#1
Ik wou niet de slimmerik uithangen als je die indruk had, haha.
Maar de argumenten die je aanhaalde ga ik eens in de strijd gooien,
Als ze hun beeld na een tijd niet veranderen dan accepteer ik het gewoon.
Ze laten het wel toe, ik kan thuis blowen (buiten) maar ze leggen altijd de nadruk op hoe slecht het is en dat ze het eigenlijk niet willen. :P
Maar de argumenten die je aanhaalde ga ik eens in de strijd gooien,
Als ze hun beeld na een tijd niet veranderen dan accepteer ik het gewoon.
Ze laten het wel toe, ik kan thuis blowen (buiten) maar ze leggen altijd de nadruk op hoe slecht het is en dat ze het eigenlijk niet willen. :P

