#1
Zijn hier ook mensen die muziek produceren met fruityloops of Cubase ?!
Lekker man, zou zeggen blijven gaan! Talent! Heb het ook even laten liggen, volop spijt gehad dus maak niet die zelfde fout! Nu op 2 maand tijd 3 tracks afgekregen, iets wat ik voordien als onmogelijk beschouwde 😂 als je geintresseerd bent het is ook lekkere hardere techno / gabber muziek kan je altijd eens een kijkje nemen https://on.soundcloud.com/bmqdLadyTvLpWMZs7 ( laat me wat feedback weten, ik heb, graag kritier zodat ik mezelf kan verbeteren)weet niet of jullie dit kunnen luisteren is van jaren geleden maar wil produceren weer oppakken alleen aan de juiste software komen is niet makkelijk
Blijven proberen man! Ik heb ook echt dieoToen ik produceerde kon je alles overal downloaden dat is tegenwoordig ook niet meer 😆
weet niet of jullie dit kunnen luisteren is van jaren geleden maar wil produceren weer oppakken alleen aan de juiste software komen is niet makkelijk
Yes, maar durf ze niet te laten horen.
weet niet of jullie dit kunnen luisteren is van jaren geleden maar wil produceren weer oppakken alleen aan de juiste software komen is niet makkelijk
Toen ik produceerde kon je alles overal downloaden dat is tegenwoordig ook niet meer 😆Ooit een poging gedaan. Maar het resultaat was heel droevig. Heel lastig om iets wat je in je hoofd hebt zitten te realiseren. Daarnaast zijn die plugins als je ze koopt allemaal rete duur.
Toen ik produceerde kon je alles overal downloaden dat is tegenwoordig ook niet meer 😆
Aha nice ga er zeker naar kijken thanks!Yes, maar ik gebruik Ableton. En ik produceer niet echt (hele) tracks. Sounddesign vind ik erg tof dus daar hou ik me vooral veel mee bezig. Daar is Ableton super krachtig in. Erg veel opties wat betreft het samenstellen van je effecten en instrumenten racks en chains. Daarbovenop heeft Ableton ook "Max for Live", dat is wel echt de gamechanger voor mij. Zoveel keuze in creatieve en out of the box (native) plugins.
Hier haal ik mijn plugins en samplepacks vandaan. Niet alles staat er op maar veel wel.
Enige nadeel is dat het downloaden via Free file storage websites extreem traag zijn als je de free download optie pakt. Als je, zoals ik, geen geduld hebt kun je op rapidgator volgens mij best betaalbaar een maand abonnement nemen. Heb je een maand de tijd om alles wat je wilt onbeperkt binnen te halen op full speed.
Welk genre? Wil je wel mss helpen hlor maar dan moet je even je mix doorsturen, desnoods via priveYes, maar durf ze niet te laten horen.
Zijn hier ook mensen die muziek produceren met fruityloops of Cubase ?!
Ik wou dat ik muziekschool of althans notenleer had gedaan vroeger, stond ik nu wss een pak verder in het producenIk speel piano, componeer niet maar soms pingel ik wat en dan record ik het en luister ik het terug en denk ik “oh wauw, dit is niet eens zo slecht, als ik meer oefenen zou ik het eens kunnen proberen”. Maar componeren is een compleet andere discipline dan produceren. Ie moet ten eerste de theorie kennen, muziek theorie, en je moet een goed gehoor hebben.
Ik speel piano, componeer niet maar soms pingel ik wat en dan record ik het en luister ik het terug en denk ik “oh wauw, dit is niet eens zo slecht, als ik meer oefenen zou ik het eens kunnen proberen”. Maar componeren is een compleet andere discipline dan produceren. Ie moet ten eerste de theorie kennen, muziek theorie, en je moet een goed gehoor hebben.
Hetzelfde geld voor het leren van de piano, had ik mijn neef n umaar gevolgt 😅Ik wou dat ik muziekschool of althans notenleer had gedaan vroeger, stond ik nu wss een pak verder in het producen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."