Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Topic voor degenen die momenteel aan het stoppen zijn... Vanochtend heb ik een week lang speed afgesloten, het was de derde keer in mn leven en ben aardig wat te ver gegaan, vorige week donderdag heb ik me eerst 10 gram gekocht, dit was (samen met 2 vrienden) woensdag op. Vervolgens op vrijdag samen met 2 anderen 4 gram gehaalt en hiervan was een gram voor mij. Nu heb ik vanochtend mijn laatste lijntje door de wc gespoelt want mijn hart ging tekeer als een razende. Tot nu toe heb ik nog niet geslapen en het is 4 uur, en ik heb in deze 1 en een halve week zon 14 uur geslapen, en momenteel ben ik aan het wachten tot de avond omdat ik niet 's nachts wil wakker worden en dan weer niet kunnen slapen. eerlijk gezegt had ik mijn symptomen nu erger verwacht, er staat een constante druk op mijn borst dat wel en als ik me te erg inspan komen er steken en gaat het bloed te snel naar mn hoofd. het is niet dit geval wat mij heeft overgehaalt te stoppen maar ook gewoon het feit dat ik weet waar mijn grensen liggen en er heel graag overheenstap. Ik zeg nu al 2 jaar tegen mezelf doe toch eens normaal man maar daadwerkelijk die knop om draaien lukt me niet. Ik heb veel pogingen gedaan te stoppen maar ook weer allemaal snel opgegeven, eerst wijsde ik graag naar een ander maar ben erachter gekomen dat het allemaal aan mezelf ligt.. Even opgesomt: ik blow nu 7 jaar en toch zeker wel elke dag, xtc gebruik ik nu een jaar eerst was het om de 3 maanden 1 avondje, maar de laatste 2/3 maanden steeds vaker, heb 1 keer in 3 dagen 23 xtc pillen weggedrukt, mijn drinken heb ik gemindert tot alleen op feestjes en niet meer zoals eerst 20 glazen pils maar gewoon normaal 6 speed gebruik ik nu een half jaar maar heb er stops tussen zitten omdat ik bang ben door te draaien door het slaaptekort. Ook heb ik al op aardig wat feestjes ghb gebruikt, zelfs een paar keer express te veel gepakt om in slaap te vallen. Verder heb ik zon 40 keer DXM gebruikt, en zon 5 keer paddo's toen ik jong was snoof ik wel eens ritalin.. Om eerlijk te zijn gruwel ik van mezelf als ik dit zo moet opsommen. Maar nu is het zo ver ik wil stoppen, en ookal weet ik van binnen dat een afkick kliniek zon beetje het recept hiervoor is wil ik het zelf doen. Maar ik weet dat ik het goed voorbereid moet doen daarom zou ik graag tips krijgen.."
"Re: Topic voor degenen die momenteel aan het stoppen zijn... Om wat specefieker te zijn ik ben 19 jaar en woonde eerst in leiden maar ben verhuist naar limburg, dit grotendeels omdat leiden veelsteveel temptaties voor mij had drugs kon ik zowat gratis krijgen en in mijn vriendenkring was je speciaal als je geen geestverruimende middelen gebruiktte. voor mijn gevoel en die van mijn toenmalig vriendin was het veel beter als ik bij haar ging wonen. Ik wou eerst niet gezien ik 17 jaar in leiden had gewoont en daar heel wat had opgebouwt. Maar omdat ik een probleemkind was en mijn ouders het niet meer aankonden hebben ze me uit huis gezet (eerst was ik boos maar nu zie ik in dat et voor het beste was) maarjah ik ging bij mn vriendin inwonen na 3 maanden hell door te hebben gebracht ging ik op mezelf want ik had ruimte nodig, hierbij kwam wel weer een enorme klap op mijn blowgedrag en drinkgedrag want ik was vaak alleen.. Blowen deed ik trouwens al sinds mijn 12de maar pas sinds mijn 14de egt 4 joints minimaal per dag en aardig wat bier erbij. Nu vind ik blowen mijn ergste probleem