someone zei:
Baclofen en pregabaline zouden de klus moeten kunnen klaren, althans dat is mijn ervaring en die van vele anderen (lees mijn artikeltje maar eens). Ik zou alleen niet te lang aan de Lyrica (pregabaline) blijven en uiteindelijk niet meer dan 30 mg (3 x 10 mg daags) baclofen als onderhoudsdosering blijven gebruiken; baclofen en Lyrica zijn beiden ook gewennend, anders heb je straks je verslaving alleen maar verschoven, hoewel je hier veel makkelijker vanaf komt dan van ghb en/of gbl zelf.
Ook zou ik mezelf niet te veel wijs maken over beter functioneren met gbl dan zonder, ik denk dat je jezelf dan uiteindelijk tegen zal komen... (steeds hogere doseringen met uiteindelijk een dosering op de grens van ontwenningsverschijnselen en comateuze slaap)
Succes!
Gbl 1.5 tot 2ml dosering is goe om te houden ik ben er ook moeilijk vanaf te krijgen,
na 1.5 jaar of iets langer te gebruiken ( tijd gaat vooruit)
een keer 2maand gestopt geweest ( afgekickt gasthuisberg 7dagen) ze schrijven mij seroquel voor 100mg , kost 60euro dus 200ml gekocht en pillesnijdoosje ( 15euro dan maar)
( DIKKE ZOT IK KOn GODVERDOMME 2dobbelstene niemeer deftig optelle , alle bollekes telle xp ) zombieactige toestand, depressief, agressief tegen mijn ouders, kwam niet meer buiten, alleen maar zuipen,seroquel,weed smoren ging niet had niets geld voor verleiding om te kopen te weerstaan.
2maand was mijn leven zo ---
--- films zien en slapen,eten,drinken,weinig douchen, wou niet meer leven, informatie blijven zoeken zoals dit forum,
trug begonnen had mijn autoversterker verkocht van magnat 600WATT 5 HEB GEEn AUTO WAS In MIJn KAMER geinstalleerd ikwas superblij dat ik trug kon leven
![:wink:]()
en dan half jaar later ofz , superveel fouten gemaakt door diene kutvloei zat soms op dosis van 4ml gbl ( HIER KOMT HET )
ERVARInG 4ml gbl (2 flugelflesje-dopjes)
niet meer kunnen slapen, alleen onder zolpidem en seroquel want zolpidem is superlekker gevoel, moete nemen om toch 1uurtje te kunne slape , tenzei 200mg seroquel dan slaap je heel goed door 10uur ofz inplaats 1uur en half,,
als het uitwerkt na 1 uur of 1u 30min Ge moet u heel hard inhouden bij alles ge wordt superagressief , dikke wallen onder mijn ogen
( niemand wist da ik 24-7gebruike buiten mijn enigste flugelmaatje)
zelf direkt afgebouwt naar 2ml want ikviel veel nok , zelfs in de gang beneden op de grond iedereen zag mij liggen ( maar ik kon altijd antwoorden enz , ik hoorde alles wa er gezegt werd enz
![:)]()
kon echt wakker worden dan als het echt moest
njah dus veel meer gebruiken dan 2ml gbl zit er niet in ( het is geen ghb bah vettige zoute smaak degoetant , ik kan het wel heel goed maken zonder naoh of gbl bij toe te voegen 1keer goed )
njah ik kan blijve praten ik heb eens op dit forum een post getypt van 3pagina's lang lol xp
dus ik ga nu stoppe tot reactie ofz als er een komt,,,
jiepppp
( ik zit nu zonder buiten 10ml gbl en 50ml slecht gemaakte ghb door DIE KUTWEEGSCHAAL VAn OnS MA XP weegde godverdomme nie tegoei veel te veel naoh dus
![:confused:]()
durf ik ni te neme en verkoop ga al zeker ni. dus wachte tot de dinsdag , das goed , ik probeer nu mijn gebruik onder controle te houden ben al 2weke trug bezig na 3.5 maand zonder probleme gestopt te hebben ( door 1goeie vriend) ( wel me speed e dan kwamk veel buite ook ma werkt direk uit bij mij na 1uur ofz ,, kan drek slape alty xp heb ADD , )
en dan trug tijdje begonnen