Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Keus - Full dawa"
"Keus - F*** la kam"
"Een jointje is het beste slaapmiddel... (voor mij toch)"
"Ik ben 2x gepakt geweest (telkens met +- 4gram), de eerste keer heb ik het teruggekregen, tweede keer niet. Maar ik denk dat ze het sowieso kunnen afnemen"
"Dat je in een gesprek zit, en in het midden van je zin plots niet meer weet waarover je aan het babbelen bent :P"
"-spaceman- zei: pepito zei: Leuk. Maar verder:lang en diep inhaleren en vasthouden geeft vooral een verhoogd risico op kanker. Andere truc is: zorg voor een setting die vreemd is Klik om te vergroten... dat ook, maar het duurt een tijd voordat je longen alle thc in de rook hebben opgenomen... Als je de rook 10 seconden inhoud word vrijwel alle thc opgenomen... De gezondste en effectiefste manier is dus spacecake (of ander voedsel met cannabis erin) Klik om te vergroten... Was daar ook eerst van overtuigd maar 't is blijkbaar niet zo volgens een site "Diep inhaleren is niet nodig. De werkzame stoffen worden direct na inademen opgenomen." Bron: http://www.drugsinfoteam.nl/folders/cannabis.html"
"1 weekend in de maand meestal, en da's dan 1gr ongeveer..."
"Zit er ook nog aan :P"
"EclipX zei: Chronix zei: Zit er ook nog aan :P Klik om te vergroten... Waar in WestVlaanderen woon jij? Ik in Torhout Klik om te vergroten... Brugge"
"Frisko zei: Chronix zei: Zit er ook nog aan :P Klik om te vergroten... ook maar niet nog!!! Klik om te vergroten... Morgen komt die 'nog' zeker :P"