komt want dat zijn inderdaad echt grote hoeveelheden. Ik denk dat jij hier ook meer verstand van hem. Is 3mmc een serotonine slurper? En snuif jij het of neem je bommetjes? Heb namelijk ook gevoel dat ik er kortademig van wordt het is echt zooi man. Hoor van vrienden dat er vaak ook chloor bij zit….
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Driedubbelehasj zei:
Heftig om te horen hoop dat je er van af komt want dat zijn inderdaad echt grote hoeveelheden. Ik denk dat jij hier ook meer verstand van hem. Is 3mmc een serotonine slurper? En snuif jij het of neem je bommetjes? Heb namelijk ook gevoel dat ik er kortademig van wordt het is echt zooi man. Hoor van vrienden dat er vaak ook chloor bij zit….
Klik om te vergroten...
Ik snuif het, als ik iets neem wil ik t gelijk voelen niet een uur later🤣 wat serotonine betreft ik weet niet ik denk dat dat bij iedereen anders is want echt last heb k er niet van. Kortademigheid komt omdat je constant door je neus loopt te snuiven en niet goed uitademt. Als je op je ademhaling let en af en toe ff diep in en uit ademt zal je merken dat t minder wordt. Bij mij wel tenminste
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Driedubbelehasj zei:
Heb namelijk ook gevoel dat ik er kortademig van wordt
Klik om te vergroten...
Kortademigheid kan verschillende redenen hebben zoals onbewuste hyperventilatie, paniek maar ook vasoconstrictie (bloedvatvernauwing) in je longen en daardoor kun je minder goed zuurstof opnemen en word je benauwd.

Heb je naast kortademigheid ook andere lichamelijke klachten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."