Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo-meeting/trip - winterswijk - januari 2009

paddo-meeting/trip - winterswijk - januari 2009

88 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt interessant, met een stel doodvreemde onbekende verschillende mensen met ongeveer hetzelfde doel en dezelfde ideeën en opvattingen trippen in een prachtige natuuromgeving.

*overweegt*
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
In augustus en savonds lijkt me wel wat :)
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
In augustus en savonds lijkt me wel wat :)
Klik om te vergroten...

Deel 2 is altijd een goed plan.

Maar eerst even Januari:
Volle maan vind in Januari plaats op de 22e! Dat valt op een Dinsdag.
Halve maan op de 15e en de 30e

Omdat dinsdag een lastige dag zal zijn ivm werk/school, is het misschien een idee om het het weekend voor volle maan te doen, vrijdag(18e), zaterdag(19e) en zondag(20e).

Ideën/suggesties/aavullingen/advies/toevoegingen?
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#4
:cool:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb me heel lang moeten bedenken voor ik hier aan mee wilde doen omdat ik intentie (zeker binnen een groep) met dit middel HEEL belangrijk vind. Ik zie echter steeds meer lui op DF die echt naar iets toe werken met de paddo en mischien is dit wel een mooi moment om te ervaren waar iedereen mee bezich is.

Count me in...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
1) Wiet meenemen
2) Eten en drinken mee
3) Kleedjes mee
4) paddo's mee
5) ???
6) Profit
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#7
1) Wiet meenemen - ik blow niet
2) Eten en drinken mee - Check! zal wat zonnatura dingen mee nemen om uit te delen
3) Kleedjes mee - Check!
4) paddo's mee - Check, ik heb nog wat voorraad liggen dus mensen die hun paddo's "vergeten" kunnen eventueel een "hapje" van mijn mee eten :wink:
5) ??? - ???
6) Profit - ???
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ziezo, even al het achterstallige werk weggewerkt :)

we hebben nog 4 plaatsen.
ik verwacht nog mail van:
- 1 vriend van nicolai
- mocridhe
- Spirit Quest
- Wacky ????

volgende week kunnen we kijken wie hiervan gereageerd hebben en of we dus nog plaats hebben. uiteraard is 10 maar gewoon een streeflijn, ik wil er eigenlijk niet teveel van afwijken omdat een groep van 10 personen al een grote groep is. daarnaast is het ook geen big public meeting en zal de sfeer eronder lijden als we de groep vergroten.

als de aamelding definitief zijn kunnen we hetvolgende in deze volgorde regelen:
-datum
-tijd
-soort en dosseringen.
-ik maak even een leuk vragenlijstje :) om je voor te bereiden op de meeting
-ten slotte krijgt iedereen na het invullen alles samengevoegd met foto's van de locatie, en overige info.
-dag planning, hoelaat staat wie op het station.

vragen kunnen gesteld worden :stoned:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Spirit Quest: Blow je niet? Dan heb je vast zin om met mij Hasj melk te drinken! Ik blow namelijk ook niet, hell, ik rook niet eens :beer: (weet nog niet of ik vóór de trip THC nuttig).

Ik denk dat wij hier ook nog wel langs de lokale groente boer gaan en vers fruit halen, Aardbeien, Annanas, noem maar op. Duur? Nou en, het is maar 1 keer zo'n feest, geld speelt die dag voor mij iig geen rol. Maar hoe, wie, wat, waar, wanneer, waarom wordt nog geregeld.

Edje post binnenkort wel details.

Nog 1 ding, welke avond wordt het? (zie mijn vorige post)
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Same here, alles is prima
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
mij maakt het in ieder geval niet uit op welke dag het is.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#12
:)
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#13
mocridhe zei:
mocridhe zei:
zit het al vol?
Klik om te vergroten...
Jongenssss, for real, is er nog een plekje? :P
Klik om te vergroten...

