#1
Ik heb dus een lange tijd geen pep meer gebruik en ik heb nog nooit last van een snot neus gehad met de pep maar het is wel heel erg nu wat kan hier van de oorzaak zijn?
Als je het laat testen dan kan je iig:Mischien wel ja 😅 hij is verder redelijk op dat naar. Ik wouw dat ik er wat tegen kon doen maar zo ver ik weet is er niet echt iets wat je kunt doen
Yup zoals ik zij tis niet de eerste keer hij was goed droogIs je amfetamine droog genoeg?
Komen we vanzelf achter ik ga hem laten testen aangezien de rush gewoon goed was eigenlijk alleen me neus was het probleem dus ben nu wel benieuwd eigenlijker zit gewoon een hoop cafeïne of maïzena in
Dit weekend nog pep uit 2014 gedaan, helemaal nat nog. Wel veel geler geworden, getest op 68%! Doet zijn werk nog prima! Zelfs na 10 jaar in de vriezer op -18. Zo heb ik ook nog een voorraadje 71% knalwit spul liggen. Dit komt uit 2017 en doet het ook nog gewoon als in 2017. Ik vind persoonlijk en dat is een persoonlijk dingetje, pep lekkerder snuiven als slechts een paar uur gedroogd heeft. Als het te lang ligt voelt het aan alsof ik alleen stof snuif hahah.Ik had het net andersom.
Wanneer ik vroeger speed snoof dan ging men neus juist meer open alsook m´n ademhaling. Het zet m´n longen open.
Vochtige of halfdroge speed moet je nooit snuiven of slikken, geeft alleen maar nadelen.
Als je vochtige speed koopt droog dan alles in 1x, droge speed is namelijk supergoed te bewaren zonder verlies van potentie. Het fabeltje van vochtige speed in de koelkast te bewaren voor optimaal behoud van potentie heb ik allang overboord geworpen.
Dat is ook veel lekkerder, en op die manier blijft hij ook veel langer goed. Want ik heb toch altijd het idee dat droge speed steeds meer potentie verliest naarmate het ouder wordt (of de molecuulformule nou wel of niet het zelfde blijft)Dit weekend nog pep uit 2014 gedaan, helemaal nat nog. Wel veel geler geworden, getest op 68%! Doet zijn werk nog prima! Zelfs na 10 jaar in de vriezer op -18. Zo heb ik ook nog een voorraadje 71% knalwit spul liggen. Dit komt uit 2017 en doet het ook nog gewoon als in 2017. Ik vind persoonlijk en dat is een persoonlijk dingetje, pep lekkerder snuiven als slechts een paar uur gedroogd heeft. Als het te lang licht voelt het aan alsof ik alleen stof snuif hahah.
Wat ik zelf wel zie met oude natte pep is, dat als het niet op de meest vrome manier is afgedraaid, iets teveel van het 1 of andere dan word ie echt heel geel. Dit is dan vaak de pep die enorm naar zo'n geranium lucht ruikt, maar het is dan bij gebruik nog wel lekker ook qua effect.Dat is ook veel lekkerder, en op die manier blijft hij ook veel langer goed. Want ik heb toch altijd het idee dat droge speed steeds meer potentie verliest naarmate het ouder wordt (of de molecuulformule nou wel of niet het zelfde blijft)
PH heeft er zeker mee te maken, ik weet wel zeker dat sommigen maar wat doen.ik denk dat je een teveel aan zwavel bedoelt. Sommigen doen maar wat, maar eigenlijk moet je de ph meten
stelt allemaal niks voor. Opkloppen noemen ze dat.Dit houd dan in de koper van deze base het zelf even omzet naar de zoutvorm. Ik heb een vermoeden dat niet iedereen een getraind laborant is die dit doet.
roze is verbrand, dan is er teveel zwavel bij gedaan.Zo kon ik ooit pep kopen bij iemand en gewoon aangeven of ik roze of gele of witte wilde. Diegene zei ow met roze pep wordt er gewoon een scheutje extra zuur aan toegevoegd. Haha weer een mysterie de wereld uit. Ook had diegene het over witte base en dat er ook gele base bestaat. Wat het verschil hierin is is mij totaal onbekend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."