nu want ik word veelste onrustig als ik 1 dag niet blow, als ik het niet in huis heb voelt het gewoon niet compleet, en ik geef er veelsteveel geld aan uit tog wel zon 60 a 80 euro per week, ook heb ik natuurlijk de standaart verschijnselen als laks zijn alles uitstellen neit veel meer om dingen geven. Ik stel mezelf tegenwoordig een limiet op van 1 gram per dag maar zelf dit vind ik te veel. Nou weet ik dat ik het stap voor stap moet doen maar mijn angst vor mislukking is gewoon erg groot. Mijn buurjongen gebruikt en wilt ook stoppen en rust hiermee op mijn schouder maar het is iets wat ik momenteel niet kan hebben want ik erger me kapot omdat die zijn best niet doet.. Verder heb ik hier in limburg niet veel vrienden (degene die ik heb gebruiken) gelukkig wel een band opgebouwt in het afgelopen jaar en treden we veel op. We krijgen gratis bier na optredens maar sinds 2 optredens geleden ga ik niet meer over mijn grens met drank want ik had me een paar black outs te veel gehad.. ik blijf momenteel dus erg aan mezelf twijfelen heb vandaag 2 joints gerookt en hoop zometeen al te kunnen slapen, want ik heb erge last van oververmoeitheid."
"Nou wiet heeft toch aardig met mijn brain gefucked, maar ik moet wel zeggen het is niet alleen de wiet het zijn ook de mensen waar je mee omgaat de gehele levens styl. En helaas komen we hier idd te laat achter ikzelf heb nu sinds een half jaar dat ik gewoon egt wil kappen met het goedje, niet omdat het zulke nadelige gevolgen heeft op me, maar het kost me 80 euro per week en meestal kan ik er niet eens meer optimaal van genieten, wiet is niet een drug voor elke dag je word er laks door en denk alleen maar aan stoned worden. Geloof me ik blow helaas nu al 7 jaar elke dag met maar 1 keer een stop van 3 weken en dit omdat ik op vakantie was met mijn ouders"
"Re: Hoe ontwikkeld een speed verslaving zich? Ik moet eventjes iets uitleggen voordat ik begin, zon 2 jaar geleden toen ik 16 was gebruikte ik af en toe wel een een lijntje en vond dit erg leuk..maar uit angst voor verslaving heb ik het daarbij gehouden. Nu ben ik het afgelopen half jaar steeds meer gaan gebruiken vooral als vluchtweg, ik wou de realiteit niet meer onder ogen zien. Nu heb ik nooit gebruikt om mn brakheid weg te halen maar ik heb afgelopen donderdag 10 gr speed gehaalt in 1 klap die was op woensdag op toen heb ik nog 2 gram gehaalt en nu is het zondagmorgen en het enge is ik ben niet brak of kapot momenteel, geestelijk wel mn concentratie is 0,0 depressief ben ik niet wel heb ik de afgelopen 24 uur heel veel nagedacht over mn gebruik.. Ik heb ook geen stop als ik gebruik en ga het liefste zo hard mogelijk en als dat betekend een risico nemen door te combineren met alchohol en wiet en xtc... Momenteel weet ik wel van mezelf dat het nu over is en dan verbied ik mezelf nu wat te gaan halen...de gedachte is er wel maar ik weet dat dat de drugs zijn die praten en negeer ze daarom. jah ik weet dat me zometeen 24 uur complete hell staat te wachten maar toch accepteer ik het gezien ik het zelf veroorzaakt heb.. Ik weet 100% dat ik verslaafd ben..niet aan 1 bepaalde soort drugs maar aan het weg zijn...gewoon geen gezeik aan je kop ff die zorgen wegblowen etc etc.. Vluchtgedrag dus.. Ik wil al een tijd zoiezo minderen en naderhand gewoon helemaal niets meer gebruiken, meestal denk ik dat een afkick kliniek het beste is maar ik moet gewoon die negativiteit die ik nu heb gebruiken tegen mn verslaving.."
