Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslikken

slikken

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
slikken jullie ook altijd jullie zegels door?
Want na 20min ben ik dat ding in me bek toch aardig, zat maar ik wel geen kostbare lsd uit spugen :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik slik mijn zegel meestal na 15-30 minuten gewoon door, vind het ook een zonde idee wat te verspillen en als het toch al een half uur in je mond zit maakt het echt niet zo veel verschil of je dat beetje papier nou op eet of niet.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
s'ochtens lekker lang douchen met een zegel onder me tong,,
na afloop plak ik de zegel op de badkamer spiegel,,
ik trip gewoon gewoon net zo hard als normaal ,. doorslikken is denk helemaal niet nodig,, :P
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoeveel zegels zitten er al op je spiegel? Of propjes bij mij worden het altijd natte papier propjes :P

Ik slik het zelf altijd door stel je voor dat je dat kleine beetje LSD verspild zonde van je geld natuurlijk :grin:
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na een half uur in mn mond te zitten blijft er eigenlijk niet veel "zegel" meer over. Dat is dan al zo'n soort papierpudding geworden. =)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
De_willy zei:
Na een half uur in mn mond te zitten blijft er eigenlijk niet veel "zegel" meer over. Dat is dan al zo'n soort papierpudding geworden. =)
Klik om te vergroten...

Ind en dan denk ik altijd zo van: Slikken dan maar =D
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik spuug dat ding na 15 tot 20 minuten in de asbak, wat moet je dr mee? De acid is er echt wel uit hoor. En mocht er 5 ug achterblijven lig ik daar echt niet wakker van, als ik niet hard genoeg trip neem ik gewoon wat bij. Maar tot nu toe nog niet gehad dat 1 zegel te licht was. :P
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik slik het meestal nu direct door vanaf het men tong raakt !
ga ng altijd even hard dan als ik er een half uur op zuigde :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik houd het in mn mond tot ik trip of de zegel uit elkaar valt. En dan doorslikken, ja.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is waar, maar dat neemt niet weg dat ik het leuk vind om dat bulletje papier in de asbak te zien liggen als ik hem de pan uit trip. En dan ernaar kijken met de gedachten, damn ik ga nu zo hard omdat ik net 15 minuten op dat propje heb lope sabbelen. :grin:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Ik spuug dat ding na 15 tot 20 minuten in de asbak, wat moet je dr mee? De acid is er echt wel uit hoor. En mocht er 5 ug achterblijven lig ik daar echt niet wakker van, als ik niet hard genoeg trip neem ik gewoon wat bij. Maar tot nu toe nog niet gehad dat 1 zegel te licht was. :P
Klik om te vergroten...


Maar dat kan ook naar het slikken van de zegel :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."