Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsImmuun voor coke?

Immuun voor coke?

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je COCAINE gebruikt kan eerste keren erg tegenvallen, je verwacht iets wat niet komt omdat je waarschijnlijk veel zwaarder bent gewend zoals MDMA of iets wat echt indreunt als een trein die op je inrijdt.

cocaine komt heel rustig op zeker bij lage dosering, bij te veel word je para, nerveus, grote doppen, ongecontroleerd kwijlen etc (is niet lekker meer dan)
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natuurlijk is ieder lichaam anders, maar er écht niks van voelen? dat klopt niet.

Het zal wel rommel geweest zijn.
T
Timmy TaakstrafLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi, ik ging laatst snuiven met een vriend van mij. Normaalgesproken doen we dan vaak Ketamine ofzo maar deze keer wilde hij voor het eerst coke proberen. Ik had 1 gram gehaald en hier als eerst wat van genomen. Hij wilde wachten om te kijken hoe ik me voelde. Aantal minuten later voelde ik me wel lekker. Hij besloot zijn eerste lijntje te nemen. Echter 20 minuten later voelde hij nogsteeds niks. Na 45 minuten besloot hij een tweede te nemen, tevergeefs. Hij voelde niks. Hoe kan dit? Kan je immuun zijn voor de effecten van Cocaïne?

-T
x
xammyxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Immuun zijn voor cocaïne lijkt me bijzonder sterk. Heb je de coke laten testen?

Wat natuurlijk ook nog kan is dat je vriend te hoge verwachtingen had van de coke. Heb wel eens vaker gezien dat sommige mensen dachten dat ze een wereldse high zouden krijgen van coke en dan valt het uiteraard tegen. Coke is lekker maar je moet het natuurlijk niet gebruiken met de verwachting dat er een compleet nieuwe wereld voor je open zal gaan.

Mijn beste tip voor nu is laat de coke eerst ff testen dan weet je wat je in huis hebt.
T
Timmy TaakstrafLid
01-01-2024, 00:00
#5
xammyx zei:
Immuun zijn voor cocaïne lijkt me bijzonder sterk. Heb je de coke laten testen?

Wat natuurlijk ook nog kan is dat je vriend te hoge verwachtingen had van de coke. Heb wel eens vaker gezien dat sommige mensen dachten dat ze een wereldse high zouden krijgen van coke en dan valt het uiteraard tegen. Coke is lekker maar je moet het natuurlijk niet gebruiken met de verwachting dat er een compleet nieuwe wereld voor je open zal gaan.

Mijn beste tip voor nu is laat de coke eerst ff testen dan weet je wat je in huis hebt.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie Ammy, ik haal deze coke regelmatig voor mezelf en heb deze in het verleden inderdaad weleens laten testen van deze zelfde dealer. Het is wel gewoon echt coke, daar ruikt en smaakt het ook naar. Hij deed het voor mij ook erg goed, vandaar dat ik zo verbaasd was.

-T
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Timmy Taakstraf zei:
Hi, ik ging laatst snuiven met een vriend van mij. Normaalgesproken doen we dan vaak Ketamine ofzo maar deze keer wilde hij voor het eerst coke proberen. Ik had 1 gram gehaald en hier als eerst wat van genomen. Hij wilde wachten om te kijken hoe ik me voelde. Aantal minuten later voelde ik me wel lekker. Hij besloot zijn eerste lijntje te nemen. Echter 20 minuten later voelde hij nogsteeds niks. Na 45 minuten besloot hij een tweede te nemen, tevergeefs. Hij voelde niks. Hoe kan dit? Kan je immuun zijn voor de effecten van Cocaïne?

-T
Klik om te vergroten...
Bij sommige mensen werkt coke gewoon een stuk minder. Zelf merk ik er ook weinig tot niets van, ook niet van uitgekookte coke basen in een redelijke hoeveelheid. Gewoon weggegooid geld in mijn geval.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraffeNeel zei:
Bij sommige mensen werkt coke gewoon een stuk minder. Zelf merk ik er ook weinig tot niets van, ook niet van uitgekookte coke basen in een redelijke hoeveelheid. Gewoon weggegooid geld in mijn geval.
Klik om te vergroten...
Ook al werkt het wel goed, dan vind ik het nog steeds weggegooid geld
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Timmy Taakstraf zei:
Hi, ik ging laatst snuiven met een vriend van mij. Normaalgesproken doen we dan vaak Ketamine ofzo maar deze keer wilde hij voor het eerst coke proberen. Ik had 1 gram gehaald en hier als eerst wat van genomen. Hij wilde wachten om te kijken hoe ik me voelde. Aantal minuten later voelde ik me wel lekker. Hij besloot zijn eerste lijntje te nemen. Echter 20 minuten later voelde hij nogsteeds niks. Na 45 minuten besloot hij een tweede te nemen, tevergeefs. Hij voelde niks. Hoe kan dit? Kan je immuun zijn voor de effecten van Cocaïne?

