Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is gewoon een bloedvatje dat springt .."
"dutch-lycan zei: so tering die vraag stelde ik in 2007 Klik om te vergroten... had ik ff overgekeken. maar niemand zei overigens dat het dat kon zijn gozer"
"dutch-lycan zei: coke is inderdaad slecht voor je , en jah je kan er misschien dood aan gaan. maar als we daar aan moeten denken kunnen we helemaal niks doen Klik om te vergroten... Als je auto rijdt kan je ook sterven.. Zo is er op alles iets te vinden ik geef je helemaal gelijk laten we gewoon lekker sossen"
"Droge mond heb ik wel vaker bij cocaine."
"alcoholist zei: Bxl zei: Droge mond heb ik wel vaker bij cocaine. Klik om te vergroten... wie niet(de mensen die geen coke usen) Klik om te vergroten... ik citeer: Ik geloof niet dat je van sos die symptomen zoals grote pupillen, droge mond, niet plassen en rare bekken van een paar lijntjes krijgt. Wat jij beschrijft heb ik met speed Klik om te vergroten... daarmee dat ik zei dat ik dat ook wel vaker heb"
"Heb hier effe gebladerd maar niet direct terug gevonden.. Aangezien ik PROBEER af te bouwen met coke te nemen koop ik nu maar 2g per week.. Nu ik heb verschillende dealers nu hier ligt al 4dagen nog een hoopje poeder , nu hier net pakte ik het en dat hoopje stonk enorm. Zo een vieze geur .. als ik het door mijn neus jaag is het wel oké (geen pijn , geen tranende ogen , het gevoel is gewoon Coke!) Iemand een verklaring waarom de coke zo verschrikkelijk stinkt?"
"alcoholist zei: mischien omdat je nederlands zo vercrackt is waar ruikt het naar??? details? Klik om te vergroten... Ah, omdat ik 3x nu gebruikte? Sorry het is al laat moeilijk te beschrijven kan het gewoon niet beschrijven"
"alcoholist zei: dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje.. Klik om te vergroten... Ik ken de geur van speed en dat is het niet. Laten testen voor zo'n klein beetje poeder dat nog overblijft , is niet echt de moeite he."
"alcoholist zei: Bxl zei: alcoholist zei: dan is het ook moeilijk om te beschrijven wat je snuift,laat het testen zou ik zeggen, als het zo'n heel appart geurtje heeft,is het speed denk ik,dat heeft echt zo'n heeeel appart geurtje.. Klik om te vergroten... Ik ken de geur van speed en dat is het niet. Laten testen voor zo'n klein beetje poeder dat nog overblijft , is niet echt de moeite he. Klik om te vergroten... dan moet er een slotje op dit topic,want de waarheid zal anders nooit boven water komen Klik om te vergroten... Misschien zijn er mensen met dezelfde ervaring en hebben zij het laten testen , nee?"
"15 lijntjes uit een halve gram sos dat is best veel. Misschien wordt je goed bediend ! Over je vragen.. Ik heb het ook wel vaker dat ik mij "down" voel als de C op is. Uit ervaringen dat ik heb gehoord hebben wel meerdere mensen dit."