Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook al gelezen: coke in tennisballen, en coke in dode duiven die ze dan de muur overslaan/gooien."
"In plaats dat ze een soort "tripcertificaat" invoeren ofzo. Maarnee, het zaakje in de illegaliteit duwen dan maar..."
"Stella artois, blonde leffe. Eerste als zuipbier/dorstlessend, tweede als smaakbier."
"Voor heel lange bewaring wordt soms aangeraden van ze in de diepvries te stoppen, uiteraard ook goed waterdicht verpakt. Bij het uithalen dan gewoon laten opwarmen en niet meteen uit het zakje halen, anders vormt er zicht condens die de lsd dan weer kapot helpt."
"Voor lange bewaring is het aangeraden de LSD luchtdicht verpakt in de diepvries te stoppen. Onlangs nog een tripreport gelezen van iemand wiens vriend nog zegeltjes uit de wild seventies in zijn diepvries had zitten die nog perfect werkten dus... Wel zorgen dat je ze voor je ze uithaalt eerst laat acclimatiseren, want zoals al gezegd is vocht heel slecht."
"Heh, da's wel opvallend. Maarreuh, je rechteroog is wel degelijk blind? Dus als je je linkeroog afdekt, zie je niets, toch? Best wel interessant om te weten en eigenlijk ook wel logisch."
"Bengt zei: flipkonijn zei: goeie trek en de rook binnenhouden en jawel Klik om te vergroten... Doet er niet toe. Rook binnenhouden helpt niet, het helpt alleen meer je longblaasjes naar de kloten... Klik om te vergroten... Idd, het is geen Salvia. THC wordt in enkele seconden al opgenomen."
"Eerste paar joints voelde ik zo goed als niets, enkel als ik me concentreerde kon ik iets vaags waarnemen maar dat kon net zo goed inbeelding geweest zijn . Dit was meestal met iemand van de studentenclub die vaak weed rookt, of een goeie vriend die voor zo'n dingen "partner in crime" is . Ik had wel de slechte gewoonte van gewoon aan de joint te blijven trekken tot ik niet verder kon, en ik kon helemaal niet ver omdat ik niet gewoon was van te roken. Daardoor enkele joints eigenlijk verspild. Toen, omdat ik dacht dat het met joints nooit ging lukken, een gloeilamp opengegooid, wat wiet in, aansteker eronder en zuigen aan het rietje (soort primitieve vaporizer). Dat was de eerste keer dat ik zwaar weg was, maar het nadeel was dat ik de hete dampen tot diep in mijn longen kon trekken, maar m'n longen daarna ongelofelijk zeer gingen doen en ik een half uur bijna niet kon ademen. Heb mezelf toen beetje moeten geruststellen en me wijsmaken dat ik niet aan het stikken was . Nadien wel niet meer gebruikt omdat het nogal onhandig is met die aansteker en het ook helemaal niet lekker smaakt. Dan es met een jointje geprobeerd een beetje rook diep te inhaleren, wat lukte en ik voelde mezelf scheef gaan. Maar we moesten op weg naar de bioscoop en toen heb ik mezelf geforceerd waardoor ik na vijftig meter op de fiets me kotsmisselijk aan de kant van de weg heb gezet Toen had ik het wel goed zitten; braakneigingen, bleek wegtrekken, zweten, rillen, zwart gezichtsveld... Precies of ik was aan het flauwvallen. Na tien minuutjes neerzitten was ik opeens weer de oude Dan uiteindelijk de juiste inhaleringswijze ontdekt en daar al paar keer lekker scheef op gegaan, dus nu heb ik het wel mee denk ik . Die eerste keer met de gloeilamp was een drietal maanden geleden en de eerste keer dat ik effectief wiet rookte (maar het dus niet lukte) maximum een half jaar geleden. Word over enkele dagen 21 btw. Ben dus een "laatbloeier" Ik denk dat het fenomeen "het werkt maar na een paar keren" vooral te wijten is aan de juiste inhaleringswijze. Ik kan me maar moeilijk inbeelden dat je van een sterke joint met juiste inhalering helemaal niets voelt de eerste keer."
"Ik steek het in in het originele zakje een plastic doosje zoals van margarine. Dat zakje laat de geur precies goed door maar in dat doosje merk je er niets meer van. En je kan er ook handig je aansteker, vloeitjes, roltabak enz bij steken"
"Een beetje inhaleren, dan diep inademen met frisse lucht door mond/neus, en uitademen. Hoe dieper de rook in je longen, hoe beter het effect. Wel oppassen, een deftige joint kan hard aankomen voor een onervaren roker die net de juiste inhaleringswijze heeft ontdekt, spreek uit ervaring"