Aangezien edwin__ weinig tijd heeft op dit moment zal ik het hem even vragen, ik of hij PB't je erover!

nicolai zei:
mij maakt het in ieder geval niet uit op welke dag het is.
Klik om te vergroten...

Mooi, mij namelijk ook niet!
Misschien dat het dan toch nog op dinsdag kan met 100% volle maan.
En dan hopen op goed weer.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#14
tussenstand:
Spirit Quest aanwezig
vriend van nicolai zal ik graag willen dat deze zich even aanmeld om de aanmelding defenitief te krijgen.
mocridhe (nog) geen gehoor.

zowieso 1 plaats vrij, 2 in tijdelijke reservering.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#15
sorry mensen even een druk bezeten weekje gehad.

alle bovengenoemde ideeën zijn goed.
wel wil ik iedereen erop wijzen dat we in het bos zitten en onze enige beperking dus warmte is.
nou zeilen we er op 2 manieren omheen
1! warm aankleden
2! vuurkorf (kan met de kangoo van tevoren hout roggelen)

muziek:
sommige zullen rondlopen, sommige zullen .. weet ik veel wat je in je hoofd haalt :grin:
dus ik zeg. 1 kwaliteits radio met 20 batterijen, iedereen mag muziek meenemen. en terplekke zullen wij kijken hoe we dat oplossen dat iedereen aan bod komt. (planning geeft verplichtingen.. doen we dus niet aan)
ik zeg: queen :rock: , beatles, guns'n roses, >phill collins<, goa trance, jazz ect. ect.

omdat ik alles tot in de puntjes gereed wil hebben en dit open wil hebben ga ik een word document bijhouden met:
-aanwezigen + pers. info {echte naam niet verplicht} (klein verhaaltje over jou en motivatie tegenover onbekenden nog te meeten aanwezigen.
-muziek voorkeuren
-planning per persoon (zodat je weet wie waarvandaan komt en wanneer wie komt en wie gaat)
ik maak nog een paar mooie foto's van ons plekje.

resterend in planning
-datum.
-tijd.
met andere woorden 2 minuten intensief werk :)

peace :stoned:

nogmaals, voor waterdichte duidelijkheid zal ik graag alle aanmeldingen via PB ontvangen.
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#16
bangelijk mooie locatie lijkt me :grin:
hhhhmmmmm ik krijg zin in een bostrip met die kleine stoeltjes
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb al een plaats, neem ik aan?

Mijn muziekvoorkeur: The Doors, Visions of atlantis, Nightwish, Sonata arctica, Klassiek (bach), bob marley, pink floyd, frank zappa, Opeth (niet echt geschikt voor trippen :grin:), metallica, bijna alle GOA.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh en, ik ga waarchijnlijk zelfgekweekte paddo's eten, mexicaantjes. Ik verbouw m'n eigen paddo's, vind ik spiritueler meer verantwoord.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Ik heb al een plaats, neem ik aan?

Mijn muziekvoorkeur: The Doors, Visions of atlantis, Nightwish, Sonata arctica, Klassiek (bach), bob marley, pink floyd, frank zappa, Opeth (niet echt geschikt voor trippen :grin:), metallica, bijna alle GOA.
Klik om te vergroten...
ik neem in ieder geval wat van dit soort muziek mee. beatles, doors, joplin, floyd, soft machine etc.

edwin...ik neem geen vriend mee hoor. dat was iemand anders denk ik

was petard
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn muziek zal bestaat uit Tool, Dream Theater, en Gazpacho. Maar die zullen op mijn MP3 speler komen te staan, waar ik lekker naar ga luisteren als ik me afzonder. (mits ik daar zin in heb!) Verder kan ik van alles aanhoren. Behalve R&B, dat weet ik nog niet of ik dat verdragen kan. Oja, en Alphabeat ofzo met facenation of whatever, dat trek ik zeker niet! :grin:

Oja, over de paddo: Als het meezit gedroogde kaalkopjes! Anders gedroogde equadorianse of hawaiianse. Valt nog te bezien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."