Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Hard)Drugs combinatie met sportleven

(Hard)Drugs combinatie met sportleven

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk niet dat hij z'n calorieën bijhoud. Mijn onderhoud zit tussen de 2700 en 2800 cal. Eet ik meer dan kom ik aan, eet ik minder dan val ik af. En zo is het met iedereen, maar dan moet je wel alles afwegen en weten wat je onderhoud is.

Alleen xtc en je calorieën binnen krijgen gaan niet zo lekker samen.
S
SpaceneusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lias zei:
? Het is het meest bekende regel bij xtc, de 3 maanden:kissingclosed:
Klik om te vergroten...
Top erg bedankt, weer wat wijzer geworden :) nu lekker reseach doen over de andere drugs :wink:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Spaceneus zei:
Op welke drugs doel je dan met dat laatste?
Ik zit nu een beetje in me probeer fase dat ik verschillende soorten drugs wil proberen
Klik om te vergroten...
Tripmiddelen. Truffels/paddo's dmt lsd. Maar ga hier met respect mee om! Juiste set en setting, bedenk je dat dit absoluut geen partydrug is waardoor je je alleen lekker voelt. Het kan heel moeilijk en intens zijn, maar kan je tegelijk ook hele diepe inzichten geven over jezelf en het leven.
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik deel deels vanuit eigen ervaring deels vanuit wat ik gezien heb bij mijn man en ook een goeie kamaraad van ons.

Over het algemeen heeft alcohol een heftige maar nog draagbare impact op het lichaam, je verliest elke week indien je zaterdag enkel drinkt bv twee dagen herstel voor je terug op baseline kunt trainen. Dus wekelijks verlies je twee dagen gemiddeld aan spiergroei wat op zich nog doenbaar is. (Los van de gekende bijkomende hersenschade, leverschade en dergelijke op lange termijn).

Ik heb echter gezien dat drugs zoals XTC en coke niet alleen het immuunsysteem afbreken , weerstand verminderen maar ook door je mentale verandering, de dagen tot week na XTC zit je met de dip en bij coke heb ik enkel gezien dat het een extreme impact heeft op je mentale zijn.
Het is niet enkel een kwestie van het lichamelijk dat onmogelijk kan volgen bij dergelijke regelmatige impact , maar ook mentaal vraag je enorm veel, waar trainen indien je dat op serieus niveau wenst verder te zetten (wat ik vermoed bij vijf maal per week) een enorme discipline vraagt, structuur, gezonde voeding en rust valt dit over het algemeen volledig weg door regelmatig gebruik van XTC, coke en alcohol.

Natuurlijk kun je dit af en toe eens doen, maandelijks, driemaandelijks, indien je dan de juiste voorzorg neemt (voedingssupplementen, gezond eten en rust), dit komt dan niet alleen je herstel van deze zware drugs ten goede maar ook je trainen.

Het is prioriteiten stellen en keuzes maken. Alles op hoog tempo doen zal je uiteindelijk doen verzuipen... Met GHB er nog bij... Geen idee...ken de impact niet. Maar naar wat ik hier al gelezen heb. Blijf er gewoon van af.
S
SpaceneusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Space Criminal zei:
Tripmiddelen. Truffels/paddo's dmt lsd. Maar ga hier met respect mee om! Juiste set en setting, bedenk je dat dit absoluut geen partydrug is waardoor je je alleen lekker voelt. Het kan heel moeilijk en intens zijn, maar kan je tegelijk ook hele diepe inzichten geven over jezelf en het leven.
Klik om te vergroten...
Aahh oke, dus niet aan te raden om op stap te gebruiken, maar liever in een rustige omgeving zoals thuis (met vrienden)

Space Criminal zei:
Tripmiddelen. Truffels/paddo's dmt lsd. Maar ga hier met respect mee om! Juiste set en setting, bedenk je dat dit absoluut geen partydrug is waardoor je je alleen lekker voelt. Het kan heel moeilijk en intens zijn, maar kan je tegelijk ook hele diepe inzichten geven over jezelf en het leven.
Klik om te vergroten...
Ahh oke, dus je raadt het af om dat te gebruiken om op stap te gebruiken of bij feestjes.
Maar eerder bij een rustige omgeving zoals thuis (met vrienden)
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spaceneus zei:
Aahh oke, dus niet aan te raden om op stap te gebruiken, maar liever in een rustige omgeving zoals thuis (met vrienden)


Ahh oke, dus je raadt het af om dat te gebruiken om op stap te gebruiken of bij feestjes.
Maar eerder bij een rustige omgeving zoals thuis (met vrienden)
Klik om te vergroten...

Dat is zeker goed advies. Lees je op voorhand wat in over de dingen die je wenst uit te proberen, hier op het forum vind je heel veel open minded en eerlijke informatie.

