Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dus... Altijd laten testen! Overigens lijkt honderden me wel wat veel. Het is een groot land maar ik denk dat het er wel minder zijn."
"KropSla zei: Klopt inderdaad @Benzoboss. Counterfeit prescription pills made of fentanyl are killing Americans: DEA 27% of counterfeit pills seized by the DEA contained "potentially lethal doses of fentanyl." www.google.com Klik om te vergroten... Wow, had ik niet verwacht."
"šŗPsyTekz zei: Dat tv zo bepaald word door "Reality TV" en dat er zelfs mensen in geloven dat het gaat om een echt verhaal. Vrouwen zijn er vooral gevoeliger voor merk ik. Mijn vrouw volgt ook zo enkele series de meest fake shit die er is... Klik om te vergroten... Zo, moet je eens een avondje TLC kijken.... Echt allemaal gescript š¤£"
"Ganggang zei: Vermoeiend. Ik kan daar echt niet naar kijken. Klik om te vergroten... Ik mag niet meekijken omdat ik dan alles verpest omdat ik steeds zeg hoe nep het wel niet is 𤣠als je er op gaat letten wordt het steeds erger. Bellen ze ergens aan zogenaamd als verrassing, worden degene die aanbellen van binnen gefilmd na het opendoen 𤣠ik moet dan altijd wat anders gaan doen van m'n vrouw"
"Mindless zei: @Chillax Er zijn trouwens uitzonderingen waarbij mensen door 1 pil met enkel mdma komen te overlijden. Dit is dan door 1 of andere lichamelijke afwijking waarschijnlijk, maar het gebeurt. 80 pillen van 100mg zeg je? Dat is dan ook weer gevaarlijk om te zeggen hĆØ. Het probleem is gewoon dat veel mensen zich niet zelf informeren en anderen na doen, dus moet je voorzichtig zijn met wat je zegt. Al helemaal als je in de media werkt, met duizenden mensen die je artikel lezen. Klik om te vergroten... Heb je daar een bron van? Want ik heb nog geen enkel verhaal gelezen waarbij dat zo was. Het is vrijwel altijd een ongeteste pil, een "vingertopje", icm alcohol etc. Ik heb het ook wel voorbij zien komen maar echt een casus kan ik er niet van vinden. Ook is het enige dat ik kan vinden over allergie dat je er opgezette lippen of huiduitslag van kunt krijgen. Sommige mensen zijn wel extra gevoelig voor MDMA. Als je dat hebt en je doet in 1x een zware pil en je bent erg klein dan zijn de risico's op oververhitting e.d. wel groter, maar is de oorzaak nog steeds de oververhitting, watervergiftiging, serotoninesyndroom etc. Wel allemaal een gevolg van MDMA uiteraard."
"@Rebell heeft het over pep maar wellicht dat dit dus ook met mdma zo is. Zou het dan verstandig zijn om eerst 10mg mdma thuis te proberen als je het nog nooit gebruikt hebt? Ik weet ook niet of zo'n kleine dosis een ander effect heeft. Normaal gesproken zou je daar niks van merken denk ik"
"Om heel eerlijk te zijn kan ik geen drugs verzinnen die niet leuk zijn thuis alles is leuk eigenlijk. Maar pas enorm op.... Thuis gebruiken tegen verveling is echt een super grote oorzaak van verslaving. Spreek met elkaar af alleen in het weekend te gebruiken en harddrugs maar eens in de 3 weken ofzo en dan ook nog afwisselen. Zie ook: Gevaar van veel thuis zitten door corona Ik heb lang zitten twijfelen waar ik dit nou zou plaatsen maar denk uiteindelijk toch maar bij verslaving. Ik werk nu zo'n drie weken vanuit huis en merk dat dat toch wel wat teweeg brengt. Ik heb me in het verleden al veel verdiept in verslaving en weet dat omgeving en sociaal contact een... drugsforum.nl Ben zelf wel fan van gewoon hasj. Relaxed, minder erg dan alcohol (ik rook het niet)...geen kater. Daarnaast gebruik ik eigenlijk van alles thuis. MDMA is idd leuk, heel anders dan op een festival. LSD is ook echt een aanrader maar ik vind dan het bos in gaan ofzo wel heel gaaf maar dat is nu ook allemaal lastiger."
"Ik ben wel een sucker voor alcohol... En dan met name koud bier. Een biertje voelt niet als drugs (is het wel, bekende verhaal, sociaal geaccepteerd etc). Soms blijft het dan bij een biertje, soms ga ik daarna over op wijn of sterker.... Om de volgende dag weer spijt te hebben. Van overige drugs kan ik vrij goed afblijven. Tijdje wel overmatig hasj gebruikt, maar daar wordt je op een gegeven moment alleen nog maar relaxed van waardoor het gewenste effect uitblijft. Nu gebruik ik dat een stuk minder vaak, maar als ik gebruik is het dan wel veel leuker. Less is more ofzo."
"Weed is volgens mij zo'n beetje de meest gecombineerde drug die er is en daarna wss alcohol. Beiden downers die toch echt wel vaak met uppers gecombineerd worden zoals bijvoorbeeld MDMA. Het is ook niet alleen maar een up of down effect wat je krijgt. Weed geeft naast een relaxt gevoel vaak ook meer "space" als je een drug als MDMA of LSD gebruikt. Ik kan me ook voorstellen dat mensen op zoek zijn naar een "high" van weed maar dan met wat meer energie en er dan iets als speed bij gebruiken (zelf nooit gedaan overigens). Of dat gezond is is een ander verhaal (heb ik geen kennis over)."
"Topic uit 2007... Ik weet vrijwel zeker dat dat door het vloeitje komt. Het gebruik van vloeitjes oraal kan want dan wordt het opgelost door je maagzuur. Rectaal kunnen stoffen wel opgenomen worden maar geen vloeitjes opgelost. Probeer het eens gewoon zo zonder vloeitje. Ook heeft denk ik de kracht waarmee de pil is samengeperst wel invloed.. Sommige zijn knetterhard terwijl anderen in water oplossen. Hoe zachter hoe beter"