Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc daarna coke

Xtc daarna coke

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Nou nou, wat een onvriendelijkheid. Tis weekend he
Klik om te vergroten...
Still dont trust it 😀
C
ChazzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
FB_IMG_1695922918930.jpg
22:49 update... Heb ik dit nou in het verkeerde topic gezet? Excuses!
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#3
eerst xtc en erna (after) coke - pirma - niet andersom - zonde van de werking van de XTC/MDMA - mijn mening
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mark247 zei:
Heyy

1.33 voel nie mega veel van de xtc helaas had t beter verwacht ik ga r nu een lijntje coke bij gebruiken
Klik om te vergroten...

Voelde da wel w van ik vraag t maar
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#5
Slechte combi volgens mij
ik heb wel eens eerst coke gehad en later een half pilletje waar ik heel goed op ging
maar bij een andere gelegenheid eerst xtc en later coke maar was geen succes
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,

Ik heb 1.5 uur geleden xtc genomen 200mg getest
Setting is in mn slaapkamer alleen

1.5 uur geleden dus xtc gepakt en begin m te voelen duurde wa langer met come up had een redelijk volle maag

00.04 Heb nu lichte effecten en wil vooral kletsen maar niemand van mn vriende is online dus mocht je zin hebben stuur prive bericht om te kletsen

Heb ook nog een gram coke liggen en 1 pil pil ga ik nie vandaag nog pakken geen zin in zozo lang geleden dat ik xtc op heb.

Laatste keer was met nieuwjaar en heb toen 7 pillen van 180 op in 15 uur en 1 gram pep
Sinds toen alleen nog miauw pep keta en lsd gebruikt.

Mischien dat ik later wel nog coke pak heb die combi nog nooit gedaan ben benieuwd

Ik hou jullie op de hoogte
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heyy

1.33 voel nie mega veel van de xtc helaas had t beter verwacht ik ga r nu een lijntje coke bij gebruiken
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Slecht idee.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat worden leuke comedowns.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mark het is niet dat omdat je alles kan combineren dat je dat ook moet willen proberen…

En je hoeft je ook niet twee keer voor te stellen want als je zulke domme dingen blijft doen onthouden we je wel. Ben je wel boven de 18 eigenlijk?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Mark het is niet dat omdat je alles kan combineren dat je dat ook moet willen proberen…

En je hoeft je ook niet twee keer voor te stellen want als je zulke domme dingen blijft doen onthouden we je wel. Ben je wel boven de 18 eigenlijk?
Klik om te vergroten...
Nou nou, wat een onvriendelijkheid. Tis weekend he
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom vergeten steeds meer DF-leden bepaalde letters te typen?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom denken steeds meer nieuwe leden dat je voor alles een nieuw topic moet openen ipv gewoon mee te posten (en iets bij te dragen) in gebruikelijke topics?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."