Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKotsneigingen

Kotsneigingen

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon keihard roggelen :stoned:
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeuj, niet moeten overgeven vannacht :beer:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rook je joint anaal en vermijd het kotsgemaal! :beer:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon doorzetten, verdomme. Dan maar kotsen.
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Gewoon doorzetten, verdomme. Dan maar kotsen.
Klik om te vergroten...
idd
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het soms ook gehad, maar da's omdak toen teveel gegeten heb. Mss zit er nog gas in uw maaginhoud die jij nog moet lossen? Wilt wel eens mensen doen laten kotsen enzo. Kheb zelf nog niet gekotst terwijl ik aan't smoren ben. Maar khad er wel ff last van.
Khou gewoon m'n peuk ff opzij tot het terug beter is (na de nodige boertjes!) en dan kan ik naar hartelust weer lekker verder sucken!
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blowen en veel zuipen is dom!! Je kan beter eerst een joint nemen en daarna een paar biertjes weg ketsen.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
is zonde van je wiet...alcohol breekt de werkzame stof af.

maar andersom werkt voor mij ook niet. wordt ik wel misselijk vaak. daarom drink ik ook gewoon echt nooit als ik blow of heb geblowed.

en over dat kotsen...sjah, gewoon overheen zetten. komt vast wel goed.
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soms moet ik kokhalzen als ik trek aan een joint of een siggaret, heb dit niet altijd maar toch
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet drinken bij wiet zou ik zeggen, zonde v/h effect. Enige keren dat ik heb moeten kotsen bij blowen was terwijl ik teveel had gedronken. Alcohol is slecht voor je, wiet niet =D
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#11
meestal drink ik niet zoveel alcohol bij een jointje, water vind ik dan soms gewoon veel lekkerder :P (maar een pint of 3 hoort er gewoon bij :wink: )

maar ik heb soms ook wel moeten kotsen van wiet, maar dat was alleen als ik niets gedronken had en als ik het zelf "stimuleerde" om de draaierigheid die ik had weg te krijgen.
Heel raar eigenlijk maar het helpt tegen het draaien en daarna voelde ik me dan stukken beter en kon meer genieten van de wiet :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
gewoon keihard roggelen :stoned:
Klik om te vergroten...

Juustem :stoned:

*KGGCCCHHWWOOAAAAH FFFFFFFFRRRLATS*
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jaimie zei:
Soms moet ik kokhalzen als ik trek aan een joint of een siggaret, heb dit niet altijd maar toch
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook wel eens, vooral met een joint als ie al bijna op is en nogal goor smaakt.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MetaalKonijn zei:
spacekonijn zei:
gewoon keihard roggelen :stoned:
Klik om te vergroten...

Juustem :stoned:

*KGGCCCHHWWOOAAAAH FFFFFFFFRRRLATS*
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zit meestal in je hoofd, als je teugt en denkt boh vet goor word het ook goor en krijg je kotsneigingen. Als je teugt en denkt aan chille dingen ( zoals TAART :grin: ) dan heb je dat niet of nauwelijks
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik na een avond flink zuipen (maar dan ook flink zuipen) een joint gerookt en ben ik (zoals te verwachten) flink over mijn nek gegaan.

Sindsdien, moet ik echt iedere maal kotsen/heb ik kotsneigingen als ik een joint rook als ik minimum 2 pintjes gedronken heb (en 2 pintjes is niet veel voor mij).

Dit vind ik echt superirritant en wil van dit probleem afkomen (omdat ik het in het verleden niet had).

Iemand die hier ervaringen mee heeft en eventueel een oplossing gevonden heeft? (niet drinken is ook een oplossing, maar die doe ik liever niet :beer: )
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat het psychosomatisch is. Ik heb hetzelfde probleem met pillen sinds ik een keertje teveel ephedra genomen had. Gewoon gematigd beginnen. Eerst een klein beetje drinken en blowen en dan gewoon vanzelf weer opbouwen.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb heel erg veel moeten kotsen van blowen. In het begin rookte ik alleen wiet, dat klapt hard aan en daar moest ik toch wel regelmatig van kotsen.

Toen ben ik hasj gaan roken en toen werd het wel een stuk minder. Bij mij werkt het zo. Als ik een joint aan het roken ben begin ik op een gegeven moment na de helft te denken dat ik hem niet op kan, en begin ik me aan de smaak te iriteren.

Als ik me daar niet overheen zet en toch door rook ga ik kotsen. heel raar is het, ik ben er van overtuigt dat het tussen mijn oren zit, maar toch doe je er weinig aan.. Ik heb momenten gehad dat ik moest kotsen en nog niet eens stoned was ofzo..
g
gebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#19
njah, dan bouw je toch een mini? en als je daarna weer trek krijgt bouw je er nog 1

problem solved :mrgreen:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
paar jaar terug kon ik zuipen en smoken als een gek nergens las van je wel knetter wazig maar verder niet toen een periode gehad dat ik er ziek van van werd en nu gaat het weer toppie :beer: cheers

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."