#1
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen "geen mogelijkheid hebben om te laten testen"..
Hoezo niet? Lijkt mij meer een kwestie van willen.. Alles kan..
Maar OT, geen ervaringen mee.
Hoezo niet? Lijkt mij meer een kwestie van willen.. Alles kan..
Maar OT, geen ervaringen mee.
