Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar lange tijd weer pep op (neus verstopt)

Naar lange tijd weer pep op (neus verstopt)

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dus een lange tijd geen pep meer gebruik en ik heb nog nooit last van een snot neus gehad met de pep maar het is wel heel erg nu wat kan hier van de oorzaak zijn?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Irritatie op een chemisch stoffie
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk dat je een teveel aan zwavel bedoelt. Sommigen doen maar wat, maar eigenlijk moet je de ph meten
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verkouden?
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nope en ik heb er nog nooit eerder zoveel last van gehad daarom vind ik het vaag xD
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou het laten testen dan.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
spicht zei:
Mischien wel ja 😅 hij is verder redelijk op dat naar. Ik wouw dat ik er wat tegen kon doen maar zo ver ik weet is er niet echt iets wat je kunt doen
Klik om te vergroten...
Als je het laat testen dan kan je iig:
Er achter komen dat je gemalen glas met pep aan het snuiven bent

Of

Dat je wel goeie speed hebt maar dat je fysiek ergens last van hebt
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is je amfetamine droog genoeg?
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#9
er zit gewoon een hoop cafeïne of maïzena in
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tyel zei:
Is je amfetamine droog genoeg?
Klik om te vergroten...
Yup zoals ik zij tis niet de eerste keer hij was goed droog
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#11
caninus zei:
er zit gewoon een hoop cafeïne of maïzena in
Klik om te vergroten...
Komen we vanzelf achter ik ga hem laten testen aangezien de rush gewoon goed was eigenlijk alleen me neus was het probleem dus ben nu wel benieuwd eigenlijk
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er wordt alleen getest op psychoactieve stoffen toch? Ben al een hele poos niet bij een testcentrum geweest, maar toentertijd werd alleen de psychoactieve stoffen genoemd, glas bijvoorbeeld of vitamine b poeder werd niet vermeld.

Ik ben wel 100% voor testen. Ik heb echt een hekel aan mensen die niet eerlijk zijn in wat voor spul er aan anderen word toegereikt.

Ontopic:

Klinkt als een overgevoeligheid reactie. Ik heb persoonlijk ook weleens gehad dat ik ontstekingen opliep door niet goed gedroogde pep, dan brandde het ook heel erg en 2 dagen erna zwaar ontstoken holtes haha. Tegenwoordig laat ik het keurig paar uur drogen omdat het vocht wat er inzit ook niet heel erg gezond zal zijn (mijn pep (71% getest) tegenwoordig is nat van methanol)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had het net andersom.
Wanneer ik vroeger speed snoof dan ging men neus juist meer open alsook m´n ademhaling. Het zet m´n longen open.
Vochtige of halfdroge speed moet je nooit snuiven of slikken, geeft alleen maar nadelen.
Als je vochtige speed koopt droog dan alles in 1x, droge speed is namelijk supergoed te bewaren zonder verlies van potentie. Het fabeltje van vochtige speed in de koelkast te bewaren voor optimaal behoud van potentie heb ik allang overboord geworpen.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#14
mandragora zei:
Ik had het net andersom.
Wanneer ik vroeger speed snoof dan ging men neus juist meer open alsook m´n ademhaling. Het zet m´n longen open.
Vochtige of halfdroge speed moet je nooit snuiven of slikken, geeft alleen maar nadelen.
Als je vochtige speed koopt droog dan alles in 1x, droge speed is namelijk supergoed te bewaren zonder verlies van potentie. Het fabeltje van vochtige speed in de koelkast te bewaren voor optimaal behoud van potentie heb ik allang overboord geworpen.
Klik om te vergroten...
Dit weekend nog pep uit 2014 gedaan, helemaal nat nog. Wel veel geler geworden, getest op 68%! Doet zijn werk nog prima! Zelfs na 10 jaar in de vriezer op -18. Zo heb ik ook nog een voorraadje 71% knalwit spul liggen. Dit komt uit 2017 en doet het ook nog gewoon als in 2017. Ik vind persoonlijk en dat is een persoonlijk dingetje, pep lekkerder snuiven als slechts een paar uur gedroogd heeft. Als het te lang ligt voelt het aan alsof ik alleen stof snuif hahah.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#15
mick swagger zei:
Dit weekend nog pep uit 2014 gedaan, helemaal nat nog. Wel veel geler geworden, getest op 68%! Doet zijn werk nog prima! Zelfs na 10 jaar in de vriezer op -18. Zo heb ik ook nog een voorraadje 71% knalwit spul liggen. Dit komt uit 2017 en doet het ook nog gewoon als in 2017. Ik vind persoonlijk en dat is een persoonlijk dingetje, pep lekkerder snuiven als slechts een paar uur gedroogd heeft. Als het te lang licht voelt het aan alsof ik alleen stof snuif hahah.
Klik om te vergroten...
Dat is ook veel lekkerder, en op die manier blijft hij ook veel langer goed. Want ik heb toch altijd het idee dat droge speed steeds meer potentie verliest naarmate het ouder wordt (of de molecuulformule nou wel of niet het zelfde blijft)
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#16
caninus zei:
Dat is ook veel lekkerder, en op die manier blijft hij ook veel langer goed. Want ik heb toch altijd het idee dat droge speed steeds meer potentie verliest naarmate het ouder wordt (of de molecuulformule nou wel of niet het zelfde blijft)
Klik om te vergroten...
Wat ik zelf wel zie met oude natte pep is, dat als het niet op de meest vrome manier is afgedraaid, iets teveel van het 1 of andere dan word ie echt heel geel. Dit is dan vaak de pep die enorm naar zo'n geranium lucht ruikt, maar het is dan bij gebruik nog wel lekker ook qua effect.

