Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn maat is een doorgewinterde genieter, vaak excessief (nu vooral in rc, en geen interesse in ervaringen) en maak mij daar enorme zorgen over. Dan probeer ik hem een iets verstandiger, aangepast gebruik toe te passen, dat is nog zonder succes helaas."
"N3K0 zei: Kijk dan jonge ik blaas mijn coke zo weg.. Zie je nou wel dat ik niet verslaafd ben.. Tovert 5 min later een nieuw vers Sealtje uit mijn broekzak jwt. Klik om te vergroten... Deed eens iemand bij een vriend van me. Hij ging met schoenmaat 48 in z'n naad de straat op."
"Heerlijk. Ik ben dus zo een grensgeval. Dus lavabo voor wasbak, vod voor een doekje, jappekes voor oa. drop. Meneer heeft u een plastieken zak? Ja mevrouw, en ook een houten poot en een glazen oog. Amai nie."
"Het is natuurlijk niet te zeggen wat dat is. Testen dus. Heb die ervaring de afgelopen jaren ook wel meegemaakt met de kwaliteit. En hoe het gewassen is e.d. Weet niet of het toegestaan is, correct me in that case. Dit is een kaartje met testlocaties, die je zelf ook had kunnen googlen: https://www.drugs-test.nl/waar-drugs-testen/"
"Omdat ik een aantal vragen kreeg over 3-fmc toch maar besloten hier een reportje van te maken. Ik ben niet bekend met 3-mmc, dat de stof 60-70% potent zou zijn hieraan kan ik dus niet onderbouwen. Wel zit er een overlap in met 3-cmc alleen heb ik het niet aangedurfd om dezelfde dosis aan te houden. Die liggen rond de 250mg als begin en daarna nog twee van 250mg. 2-mmc hetzelfde, maar dan zit ik vaak aan de gram. Opgemerkt dat ik niet graag snuif. Jarenlang coke vaak gebruikt en af en toe pep, mijn neus vind het allemaal maar niks meer. Het minste loop ik dagen met snotpikkels, en ook het opgefokte vond ik steeds minder prettig. Merkte ook op dat bij een rc nasaal het meer cravings oproept, het werkt korter en het koekoek gevoel vooral ná gebruik moet wel opwegen tegen het pleziertje. Er is feitelijk wel weinig te vinden over de dosering van 3-fmc op dit moment, tripsit schrijft dat 150mg "heavy" is op alle ROA. En de upset direct, wat me vreemd lijkt. Dus hou ik dat toch maar aan, en volg mijn soms gezonde gevoel. *Man *50 *1m92 *135kg *Thuis *Alleen (behalve bij coke of wietje ben ik het liefst alleen) 20:30 (T00:00) 145mg bommetje oraal . 21:00 (T00:30) Hé daar begint een gevoel te komen, al is het maar omdat het stresskakje ook zit te porren. Da's een goed begin. En het ruikt net als bij coke naar eieren met spek. 21:30 (T01:00) 125mg bommetje oraal . Voel me wel wat opgewonden, hetzelfde als bij 3-cmc of nep, maar dan wat softer. Ik wil mijn dosis niet per bommetje verhogen en had eigenlijk een kwartier geleden al moeten bijpakken om deze lijn door te trekken. 22:50 (T02:20) 125mg bommetje oraal . Nu heb ik wel iets te lang gewacht, maar binnen een kwartier terug op level. Da's positief, vaak is de pret weg en komt alleen nog ellende. En daar ligt juist het gevaar van nog meer meer. 23:30 (T03:00) Voelt als hele lichte coke. Hoofd is helder, kan alle kanten op maar een weinig sociaal. Mijn tong wil alleen maar tegen mijn gehemelte mijn nek gaat wat pijn doen en ik voel me best wel (of nog steeds, of alweer) prettig. In de zin van dat ik ook nog wat "hand- en span-diensten" aan het uitvoeren ben. Geen vergrote pupillen. Mijn linkerarm gaat wat drukkend voelen, rechts is mijn hand en arm vanwege mijn ms al gevoelloos (behalve de altijd aanwezige zenuwpijn en tintelingen van vinger tot teen). 00:15 (T03:45) 150mg bommetje oraal . De laatste! Was alweer te lang geleden, ga er lekker op maar het is het net niet. En zonder happy-end mag het niet eindigen. Je zweet je een ongeluk en is onwelriekend. 00:55 (T04:25) Voel me even dronken, beetje misselijk en dus eet ik wat en het zakt heel snel. Nog steeds iets verhoogde activiteit, maar toch ga ik met dit spul niet ineens zin krijgen de badkamer te poetsen of de stoep vegen met een tandenborstel wat bij andere RC wel is. Nasaal heeft het die tik wellicht wel. 01:30 (T05:00) Eigenlijk behalve moe, totaal geen last en ik val ook snel in slaap. Hele subtiele comedown. 10:00u Heerlijk opgestaan, iets last van spierpijn wat snel weg trekt. Ik word ook ouder.. Totaal geen andere bijwerkingen, vermoeid ben ik vaker en dat is nu niet anders. Conclusie: Naar mijn gevoel was de startdosis al te laag. Echter wist ik niet wat me te wachten stond, het kan ook zo zijn dat het gewoon minder scherp/potent is als 3-mmc/cmc of 2mmc en dus hoger inzetten alleen maar averechts werkt. Volgende keer beter Omdat het door vendors als alternatief ingezet wordt, heb ik het ook zo beoordeeld. Dwangneurose: die was ik vergeten. Heb dat jarenlang gehad en de laatste jaren veel minder. Bij druggebruik is dat direct weer storend terug en dat had ik nu veel minder. Dit is mijn eerste tripreport, kost me wat moeite ook. Vergeet veel en noteer ook weer niet alles. Hoop dat ie een beetje duidelijk is. Heb het product niet laten testen en kan dus niks over de stof zeggen. Wees slim en niet ongeduldig voor één keer, laat je spullen testen."