Trainen en trippen gaat perfect. Eventueel heb je de dag nadien nodig om de trip wat te verwerken, maar over het algemeen biedt het een enorme meerwaarde, Indien zoals gezegd met respect en op een goede manier genomen hou je enorm veel aan over, je hersenverbindingen groeien, creativiteit en inzicht groeit en het zal je kijk op bv je gezondheid kunnen verbeteren.

Neem het gewoon voorbereid en bewust. En start rustig aan. Met vrienden zeker , dan leer je de tripmiddelen kennen en bij een lagere tot gemiddelde dosis geeft het een zeer opgewekte vrolijke trip over het algemeen.

Zeer kort samengevat.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Spaceneus zei:
Aahh oke, dus niet aan te raden om op stap te gebruiken, maar liever in een rustige omgeving zoals thuis (met vrienden)


Ahh oke, dus je raadt het af om dat te gebruiken om op stap te gebruiken of bij feestjes.
Maar eerder bij een rustige omgeving zoals thuis (met vrienden)
Klik om te vergroten...
Je zou het thuis met vrienden kunnen uitproberen, maar persoonlijk trip ik het liefst alleen. Het is je eigen reis en je wil niet gestoord worden als je diep gaat.

Maar thuis met vrienden kan een recreatieve trip avond worden met heel veel lol en lachkicks. Leuk om er eens mee kennis te maken en niet slecht voor je sportprestaties!
S
SpaceneusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ralou zei:
Ik deel deels vanuit eigen ervaring deels vanuit wat ik gezien heb bij mijn man en ook een goeie kamaraad van ons.

Over het algemeen heeft alcohol een heftige maar nog draagbare impact op het lichaam, je verliest elke week indien je zaterdag enkel drinkt bv twee dagen herstel voor je terug op baseline kunt trainen. Dus wekelijks verlies je twee dagen gemiddeld aan spiergroei wat op zich nog doenbaar is. (Los van de gekende bijkomende hersenschade, leverschade en dergelijke op lange termijn).

Ik heb echter gezien dat drugs zoals XTC en coke niet alleen het immuunsysteem afbreken , weerstand verminderen maar ook door je mentale verandering, de dagen tot week na XTC zit je met de dip en bij coke heb ik enkel gezien dat het een extreme impact heeft op je mentale zijn.
Het is niet enkel een kwestie van het lichamelijk dat onmogelijk kan volgen bij dergelijke regelmatige impact , maar ook mentaal vraag je enorm veel, waar trainen indien je dat op serieus niveau wenst verder te zetten (wat ik vermoed bij vijf maal per week) een enorme discipline vraagt, structuur, gezonde voeding en rust valt dit over het algemeen volledig weg door regelmatig gebruik van XTC, coke en alcohol.

Natuurlijk kun je dit af en toe eens doen, maandelijks, driemaandelijks, indien je dan de juiste voorzorg neemt (voedingssupplementen, gezond eten en rust), dit komt dan niet alleen je herstel van deze zware drugs ten goede maar ook je trainen.

Het is prioriteiten stellen en keuzes maken. Alles op hoog tempo doen zal je uiteindelijk doen verzuipen... Met GHB er nog bij... Geen idee...ken de impact niet. Maar naar wat ik hier al gelezen heb. Blijf er gewoon van af.
Klik om te vergroten...

Erg bedankt voor je bericht.
Het liefst doe ik elk weekend los gaan op xtc, maar natuurlijk weet ik zelf ook dat dat niet goed is en niet verstandig.
Space Criminal zei:
Je zou het thuis met vrienden kunnen uitproberen, maar persoonlijk trip ik het liefst alleen. Het is je eigen reis en je wil niet gestoord worden als je diep gaat.

Maar thuis met vrienden kan een recreatieve trip avond worden met heel veel lol en lachkicks. Leuk om er eens mee kennis te maken en niet slecht voor je sportprestaties!
Klik om te vergroten...

Ik ben bang dat ik dan heel diep ga nadenken in een negatieve zin (zoals bij een x dip)
Bij regelmatig gebruik ook geen schade? (Voor onder andere bij het sporten
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Spaceneus zei:
Erg bedankt voor je bericht.
Het liefst doe ik elk weekend los gaan op xtc, maar natuurlijk weet ik zelf ook dat dat niet goed is en niet verstandig.


Ik ben bang dat ik dan heel diep ga nadenken in een negatieve zin (zoals bij een x dip)
Bij regelmatig gebruik ook geen schade? (Voor onder andere bij het sporten
Klik om te vergroten...
Om truffels schadelijk te maken voor je lichaam zal je een extreem hoge dosis moeten consumeren wat in feite onmogelijk is.

