Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ghello, ik heb een vraagje over hoe ik het beste Peyote zaadjes kan laten uitgroeien tot een gezonde cactus . wat is goede potgrond, wanneer verpotten, hoevaak water etc? ben nogal een leek als het om botanica gaat , heb nu alleen een cactus van een jaar en wat zaadjes. en wil ze laten uitgroeien tot een goede dosis voor een paar personen. Iemand tips? later, Daniel"
"Mayan zei: Ik heb ook paar zaailingen staan van de Peyote. Die heb ik op Azarius voor amper 11 euro besteld. Je kan ze ook al wat groter kopen. Bij de growkitjes krijg je al een grondmix mee dat je enkel maar hoeft te mixen. In tuincentra kan je kant en klare cactusgrond kopen, maar het is nooit een overbodige luxe daar nog wat kiezel, rivierzand, leem en lavagruis bij te draaien. Het is ook verstanding ze niet te plaatsen in een plastieke pot, maar in een stenen pot. Het steen zuigt het vocht er snel weer uit, terwijl plastiek dat binnenhoudt. Zet ze aan een raam aan de zuiderkant van je huis. En een peyote kan toch meer dan 15 jaar duren voor ie klaar is voor consumptie hoor. Ik dacht zelfs 25 jaar. Als ik jou was kocht ik al een Peyote stek, dat scheelt al een hoop geduld Succes Klik om te vergroten... tsja ik heb ook volgens mij een stek, tis in ieder geval een cactus van een jaar oud, 6centimeter in diameter maar nog geen bloem. dacht dat bij bloei al genoeg erin zat om als werkzame dosis voor 1 volwassen persoon door te gaan? maar ach, anders wil ik er wel een paar jaar op wachten. fotomaandboek!"
"je kan ook een vaporizer maken van een gloeilamp, wat tape en de dop van een flesje. Maak de gloeilamp open aan de onderkant, bij het zwarte puntje van de schroefdraad. met een schaar haal je de koperdraad etc eruit. Je hebt nu een lampje waar je aan de schroefdraad een dop over kan draaien. Met zout haal je de chemicalien uit de binnenkant van het glas. spoel schoon met wat water en droog met een doekje de binnenkant van de lamp. stop wat wiet of hasj in de lamp en schroef hem dicht. verwarm met een aansteker de lamp. je ziet niks verbranden, de THC verdampt gewoon. als je hem openschroeft moet je meteen een hijs nemen. je hebt niet het gevoel dat je stoned word, eerder subtiel high en daarna helemaal knetter worden. Let dus op je dosering.... vapo's zijn de bomb!"
"ghehe, oke ik ben zelf ook wel een lifter geweest toen ik te jong was, maar je hebt toch binnen drie seconden een adresje gevonden dat een besteldienst heeft of dergelijke, hoef je eigenlijk niet meer naar de shop toe. dus:kids moeten er maar meer moeite in gooien dan iemand vragen, er moet voor gespeurd, gefietst, gezweet en geslijmd voor worden en dan ben je er blij mee en blow je je naar jouw idee helemaal kapot en geniet je ervan en denk je er misschien aan dat het met je huiswerk ook zo werkt Maar ik haal niet meer, ik werk in een coffeeshop en heb dus een soort verantwoordelijkheidsgevoel over dat er niemand minderajrig binnenkomt. En oke, als ik iemand tegenkom die me vraagt pak ik het geld aan, loop naar de portier en laat hem het geld weer naar die jongen toebrengen. Heel evil, heel moraliserend, so beware!"
"mooi geschreven, heel, hoe noem je dat... onderhoudend? Lekker geveol van rust Maar echt vet om je ' problemen' opeens in een neutraal perspectief te zien"
"Oeh, mooi verslag hoor! Krijg helemaal de kriebels om het ook eens te proberen"
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Bad trip op paddo´s twee jaar geleden. naast agressieve bomen die niet blij waren met mijn keuze om bad te gaan (tsja...) en alles in zwart wit dan groen geel en dan weer paars rood. Uiteindelijk zat ik tegenover mijn vriend die ook bad ging thuis en zijn gezicht was een groot insectenhoofd met gigantische ogen, schubben die zijn oogkas uitstaken.... hij zag mij als een soort van bazooka's circus sjamaan, ook heel charmant natuurlijk. Maar de vetste was toch wel een andere keer paddo's, waar ik het weer goed maakte met de bomen Ik zat tegen een boom op een veldje en staartde naar de takken boven me. De bladeren voerden een 'kosmische' dans voor me op, draaiend, zacht bewegend. Takken hadden geen diepte meer en ik zag er hersenen en vooral neuronen in, elektrische signalen die door de takken heen trokken en niet stilstonden"
"THC Nicotine passiebloem-thee"
"edwin__ zei: kan niet meer. tis al februari reden dat ik er geen vaat achter heb gezet is dat we laatst gemerkt hebben dat het trippen met beperking van kou echt niet leuk is! en nu kun je je voorstellen dat als je in het bos zit, dat het al helemaal niets is ! ik wil het concept laten staan en wachten tot je weer een keer met alleen een vest naar buiten kunt. ook is het voor mij een grote toevoeging als we de natuur op zijn jongst mogen zien, de late lente bied ons dan ook een hoop natuurlijk schoons. wel zitten we nog met het meest debiele verbod sinds ... eeeh... altijd ?! maar we komen ze ''vast wel'' in het bos tegen kort samen gevat, ik wacht tot het weer en mijn hoofd er weer naar staat en dan hebben we het grootste gedeelte van het plan al rond, ik zal ruim van tevoren iedereen berichten die intresse had, en desnoods aanvullen. peace edwin Klik om te vergroten... ik vind het nog steeds een leuk idee, echt supervet dat het in Winterswijk is, heb er 13 jaar gewoond en weet ook precies welk bos jij hebt uitgekozen (excellent!). Is hier nog steeds animo voor?"
"edwin__ zei: zolang het weer zo verrekte koud is en de bomen helemaal kaal en grauw zit een curses bospaddestoelen plukken er niet in. ook weet ik toevallig dat een hele hoop mensen (zonder dat ze het zelf weten natuurlijk) paddestoelen in hun vensterbank hebben groeien, die zouden we dan ook een middagje kunnen gaan bestuderen Klik om te vergroten... ghehe, of natuurlijk paddosporen verspreiden door heel winterswijk, het hele Hilgeloo terroriseren met kale koppen Maar je hebt toch ook richting meddo een bos met trimbaan en al, waar ze (soms/te vaak) motorcross doen? woonde er tegenover maar die naam ben ik echt kwijt . was in ieder geval ook een heel oke bos imho...."