"TeddyReady zei: leuk report... ben nogal een nasaal gebruiker... inderdaad verleden coke... wat zou het dan geven denk je? Klik om te vergroten... Geen idee, en geef geen speculaties. Duik er iets dieper in, dan zijn er Engelstalige fora met een paar individuele antwoorden."
"Fisherman's friend zei: Bedankt voor je report. Nu weten we in grote lijnen (hehe grote lijnen) wat het is. Ik pas voor 3fmc . Net kreeg ik ook bericht dat m'n vendor 2-cmc verkoopt, en die ga ik al helemaal links laten liggen. Klik om te vergroten... Dat zou dan in principe in lijn liggen (inkopper) met de nummers dat het steeds minder werking heeft? Of anders? Mocht het restant van de 3fmc beter bevallen laat ik dat wel weten. Het zou me ook niks verbazen dat er verschillende meningen nog opduiken"
"BelowTheFlow zei: Dan dient die 2-mmc dus echt helemaal nergens voor ? Gekocht als 3-m, getest als 2-m. Daarna geprobeerd. Zonde van de belasting & dan toch nodige wachttijd. Klik om te vergroten... Ik vind 2-mmc best wel aardig. Alleen tik ik gewoon +800mg weg. Het is erg braaf vergeleken met 3-cmc en zeker als je daarna 8-10 uur kunt slapen heb je minder last. En ik gebruik voornamelijk oraal. Nasaal lag ik er nog wel even wakker van, ook met nep en 2-fma. Prefereer wel poeder i.p.v. pellets. Alleen glijdt de Mascotte slechter naar binnen. Maar de beste tip die mijn maat vanavond gaf terwijl ie een 2-mmc pellet met bier wegspoelde: pleur het allemaal weg!"
"Voor de tweede maal 3-fmc. Hierbij een korte aanvullende samenvatting: 19:50 (00:00)200mg 21:20 (01:30)180mg 23:10 (03:20)180mg 00:50 (05:00)170mg 01:50 (06:00)150mg Totaal: <880mg Iets hoger gedoseerd dan vorige keer. Zes uur lang.. huh.. hoe dan? Omdat ik te laat bij pakte weer, het werkt geruisloos op en gaat ook zo stil weer weg. Kom ik daarna weer op de eerste piek? Nee, maar wel terug op een acceptabel level. Tegelijk neemt de belasting wel toe (HR 110), en spanning op de spieren, bijna kramp in kuit in begin. Niks verontrustend, maar hier ligt wel mijn grens. Geen vergrote pupillen, plassen als een rund, beetje strakke kaken en het gaat niemand wat aan, maar werd er best geil van. Niet van het vergrote rund met strakke kaken, van 3-fmc. Uurtje wakker gelegen omdat de buurman thuis kwam na een avondje 3m. Oké😈 binnenkort eens suiker bij hem gaan lenen. En na genoeg uren slaap weer lekker wakker, natuurlijk niet fit. Hongergevoel als normaal. Conclusie: omdat het zo smooth gaat vergeet ik de tijd en zorgt bijdoseren niet alleen nog maar voor aardig coke gevoel maar voor meer toxische effecten. Euforie is nagenoeg afwezig. Deze ervaring is puur persoonlijk en hoeft voor jou niet dezelfde te betekenen."
"MetalGuy zei: Door sowieso meer dan 5 gram open en bloot aan je shirt te plakken en zo proberen de poortjes door te komen op het vliegveld.👍🏻😃 Klik om te vergroten... Vanavond in Hart van Nederland"