Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDit moet ik even kwijt

Dit moet ik even kwijt

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dit moet ik even kwijt.

Ik ben er zo focking klaar mee. Die god vergeten kut verslaving maakt me dood. Mentaal ben ik dat ondertussen al, en fysiek ook wel bijna als dit zo door gaat. Bij nemen totdat ik alleen nog maar in bed kan liggen en niet kan bewegen met intense pijn, puur om dat gevoel van “ik ga dood” te voelen, want dat geeft me rust. Nog een kleine 2 maanden die ik door moet komen totdat ik de afkickkliniek in ga. Deze weken zijn zo nutteloos en doelloos, dus snuif ik de tijd maar weg. Nu kan het nog dus moet ik het ervan nemen. Ik heb zo’n focking erge koppijn btw maar ja thats part of the deal. Ik ben wel benieuwd waar ik over 3 of 5 jaar sta. Of ik dan sta waar ik hoop te staan, of ik mijn doelen gehaald heb, of ik clean ben, of dat ik dood ben. Een tijd terug wilde ik echt dood, en heb dat ook veelte vaak geprobeerd en tot t randje gered. Maar nu nu wil ik niet echt dood, ik wil dit écht niet meer. Ik vind het vervelend dat ik niet echt dood meer wil want die gedachten en die wil van dood willen gaf me rust. Want met die gedachten kon ik mezelf geruststellen, want als ik dood zou zijn hoefde ik me niet verder zorgen te maken. En nu moet ik dat wel, ik moet me zorgen maken om een toekomst, over volgend jaar, over 5 maanden, over volgende week, over morgen, en voorheen “was ik dan al dood”.

I don’t know if this makes any sense🤷🏼‍♀️ het is 3:12 en ik zit verdomde high in bed, nutteloos de tijd door te komen, en geen idee hebben wat ik hiermee wil bereiken. Dus bij deze sluit ik m af, 👋🏻.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak je niet druk over de toekomst. Begin maar eerst met het hier en nu.
Je bent stappen aant zetten voor future you.

En alles begint met 1 stapje.

Misschien dat het kan helpen als je je toch zo druk blijft maken over de toekomst dat je een notieblok koopt en daarin gaat schrijven, in hoe de perfecte toekomst er voor je uit ziet.
Probeer die dan ook te voelen.

Voor het hier en nu, je bent goed bezig en je doet wat je kan!!

Hou vol!!! Je bent het waard. ✌🏻
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
User7374692 zei:
En nu moet ik dat wel, ik moet me zorgen maken om een toekomst, over volgend jaar, over 5 maanden, over volgende week, over morgen
Klik om te vergroten...

De kunst is juist om je te focussen op vandaag, en dan komt morgen vanzelf wel. Een dag is al lang en lastig genoeg, vooral als je worstelt met verslaving en donkere gevoelens. Ik zeg het simpel, maar ik maak me zelf ook vaak druk over de toekomst.

Ik hoop dat het je lukt om wat invulling te geven, doe eens iets randoms uit je comfort zone en ga ook vooral door met dichten. Goodluck 🍀
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#4
User7374692 zei:
. Een tijd terug wilde ik echt dood, en heb dat ook veelte vaak geprobeerd en tot t randje gered. Maar nu nu wil ik niet echt dood, ik wil dit écht niet meer. Ik vind het vervelend dat ik niet echt dood meer wil want die gedachten en die wil van dood willen gaf me rust. Want met die gedachten kon ik mezelf geruststellen, want als ik dood zou zijn hoefde ik me niet verder zorgen te maken.
Klik om te vergroten...
kan ik me goed in vinden, als je diep zit voelt het ook fijn om een soort escape te hebben zoals: 'ik kan me altijd nog van kant maken'.

maar de enige reden dat dit geruststelt is omdat je in wanhoop zit van wat je nou eigenlijk moet met je leven.
probeer vol te houden tot aan de kliniek, erover praten met mensen en wanneer de juiste vragen gesteld worden kan zeker goed doen.

het uitzichtloze waar je nu in zit maakt het lastig om de moed er in te houden of weer in te krijgen.

houd vol! en veel sterkte.
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#5
User7374692 zei:
I don’t know if this makes any sense🤷🏼‍♀️ het is 3:12 en ik zit verdomde high in bed, nutteloos de tijd door te komen, en geen idee hebben wat ik hiermee wil bereiken. Dus bij deze sluit ik m af, 👋🏻.
Klik om te vergroten...
Het slaat ook nergens op bij mij ging het niet anders dus ik veroordeel je er totaal niet om .. de gedachte van " ik moet toch stoppen en nu kan het nog even " is jezelf al toestemming geven voor de volgende keer. Gebruiken is helemaal zinloos vaak word je er depri van ga je je alleen maar kut voelen en toch doe je het weer .. ik hoop voor je dat je er sterk van terug kom en een goeie tip is zeker wanneer je terug kom blijf dan zeker niet in de zelfde omgeving :)

Heel veel sterkte en succes !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."