Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj kopen in Salou

Hasj kopen in Salou

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OpperbiezeLid
01-01-2024, 00:00
Beste mensen,

ik ga over een maandje naar Salou met een groep vrienden. Ik ben je el een regelmatige gebruiker van wiet. Wij wouden in Salou ook wel een jointje roken. Ik had al gelezen dat er cannabisclubs waren. Hier heb je alleen een membership voor nodig. Ook laten ze bijna geen toeristen binnen. Weten jullie raad of hebben jullie tips dat ik en mn vrienden toch een jointje kunnen rokenπŸ™ƒ
M
MetalGuyLid
Door sowieso meer dan 5 gram open en bloot aan je shirt te plakken en zo proberen de poortjes door te komen op het vliegveld.πŸ‘πŸ»πŸ˜ƒ
C
ChazzoLid
MetalGuy zei:
Door sowieso meer dan 5 gram open en bloot aan je shirt te plakken en zo proberen de poortjes door te komen op het vliegveld.πŸ‘πŸ»πŸ˜ƒ
Klik om te vergroten...
Vanavond in Hart van Nederland
F
FerdFatoehausLid
Opperbieze zei:
Beste mensen,

ik ga over een maandje naar Salou met een groep vrienden. Ik ben je el een regelmatige gebruiker van wiet. Wij wouden in Salou ook wel een jointje roken. Ik had al gelezen dat er cannabisclubs waren. Hier heb je alleen een membership voor nodig. Ook laten ze bijna geen toeristen binnen. Weten jullie raad of hebben jullie tips dat ik en mn vrienden toch een jointje kunnen rokenπŸ™ƒ
Klik om te vergroten...
Cannabis club werkt als een tiet. Op de Canarische Eilanden in ieder geval. Ik zou via Google wat clubs opzoeken en de reviews lezen, staat waarschijnlijk wel iets in over of ze toeristen toelaten. Ik moest als toerist 10 euro extra voor een membership betalen, maar he het was 420 dus worth it.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."