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep mijn ''record'' is van maandag tot zaterdagmiddag, je mag zelf uitrekenen hoeveel uur maar over degene die zei dat hij 2 weken wakker was, jah het kan maar dan zou je wel aan de beademing moeten liggen en ondertussen moeten denken dat je met god kan praten... Na mijn weekje was ik kapot, oververmoeid had de tong van een koe, helemaal vol met blaren mn hart leek uit mijn borst te kunnen knallen en een erectie krijgen was een wereldtaak. Het was bij mij namelijk zo dat ik zelf met speed in mn lichaam op de zaterdag moe was en in slaap sukkelde, je lichaam kapt er vanzelf mee en dan mag ik nog van geluk spreken dat ik in slaap viel. En de week erna merk je zelf wel dat je te ver bent gegaan"
"Meestal ga ik gewoon liggen en proberen te slapen, alchohol en wiet hebben geen effect op me als ik speed opheb. Wat mij wel opvalt en ik vraag me af of meerdere mensen dat hebben: Als ik ga slapen met speed op en het lukt word ik wel wakker met kapotte knieen omdat ik die in mn slaap tegen de muur aan schuif. Het is me zelfs 1 keer overkomen dat ik onder de douche wakker werd. Slaapwandelen doe ik nooit maar op de speed is het me al 3 keer overkomen. Iemand anders hetzelfde meegemaakt?"
"Ik ben 2 keer nokkie gegaan op ghb 1 keer was per ongeluk ik had me net 2 mll te weel genomen en toen ging ik zitten op een stoel en voelde me enorm relaxed maar toen werd het zwart maar ik lag niet nokkie ik heb hele rare dingen gedaan ik was te vergelijken met een kleuter op xtc brabbelen en raar doen heb het op film terug kunnen zien en kon er toch wel om lachen. De 2de keer was heel erg stom ik had xtc op maar wou gaan slapen dus ik lag in bed nou no way dat het ging lukken dus ik gelijk 4 g gepakt daarna nog een keer (normaal lig je hier zeker wel van plat) maar nee hoor, pas 8 ml g verder lag ik te slapen. tuurlijk ik sliep lekker maar de dag erna was ik zowat uitgedroogt en had ik een enorme kater. Dus tip gebruik eht niet om jezelf even plat te leggen..."
"Trouwens ik las wat over flugel dopjes, uit ervaring weet ik dat dat 2 ml is dus 2 ervan is 4, nu kan ik 4 hebben ik ben 2 meter en 95 kilo maar het is wijzer om met 3 ml te beginnen en dit kan je het beste met een spuitje afmeten, je hebt ze van 3ml van 5 van 10 etc etc Toen ik mijn eerste keer ghb had had ik mezelf 3,5 gepakt maar het heeft te maken met je gewicht. 3.0 kan nog helemaal goed gaan maar je kan met 3.2 al nokkie gaan als je pech hebt Dus denk aan die dosering en let inderdaad op wat je lichaam je ingeeft. zodra je moet kotsen hou eht niet in gooi het er lekker uit en je bent veer helemaal helder"
"Ik denk toch dat het als man natuurlijk is dat je pissig word, en jah zeker zou ik die jongen zijn bek dan willen verbouwen maar ik weet ook dat dat me echt niet beter laat voelen. Dus dan denk ik maar zo: als een meisje vreemd wilt gaan doet ze het toch dus inderdaad vrij laten want het kost te veel moeite er voor te vechten. Maar ik moet wel zeggen dat als ik een vriendin heb ik geen open relatie zou kunnen hebben, daar heb ik iets te veel hormonen voor denk ik, of gewoon jaloezie..."
"gheghe gebeurde me laatst precies etzelfde:P stond er wel ff van te kijken, ik blow nu toch wel al 4 jaar iedere dag zon beetje maar was me nog nooit overkomen, maar inderdaad khad te weinig gegeten die dag 1 jointje gerookt en mn bloeddruk was te laag en ging nokkie. Mn moeder schrok zich de pleuris maar ik kon er naderhand wel om lachen."