Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Immo zei: El Retro zei: Topic titel is ellende . Klik om te vergroten... Helemaal mee eens. Ik word er echt misselijk van. Klik om te vergroten... Ik ook! Zit ik plots in een glazen bokaal en word zo loom als een aardappelzak. Gedaan met het feest. Daarna wel dikke rollercoster in je bed Wat ik wél een goede combinatie vind is blowen en drinken tegelijkertijd. Kun je veel makkelijker 'doseren'. Strontzat een joint opsteken is al snel te veel voor mij."
"pilliewilly zei: ik moest er vroeger soms van kotse damn noob i was.. Klik om te vergroten... *I'm with stupid icoon* De enige keren dat ik heb moeten kotsen kwam door combi wiet-drank. Niks voor mij dus."
"Hangt nogal af van de situatie. Ik drink al wel eens graag een wiskey voor de tv (zonder ijs). Of een duvel of westmalle op cafe. Als ik uitga, kan het wel eens gebeuren dat ik pils 'zwelg' zonder het te smaken.. Omdat dronken zijn, soms wel eens leuk kan zijn."
"Als ik de 'taxi van den avond' ben, drink ik nooit teveel: 3 glazen max. Ook in mn vriendenkring zal er niet snel iemand dronken achter het stuur kruipen. Wij als 'jonge gasten' kunne ons geen boete van 450€ permitteren. Als ik daarentegen naar oudere mensen kijk, schrik ik toch wel. Na familiefeesten met 2 aperitiefjes, halve fles wijn en irish coffee op in de wagen kruipen is jammer genoeg geen uitzondering in de familie of vriendenkring hier. Ok, je zal nog wel 'normaal' kunnen rijden. Maar dan ook enkel in 'normale' omstandigheden. Spijtig genoeg is het in het verkeer niet steeds 'normaal' en gebeurt er wel een iets waar je SNEL moet op anticiperen. Vergeet het dan maar met 6 glazen achter je kiezen. Erik"
"Trouwens, als ik blow ben ik ook niets meer waard achter het stuur: inschattingsvermogen, ruimtelijk inzicht, overzicht in verkeersituaties is dan nihil! Ik merk wel dat mensen die vaak blowen hier geen last van hebben.. Erik"
"Ik denk dat we in u geval zeker wel over een alcohol verslaving kunnen spreken, of toch minstens een alcoholprobleem. Drinken tijdens de dag uit 'gewoonte' . Ik zou me toch zorge gaan maken om die gewoonte. En onderneem iets ipv je af te vragen of je verslaafd bent!"
"Meestal val ik ook als een blok in slaap. Soms lig ik wel wakker omdat alles wat aan het draaien is als ik téveel gedronken heb.. Nachtmerries heb ik niet vaak; wel een paar keer dat ik droomde dat ik terug op het feestje was.. En dan denk shiiit ik sta hier in mn onderbroek! Klinkt mss vreemd maar heb het toch al een paar keer gehad"
"Mijn eigen naam + verkleinend achtervoegsel"
"Flut zei: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Klik om te vergroten... WOW! Niet gedacht dat ik dit in dit topic zou aantreffen Ik heb dit al heel men leven! Van zolang ik het weet.. Door druggebruik kan het dus zéker niet zijn. Ik heb er overigens niet veel last van. Enkel bij momenten van stress, zoals tijdens de examens. De float heel mn cursus vol met slierten en puntjes. Vermits ik er weinig last van heb, ga ik er niet voor naar de dokter ofzo. Of mss beter wel?... Hmzzz"
"Gewoon wat meer tijd tussen je drankjes laten en niet 5 pils in 15 minuten willen zwelgen, smaakt zoiezo niet. Als je persé dronken wil raken, neem dan iets van sterke drank. Daar hoef je niet veel van te drinken."