En wat betreft het diepe denken, dat zal je zeker doen op truffels. Hoe meer zelfkennis hoe beter je jouw gedachtengang kan sturen. Het is ook de vraag hoe goed je bevriend bent met de groep waarmee je dit zou gaan doen en hoeveel respect jullie voor elkaar op kunnen brengen om elkaar te steunen als er iemand slecht zou gaan.

Set en setting is alles met psychedelica.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga 5x per week naar de gym.
na een tijdje 3kilo aangekomen met spiermassa

en je weegt iets van 65k

hoeveel eet je??
S
SpaceneusLid
01-01-2024, 00:00
#11
*.exe2.0 zei:
ik ga 5x per week naar de gym.
na een tijdje 3kilo aangekomen met spiermassa

en je weegt iets van 65k

hoeveel eet je??
Klik om te vergroten...

Ik ben een tryharder als het gaat om de gym.
Ik werk 5k calorien per dag binnen, voor de gym eet ik kip met rijst en erwten. En daarnaast sport ik dus veel. Ging dus helemaal goed.
Voor mij moet ik dus nu een keuze maken ivm drugsgebruik
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Elke week xtc zou ik sowieso mee kappen. Maar dat is nu wel duidelijk denk ik.

Sowieso elke week harddrugs gebruiken om te feesten gaat je opbreken naar verloop van tijd. Mentaal uiteraard, omdat je receptoren niet meer goed herstellen en je hier door je dopamine regulatie verneukt. Maar ook fysiek, je uithoudingsvermogen gaat achteruit, door de vasoconstrictische werking van stimulerende middelen wordt je doorbloeding minder en je verliest gewoon spiermassa omdat je tijdens gebruik weinig eten binnen krijgt en veel verbrand.

Als je op vrijdag drugs gebruikt en zaterdag een wedstrijd hebt dan presteer je zaterdag natuurlijk belabberd.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met een gigantische nadruk op verstandig gebruik.

Als je dit niet doet dan is ghb met gemak de drug die je naar de typhus werkt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Benzoboss zei:
Werd ghb niet vrij vaak gebruikt door sporters dankzij een een of andere positieve werking op weet ik veel wates sport gerelateerd?

Ghb is verder relatief veilig en de kans op lichamelijke verslaving is klein met verstandig gebruik.
(VERSTANDIG GEBRUIK.)
Klik om te vergroten...
"Bodybuilders en GHB
In de jaren ’80 beleefde GHB een opleving. Deze opleving was te danken aan een groep waar men het niet meteen van zal verwachten: bodybuilders. Er werd namelijk verondersteld dat GHB de afgifte van groeihormonen en de groei van spierweefsel zou bevorderen. In zeer kleine mate klopt dit, maar er zit een addertje onder het gras. De afgifte van cortisol, aangemaakt door de bijnieren, stijgt tegelijkertijd ook en hiervan is juist bekend dat het zorgt voor vermindering van de spiermassa. GHB gebruik voor het doel van bodybuilden is dus zinloos, nutteloos en gevaarlijk."
Bron: https://www.drugsadvies.nl/drugs/verdovende-drugs/ghb
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ty
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb me nu maanden lang misdragen en het verbaast me hoe weinig ik achteruit ben gegaan in kracht en spiermassa. Het is precies gelijk gebleven, terwijl ik minder train.
Opbouwen doe ik nu dus niet, dat is logisch met minder trainen en slechter eten. M'n haar groeit ook 50% trager nu!

Ik merk wel dat ik minder zin heb in cardio, dat minder doe en dus ook achteruit ben gegaan. Hardlopen en roken is echt geen combinatie.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
Benzoboss zei:
Anders voor het hardlopen een oraal tabaks product zoals snus of kauwgom halen?

Hardlopen en roken is idd geen combo.
Klik om te vergroten...

Ik moet gewoon stoppen :grin:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Purplext zei:
Ik heb me nu maanden lang misdragen en het verbaast me hoe weinig ik achteruit ben gegaan in kracht en spiermassa. Het is precies gelijk gebleven, terwijl ik minder train.
Opbouwen doe ik nu dus niet, dat is logisch met minder trainen en slechter eten. M'n haar groeit ook 50% trager nu!

Ik merk wel dat ik minder zin heb in cardio, dat minder doe en dus ook achteruit ben gegaan. Hardlopen en roken is echt geen combinatie.
Klik om te vergroten...
Anders voor het hardlopen een oraal tabaks product zoals snus of kauwgom halen?

Hardlopen en roken is idd geen combo.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is helemaal het beste.
p
poppyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stimulanten zoals xtc speed breken spieren af en laten je heel veel verbranden en als je van je zelf al snel verbrand kan het met een avondje xtc al te zien zijn aan spiermassa en in gevalle wange bijv wil je dit niet
Moet je t niet innemen groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."