#1
hmm ik ga over 2 weken weer met mijn beste maat een stuk afgaan in de blastbong stoppen(gemaakt uit een huls van een tank) is 80 graden goed?


Paperplane. zei:Zo zouden er psychoactieve stoffen gefiltreerd worden, en je dus wiet verspillen. Cannaboiden zijn praktisch onoplosbaar in water.
Paperplane. zei:De oplossing
Heet water. Cannabis verbrandt op weet ik hoeveel honderd graden, en bij een bong, maakt het niet uit hoe koud of warm het water is zoals ik hierboven heb uitgelegd. Je gaat hoesten van bongrook omdat het je keel uitdroogt, niet vanwege de temperatuur. Het is heel makkelijk. Je neemt een bong(geen acryl, dat vervormt bij 60+ graden) doet er water uit de waterkoker in, het hoeft niet meer te koken, maar wel goed warm zijn dat het flink dampt. Dan hit je je bong zo hard mogelijk met een het liefst blauwe torchlighter, en je zult niet hoesten, hoe droog je wiet ook is, hoeveel takjes er nog in je top zitten, door de stoom, voorkom je niet alleen hoesten, maar het voorkomt dat je bronchiën dicht gaan zitten, dus verkleint zelfs de kans dat er iets niet word opgenomen.
Je reageert op een 5 jaar oud topic. Check even de datum van de laatste reactie voordat je reageert.Of het werkt of niet zal ik even in het midden laten, maar het lijkt me niet verstandig om heet water zomaar in een glazen bong te gieten. Houd hem liever eerst even onder de warme kraan, zodat het temperatuurverschil kleiner is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."