Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste df'ers, een goeie vriend en ik hebben besloten te gaan voor salvia, nu was hij aan het rondneuzen op een site van een smartshop en heeft hij salvia 30x extract besteld. Het zou voor ons beiden de eerste keer zijn, maar ik vind 30x extract wel serieus veel .. Ervoor gaan, of toch beter 10x, of 20x bijbestellen ? Chem"
"PepTalk zei: Het is misschien wat veel, perce nieuwe/andere bestellen vind ik ietswat overbodig, gebruik gewoon de helft minder. Klik om te vergroten... is 0,1 gram van 30x extract dan gelijk aan 0,2 gram van 15x extract ? Of zit hier ook nog een verschil in, dat 30x zwzo harder is ?"
"pink floyd- echoes led zeppelin - stairway to heaven"
"jason- zei: 1 gram was te veel. maar van 3 gram ga je niet dood. ik denk pas van boven 20 gram. dat je dood gaat :P . Klik om te vergroten... test het anders is uit? Moest je pas vanaf 20 gram doodgaan, was er nog niemand aan doodgegaan. Helaas is dit niet het geval"
"Doriangray zei: Bedankt voor jullie reacties. Dankzij jullie opmerkingen heb ik alles eens van een andere kant kunnen bekijken. Dit weekend werd ik echter hypernerveus omdat het al zo lang geleden was en onder het weekend is het sowieso al moeilijker om geen coke te nemen. Ik hield het dus niet meer uit en ben dan maar wat gaan halen bij één of andere Marokkaan. Zoals ik natuurlijk kon denken was de kwaliteit niet zoals ik gewoon was en ik had dus al vlug spijt dat ik heb toegegeven. Maar soms kan ik het gewoon niet uithouden, ik wil niet meer uitgaan zonder coke omdat ik me toch niet amuseer en wil zelfs amper de deur uit. Als ik het echt niet houd dan neem ik een valumpje, maar dat brengt ook maar tijdelijk soelaas. Eigenlijk was alles best zoals het vroeger was, ik was dan wel verslaafd, maar ik functioneerde tenminste normaal. Klik om te vergroten... had je nog wat langer volgehouden, dan had je waarschijnlijk nog veel intenser geluk gehad dan met je coke. Maarja, het is niet aan iedereen gegeven."
"3 euro per gram. Had je even verder nagedacht kon je het al wel raden .."
"SpacingBen zei: Hebben jullie ook last van afkickverschijnselen na het stoppen met dagelijks Cannabis gebruik? Ik heb ze namelijk wel! Vaak heb ik na vakanties waarin ik bijna iedere dag gebruik last van de volgende dingen: - Ontzettend actieve hersenen, ik heb dan ook de behoefte erg veel te praten. - Als ik iets vertel heb ik soms moeite met het einde van mijn verhaal, aan het einde vertel ik niets toe dienende informatie... - Tegen de avond heb ik wel eens lichte hoofdpijn(dit hoeft natuurlijk niet per se een afkick verschijnsel te zijn, maar wie weet) Als ik dan hoofdpijn krijg en ik gebruik tegen de pijn cannabis heb ik ook extreem veel nodig er wat van te voelen... - Ik heb meestal niet zoveel zin om te eten of heb honger op rare momenten... Wil verder vooral veel snoepen... - Op sommige momenten ontzettend veel energie! - mijn korte termijn geheugen is behoorlijk achter uitgegaan... En onwaarschijnlijk(edit: De nederlandse taal wordt respectloos gebruikt ) zijn er nog wel meer dingen maar die ben ik op het moment even vergeten:P Ben nu 3 dagen gestopt en heb van het meest van daarboven nog last:P Al vind ik niet alles echt een last te noemen want veel nadenken en die energie kan ook een voordeel zijn! Hoe zit dat bij jullie? Klik om te vergroten... je korte termijn geheugen komt wel terug 100 procent in orde na een week of 3 clean te zijn"
"als je het laat afkoelen, doe de stop er dan af ! ik had de stop eropgelaten toen ik 'm in de diepvries deed en hij was zuur .. Toch maar opgedronken :P"
"PepTalk zei: Chemical zei: als je het laat afkoelen, doe de stop er dan af ! ik had de stop eropgelaten toen ik 'm in de diepvries deed en hij was zuur .. Toch maar opgedronken :P Klik om te vergroten... Uuuh? Zo stoned al op de zondag middag, of ben ik nu degene die het helemaal niet meer begrijpt? Dat je het laat afkoelen oke.. Maar over welke stop heb je het? En waarom in de vriezer?? Klik om te vergroten... ik had het in een waterflesje gegoten, en het ging over de stop van dat flesje. In de vriezer omdat ik het gemaakt had op woensdag, en het pas zaterdagavond ging opdrinken"
"hoe gaat het met de vriendin nu?"