-T
Klik om te vergroten...
Haaa dat herken ik. Tja ik voel er ook niks meer van. heb t 1 keer gebruikt. toen voelde ik wel echt wat. Een maand later weer eens gedaan maar voelde niks bijzonders. Alleen een soort adrenaline gespannen gevoel maar verder niks...
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tyel zei:
Haaa dat herken ik. Tja ik voel er ook niks meer van. heb t 1 keer gebruikt. toen voelde ik wel echt wat. Een maand later weer eens gedaan maar voelde niks bijzonders. Alleen een soort adrenaline gespannen gevoel maar verder niks...
Klik om te vergroten...
Soms heb je geluk en dan is het versneden met pep.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#10
StraffeNeel zei:
Soms heb je geluk en dan is het versneden met pep.
Klik om te vergroten...
ja klopt. maar ik weet hoe pep voelt bij mij en moet zeggen dat dat echt wel heel nice voelt. en niet 30 minuten of zo maar gewoon de rest van de dag. Je weet eigenlijk wel wanneer er pep inzit. Als je na een uur nog geen energie dip voelt (wat coke soms wel geeft) dan weet je dat je misschien plafonddienst gaat krijgen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
StraffeNeel zei:
Soms heb je geluk en dan is het versneden met pep.
Klik om te vergroten...
Tyel zei:
ja klopt. maar ik weet hoe pep voelt bij mij en moet zeggen dat dat echt wel heel nice voelt. en niet 30 minuten of zo maar gewoon de rest van de dag. Je weet eigenlijk wel wanneer er pep inzit. Als je na een uur nog geen energie dip voelt (wat coke soms wel geeft) dan weet je dat je misschien plafonddienst gaat krijgen.
Klik om te vergroten...
Ja, dan heb je zeker geluk, haha! Zelf ook een keer gehad, maar toen ook met de gedachte dat ik de hele dag wel strak stond, hoefde ik ook niet bij te nemen...

Win-win!😁
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetalGuy zei:
Ja, dan heb je zeker geluk, haha! Zelf ook een keer gehad, maar toen ook met de gedachte dat ik de hele dag wel strak stond, hoefde ik ook niet bij te nemen...

Win-win!😁
Klik om te vergroten...
Als je zou kiezen tussen coke en speed. Wat is jou voorkeur?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tyel zei:
Als je zou kiezen tussen coke en speed. Wat is jou voorkeur?
Klik om te vergroten...
In effect heeft coke mijn voorkeur, maar in de totale duur zou ik voor speed gaan!

Vind het ook erg op elkaar lijken in effect. Echter is speed naar mijn idee wel zwakker dan coke.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van speed (heb dat maar drie keer gedaan) kreeg ik geen zin in sex, maar wel om er voor te gaan in bvb werk.

Maar de beste speed die ik ooit gebruikte deed me juist wél heftig zin krijgen, wat voor een sexplosie was me dat.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemmy zei:
Maar de beste speed die ik ooit gebruikte deed me juist wél heftig zin krijgen, wat voor een sexplosie was me dat.
Klik om te vergroten...
Wij, m'n vrouw en ik, hebben dat juist altijd. Misschien omdat we goeie pep hebben (niet getest, wel gewassen), of gewoon omdat we geluk hebben. Daarnaast praten we de rest van de tijd die we wakker zijn. Super is dat.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
StraffeNeel zei:
Wij, m'n vrouw en ik, hebben dat juist altijd. Misschien omdat we goeie pep hebben (niet getest, wel gewassen), of gewoon omdat we geluk hebben. Daarnaast praten we de rest van de tijd die we wakker zijn. Super is dat.
Klik om te vergroten...

Als ik nog 'n keer speed doe moet het zoiets zijn, want ja, super was het.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lemmy zei:
Als ik nog 'n keer speed doe moet het zoiets zijn, want ja, super was het.
Klik om te vergroten...
Dat is trouwens ook de enige reden dat ik momenteel redelijk vaak pep en regelmatig mdma doe. Gezellig thuis, "saaie" ouwe vent geworden 😂
Zelden met bezoek, hooguit één halve nacht als we twee nachtjes pakken.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#18
StraffeNeel zei:
Dat is trouwens ook de enige reden dat ik momenteel redelijk vaak pep en regelmatig mdma doe. Gezellig thuis, "saaie" ouwe vent geworden 😂
Zelden met bezoek, hooguit één halve nacht als we twee nachtjes pakken.
Klik om te vergroten...
Met een mooie warme en heldere dag ff naar buiten. Zodra de Mdma inkickt voelt t zo intens lekker. het maakt voor mij dan echt niet meer uit wat ik ga doen. Met constant dat gevoel dat je gewoon kan aanschuiven bij een groep onbekenden en gelijk vrolijk mee kan praten😆
T
Timmy TaakstrafLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tyel zei:
Haaa dat herken ik. Tja ik voel er ook niks meer van. heb t 1 keer gebruikt. toen voelde ik wel echt wat. Een maand later weer eens gedaan maar voelde niks bijzonders. Alleen een soort adrenaline gespannen gevoel maar verder niks...
Klik om te vergroten...
Hmmm interessant
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Coke doet bij mij ook vrij weinig, zowel snuiven als basen voel ik er niet bijzonder veel van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."