#1
nog 1 week en dan is het over en uit voor mij
[/quote]
ben trots op je deioxer!!!![:wink:]()
ben trots op je deioxer!!!
Jennelise88 zei:Hallo,
Ook ik ben nieuw op het forum en sinds 4 dagen aan het afkicken van de drank. Ik moet zeggen dat het goed gaat, alleen ik heb wel lichamelijke klachten:
Ik heb het koud
Ik ben erg moe
Ik heb weinig eetlust
Kan iemand mij vertellen of dit erbij hoort?
Groetjes Jennelise
detoxer zei:Jennelise88 zei:Hallo,
Ook ik ben nieuw op het forum en sinds 4 dagen aan het afkicken van de drank. Ik moet zeggen dat het goed gaat, alleen ik heb wel lichamelijke klachten:
Ik heb het koud
Ik ben erg moe
Ik heb weinig eetlust
Kan iemand mij vertellen of dit erbij hoort?
Groetjes Jennelise
priscilla zei:nog 1 week en dan is het over en uit voor mij![]()
drain bamage zei:loop je ook bij een psycholoog? misschien zit je probleem dieper geworteld...
Vindt je het ook nog fijn om alcohol te gebruiken? Zo ja, realiseer je dan dat je er pas van kan genieten als je het niet zo vaak neemt en een moment kiest om je compleet te laten gaan of probeer eens wat anders vodka te consumeren, lekkere single malt bijvoorbeeld.
Weleens andere drugs gebruikt? Als je al erg verslavingsgevoelig bent raad ik het je af maar misschien is het weleens fijn om iets anders te ervaren dan alcohol.
Rare comment misschien maar ja ik ben dan ook geen professional bij uitstek. Zoek hulp bij iemand die dat wel is![]()
lizaliza zei:hallo,
wie kan mij vertellen of je na 2,5week nog afkick verschijnselen hebt
speeseend zei:Misschien is een goed gesprek met je zoon beter dan vissen naar de relatie tussen een opgeblazen balzak en drugs of een verdikking in de dikke darm en drugs.
lizaliza zei:speeseend zei:Misschien is een goed gesprek met je zoon beter dan vissen naar de relatie tussen een opgeblazen balzak en drugs of een verdikking in de dikke darm en drugs.
mn zoon bleek een gezwel te hebben in zijn dunne darm
ik maakte me vreselijk zorgen omdat de dokter niets voor hem deed
geen medicijnen of doorsturen naar een ziekenhuis
toen hij meer dood dan levend werd opgenomen kwamen ze er achter
sorry dat ik je heb lastig gevallen met mijn bezorgdheid
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."