Bedankt, je reactie heeft me alsinds goeie moed. Het is moeilijk maar het gaat min of meer. Inderdaad, ik denk daar eigenlijk niet aan maar ik zou beter denken/doen wat ik wel kan of goed kon inplaats van eigenlijk constant over mijn negatieve dingen te praten, maar het zit precies zo ver 'weggestoken in een hoekje' dat het moeilijk is.....
Als ik zin heb om te blowen dan kook en eet ik, heb er voldoening van als m'n buik ervan vol zit. Fitnessen heb ik ook aan gedacht maar het is er nog niet van gekomen.. Maar ik denk dat daar binnenkort verandering in komt gezien m'n longen merkbaar verbeterd zijn
Het moeilijkste is en blijft nog altijd vrienden, m'n ganse vriendenkring ken ik al jaren goed maar ze blowen ook allemaal, en dat is natuurlijk supermoeilijk. Soms vinden ze m'n opmerkingen raar zoals ik hier schrijf, want ze hebben daar geen last van, maar elk lichaam is anders denk ik. Ik ben eerlijk gezegd het contact met ze bewust aan het minderen, ondanks dat het goede vrienden zijn maar het gaat gewoon niet samen als je echt wilt stoppen terwijl ze bij je staan te blowen of erover zitten te praten.
Laatste tijd voelt het soms ook aan alsof ik geen vrienden meer heb, letterlijk alleen ben, gezien ik het contact verminder.. Het is echt al jaren dat ik met de zelfde vriendenkring dingen doe, waaronder dagelijks blowen, lam zijn, maar ook leuke dingen... en met de jaren heen heb ik dan ook m'n 'goeie vrienden' die tegen drugs waren redelijk verwaarloosd. Het is niet zo dat ik nu eventjes de schakelaar omschakelijk en vriendelijk terugloop alsof er niks aan de hand is. Ik weet natuurlijk dat ik weer nieuwe mensen zal leren kennen maar toch voor het moment en voor de komende maanden voel ik mij precies een echte loner.
Heb trouwens ook het gevoel dat ik elke dag net iets meer sterker in me schoenen sta, had er eigenlijk veel last van dat ik soms schuchter, verlegen werd. Op straat, op werk (met klanten), tijdens uitgaan en bij vrienden. Als ik dan eens niet blowde voor een dag had ik daar geen last van maar dan miste ik het blowen. Het is toch raar wat blowen met je doet op lange termijn, sommige mensen hebben er (zogezegd) geen last van maar ik alsinds wel.
En hopelijk leer ik buiten nieuwe vrienden ook een vriendin kennen want echt, het is al zo lang geleden.. ik ben precies weer maagd geworden
![:(]()
Je zit zodanig te blowen met je vrienden dat je precies in een hol terechtkomt waar vrouwen niet bestaan. Ik begrijp ze, wie valt er nu op zo'n bleke stoner onder andere..