Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"https://drugsforum.nl/threads/diazepam-verslaving.49597/ Hier had ik dat gelezen @Raver"
"Ik kom hier al langer, sinds 2015 zoiets. Maar met mijn wauskop (destijds dan hè ) mijn e-mail, of wachtwoord aangepast, of mijn Nick name, ik wéét het gewoon niet meer en vond een nieuw account makkelijker aangezien ik mijn e-mail adres ook niet meer in kwam ook een nieuwe moeten maken. Niet handig en zal ook niet meer gebeuren hoop ik Maar Pammetje heb ik niet gekend overigens"
"Het is mij ook te vaak gebeurd. Sta weer met beiden benen op de grond. Blij toe, maar pittig ook. Verdoven is voor mij geen uitweg. Sterkte"
"Ik krijg er langzaam wat van, de ghb discussie. Steeds ellenlange verhalen van jou. Ik vind het langzaam storend worden. Naar mijn mening ben je aardig aan het provoceren"
"Waar lees jij, dat ik zeg dat jij uit je duim zuigt jongenman? Dat schrijf ik niet, jij interpreteert verkeerd!"
"Ik zou me gewoon strikt aan de dosis houden om de zoveel uur. Vaste uren. En desnoods zet je een wekker. Dit om je lichaam niet nog meer van de kaart te brengen. Mij is dat destijds geadviseerd in de detox. Ik zat op 6 ml per 4 uur. En moest me er strikt aan houden, niet eerder en ook geen ml meer"
"https://www.nispa.nl/sites/default/files/practice%20based%20aanbeveling%20ambulante%20ghb%20detoxificatie%20-%20versie%202012-09.pdf Dit hebben ze bij mij toegepast"
"Danny0531 zei: Beste is idd na dokter geen diazepam aan late smeren ma na kliniek en alleen ghb gebruike als je last van ontwenning krjjgt als je dit doet zal ne snachts ook beter slape. Heb zelf van dokter zoplicon en het gekke is word snachts ni3 wakker omdat ik afkick heb smorgens 6 a 7 uur pas Klik om te vergroten... Ik werd op 50mg diazepam gezet de eerste twee dagen.( Ghb moest ik weggooien )Op vaste tijden en elke dag 5mg er van af tot dat ik op 0 stond. Slapen kon ik van dag 1 weer. Ik vond het dood eng. Gelukkig kwam elke dag de wijkverpleegkundige langs (thuis ambulant afgekickt) Ik had afgesproken dat als het nodig was een bed in het ziekenhuis beschikbaar was. Anders had ik dit nooit gedurfd. Gelukkig kan ik het nog na vertellen."
"In totaal zat ik iets van ongeveer twee weken aan de valium. Ik had een spiegel opgebouwd van de diazepam waardoor ik meteen goed sliep. Ook nadat de diazepam was afgebouwd. Ik zat toen drie kwart jaar 24/7 aan de ghb. Toen hele lange tijd clean en weer begonnen. Ik dacht nu weet ik hoe het werkt mocht het weer zo ver komen. Ik ben mijn diazepam op andere manieren gaan regelen, en ik heb deze methode zo vaak toegepast dat ik er heel moeilijk van af kwam op eigen houtje. Maar het is gelukt! Ik gebruik nu al dik een jaar geen ghb en pammen meer. Ook geen andere drugs"
"Ff off topic. Klopt het dat Pammetje82 niet meer onder ons is?"