In theorie zou je zeggen dat de droge amfetamine stabieler zou moeten zijn. De vocht in speed en al helemaal de overmaten van bepaalde stoffen reageren of oxideren mogelijk wel. Ik denk dat zuivere amfetamine sulfaat, gedroogd heel erg stabiel is, maar wat jezelf ook aangeeft toch snuift het niet zo lekker als het te lang gedroogd is.

Het zal misschien een tussen de oren dingetje zijn, maar ik heb het altijd zo gevoeld. (Heb al ruim 17 jaar ervaring met amfetamine, sporadisch gebruik maar ook wel in mijn feest periode dat ik wekelijks een dosis nam en ja die tijd ligt ook al lang achter me en heeft een jaar geduurd, dan nam ik op zaterdag een paar lijnen en op zondag dan nog ff 1 en dat ging toentertijd vrij raar die speed. Toen merkte ik wel dat speed geen stof is om mee te fucken. :) heb daarna besloten om het af en toe op tafel voorbij te laten komen, maximaal eens per maand maar soms zit er ook gerust een half jaar tussen. Maar het blijft 1 van mijn favorieten. Alleen de godvergeten kater is een dingetje, maar eens in de zoveel tijd, is die wel te dragen.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#17
caninus zei:
ik denk dat je een teveel aan zwavel bedoelt. Sommigen doen maar wat, maar eigenlijk moet je de ph meten
Klik om te vergroten...
PH heeft er zeker mee te maken, ik weet wel zeker dat sommigen maar wat doen.

Weleens op een docu gezien dat er tegenwoordig ook al pure amfetamine base wordt verkocht. Dit houd dan in de koper van deze base het zelf even omzet naar de zoutvorm. Ik heb een vermoeden dat niet iedereen een getraind laborant is die dit doet.

Zo kon ik ooit pep kopen bij iemand en gewoon aangeven of ik roze of gele of witte wilde. Diegene zei ow met roze pep wordt er gewoon een scheutje extra zuur aan toegevoegd. Haha weer een mysterie de wereld uit. Ook had diegene het over witte base en dat er ook gele base bestaat. Wat het verschil hierin is is mij totaal onbekend.

Doe mij maar witte en 70%+!
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Sorry heb het drunk gehad deze week ben totaal vergeten om de reacties te lezen.

Maar ik heb al wel een antwoord ik heb dus zoals gezegd echt al een tijdje geen pep meer op en ik denk dat het echt zo lang geleden is dat ik fysiek gezien weer bij 0 ben begonnen.

tuurlijk hij is vast versneden daar kan je vanuit gaan. Ik weet zeker dat mijn tolerantie totaal weg aangezien ik nu wel zeker minder last van me neus heb maar zou niet zeggen misselijk maar een irritant druk gevoel op de maag.

Ik heb heb veel gebruikt en vaak ook meer nooit is me lichamelijke tolerantie zo erg verminderd
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#19
mick swagger zei:
Dit houd dan in de koper van deze base het zelf even omzet naar de zoutvorm. Ik heb een vermoeden dat niet iedereen een getraind laborant is die dit doet.
Klik om te vergroten...
stelt allemaal niks voor. Opkloppen noemen ze dat.
mick swagger zei:
Zo kon ik ooit pep kopen bij iemand en gewoon aangeven of ik roze of gele of witte wilde. Diegene zei ow met roze pep wordt er gewoon een scheutje extra zuur aan toegevoegd. Haha weer een mysterie de wereld uit. Ook had diegene het over witte base en dat er ook gele base bestaat. Wat het verschil hierin is is mij totaal onbekend.
Klik om te vergroten...
roze is verbrand, dan is er teveel zwavel bij gedaan.
B
Brabander94Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mischien wel ja 😅 hij is verder redelijk op dat naar. Ik wouw dat ik er wat tegen kon doen maar zo ver ik weet is er niet echt iets wat je kunt doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."