Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! Waarschijnlijk al een veel gestelde vraag maar kon het antwoord zo gauw niet vinden. Wanneer ik coke gebruik, voel ik de effecten pas na - ongeveer - de derde keer snuiven. Hebben meer mensen dit, is het bekend of ligt het aan mij en neem ik niet genoeg bijvoorbeeld? Vind het maar vreemd, mensen om mij heen staan meteen strak.."
"Het kan natuurlijk dat de coke slecht is, maar dan zouden de mensen om mij heen ook niet meteen wat kunnen voelen, gezien hun regelmatige gebruik. Ik gebruik zelf niet veel, ik noem het graag recreatief, pak weg één keer in de vijf weken max een halve gram (op één avond dus). Dan zal ik wel te weinig nemen, of de mensen om mij heen liegen gewoon, dat kan ook :P Toch alvast thnx voor de reacties."
"Het geeft ook 2,5mg zyprexa, maar ik zou eerder voor een inslaper gaan dan voor een antipsychotica. inslapers zijn bijvoorbeeld temazepam en zopiclon. lorazepam (temesta), diazepam en oxazepam zijn kalmerende tabletten, maar ook hier zit een verslavingsgevaar bij (waar niet tegenwoordig). Ik zou gaan voor de lorazepam 1mg/2,5mg (mits je geen tolerantie hebt) of oxazepam 10mg. Diazepam 10mg heeft daarnaast nog een voordeel, spierverslappend.. Het is maar wat je zoekt."
"Katatonia zei: Gerechtigheid! Klik om te vergroten... +1"
"ikhebpijn zei: oke ik weeet dus precies wat je bedoelt ik heb dus eergister 30 pilletjes gehad geen sterke maar 35 mg en toen ben ik niet gaan slapen en op school nog een stuk of 6 bijgeslikt oja mocht ik dan ook nog een meisje zijn van 48kg toen een joint gerookt en dr bij nog eens stuk of drie gehad' nou wat t sws niet is is goed voor je maag dat heb ik gister wle gevoelt en ja nu ben ik weer om 5 uur wakker VAN ME TONG de zijkant lijkt wel open en ik kan gewoon echt niks ik moest met me deken in me mond slape zodat ik t niet voelde en nu heb ik nog steed pijn nu heb ik net watjes nat gemaakt en in de diepvries gedaan en ligt nu om de zijkante van me tong nou kan ik tenminste de pijn een beetje uithouden maar ik heb t liever neit want t doet echt verschrikkelijk pijn me zijkant van em wang is trouwens ook helemaal open echt van zon sneden ma dat had ik gister al en ik denk dat me beugel dr ook ef lekker bij heeft geholpen ik ga me zo ma een water ijsje eten en hoop dat ik dr straks op school geen lakst meer van heb trouwens me keel lama zegge onder je kaken zijn 2 van zon bulten die komen volgens mij van de pijn Klik om te vergroten... zijn het niet je amandelen?"
"ik zou niets via internet kopen.. maar nee, ik ken ze ook niet.."
"Hmm, 4 á 5 pillen en 1gram MDMA poeder (van slechte kwaliteit welliswaar..)"
"dat is inderdaad wat ik ook zie. Een jongen met een zwart t-shirt wordt door de hond "aangewezen" waarna er drie mensen van de beveiliging naast hem staan, en er twee de jongen meteen meenemen.."
"Ook ik woon in midden limburg, en wordt hier echt paniekerig van he. bleghh wat een zooii.. Ik laat mijn pillen altijd testen, maar dan nog man, je blijft er gewoon dood bij.. bahh ik vind dit soort berichten echt akelig. Werk binnen de psychiatrie en zie vaak zat hoe het kan aflopen, maar er dood bij blijven? No thanks."
"dr0gz zei: Ik heb een aan tal keer pillen laten testen, het enige wat ze doen is een goedje erop en kijken in een map hoeveel mdma etc de pil bevat. Moest ook nog is 5 euro betalen Een goeie site vind ik http://www.pillreports.com Je selecteerd je land, daarna je provincie, en dan klik je aan waar je pil op lijkt. Eventueel kan je hem nog opmeten. Als de pil niet op die website staat, of het niet duidelijk erop staat neem ik het niet. Klik om te vergroten... Ik weet niet waar jij je pillen laat testen, maar de meeste TC doen dit gewoon gratis uit preventief oogpunt.."