Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sniffle88 zei: Kijk om je heen? Leuke dames / heren geen idee wat je voorkeur is. Internet of tv op porno of gewoon licht erotisch. Even fantaseren wat je allemaal nog zou willen doen met die 1ne persoon of na ja kunnen er ook 5 zijn natuurlijk maar dan moet het toch wel gaan opspelen lijkt me. Klik om te vergroten... Dames zeker🤣 maar ik bedoel meer dat porno gedoe. Ik krijg daar geen echt gevoel van"
"Te hoge bloeddruk"
"Door speed voelt men zich vaak hitsig en heeft vaak zin in foefjes of je eigen leuter. Dat herken ik. Maar sinds een maand doe ik aan semen retention. Ja ja…. Dat kan in combinatie met een middel al amfetamine behoorlijk lastig zijn. Ondanks m’n verslaving aan speed lukt het mij wel om overal van af te zien ( ben sowieso geen p*rno kijker). Ooit aan nofap of semen retention gedaan? Iemand?"
"Mindless zei: Langste periode retentie die ik heb gedaan was een dik halfjaar ongeveer. Hoofddoel was definitief van porno afkomen, wat is gelukt. Daarnaast word je een soort super versie van jezelf: meer focus, meer drive/ambitie, meer zelfvertrouwen, meer geestelijk welzijn, meer in contact staan met je spiritualiteit, meer kracht, meer spieropbouw, etc. (De lijst gaat nog veel langer door) Bij zo'n lange periode ga je door verschillende fases. Fases waarin je super horny bent en barst van de energie, fases waarin je praktisch aseksueel kunt worden en minder energie hebt. En daarna stabiliseert alles zich meer. Het is als een soort reset van lichaam en geest die op momenten best uitdagend kan zijn. Klik om te vergroten... Ja dat gevoel herken ik."
"Speed is lekker. Raar dat ik dat nog zo kan zeggen terwijl ik het belachelijk vind dat het nu gewoon genormaliseerd is voor mij. Altijd weer het zelfde als in “ laatste keertje dan, morgen heb ik het vast niet nodig”. klote spul 😅😅🤦🏻♂️"
"Paardenstaart zei: Merk je geen nadelen? Klik om te vergroten... Als ik het niet heb gebruikt dan voel ik me snel agressief en geïrriteerd. En nergens zin in. Nu ben ik mijn speed vergeten op vakantie. En word gewoon gek dat ik het niet bij me heb."
"Hartspier? Speed laat longblaasjes openen. Hoofdpijn door zout te kort? Vermoeidheid zonder dat je het doorhebt terwijl speed je continu wakker houdt. Bij mij zijn er niet echt lichamelijke klachten. Behalve huid klachten en onderdrukt hongergevoel. Als het is uitgewerkt stort ik gelijk in omdat in niks gegeten heb heel de dag."
"Ik zoek gewoon in elke jas en broek zakken of er nog iets van poeder speed is. Maar niks gevonden helaas. Misschien is deze vakantie goed om af te leren te doen. Maar het blijft elke dag zwaar."
"Sniffle88 zei: Ik vond juist overal zakkies. Ik heb geen idee waarom maar onder invloed ga il mn eigen spullen verstoppen. Klik om te vergroten... Ja ik zoek eigenlijk restjes poeder die bijvoorbeeld net uit het zakje terecht zijn gekomen en los liggen in m’n jaszak. Of misschien nog een paar overgebleven korreltjes op één van m’n sleutels. Gaat wel heel ver dus."
"Sniffle88 zei: Nou kom op mensen word is gewoon ff mega geil. Klik om te vergroten... Hoe dan 😬😆"