#1
Het is vooral erg onnodig. Ik zou het bij maximaal 2 maal per week houden.Goedenavond Allen,
Even een vraagje..
Ik ben al jaren bekend met recreatief gebruik van ghb, dat betekent alleen gebruik op een feestje zo 1 a 2x in de maand.
Het gebruik was door vervelende omstandigheden de afgelopen periode sterk toegenomen tot zelfs 3 weken lang 24/7 iedere 2 tot 3 uur 2ml.
1,5 week terug ben ik mbv Phenibut in één keer gestopt en ik moet zeggen, dat werkt super!
Ik lees overal dat je moet stoppen na 3 dagen maar is het ook echt zo slecht voor je als je eenmaal daags 1 capsule (500mg) blijft slikken?
Of kan zo'n kleine dosis niet zo veel kwaad?
Alvast bedankt voor een reactie!