Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWobble's dubstep hoek?

Wobble's dubstep hoek?

741 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drop hier je fav dubstep tracks :3










a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#3
ook een leuke van rusko :3

D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5PQ7_-3NbyU&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5PQ7_-3NbyU&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

:hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#5
misanthrophy zei:

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Naice tune :3 lekker duister :P

Meschien vind je deze ook wel chill.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
wobble zei:
Naice tune :3 lekker duister :P

Meschien vind je deze ook wel chill.
Klik om te vergroten...


U heeft smaak! :grin: Nice 1
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
^chille track :3

K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#10
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
^die en dit nummer vind ik eigenlijk de enige chille tracks van skream :P

F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12

Deze en de daaraanvolgende delen :hearteyes:
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#13
SchilDpadDo zei:

Deze en de daaraanvolgende delen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

http://lsdb.nl/set/24085/Excision_-_Sha ... -2009.html :wink:
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#14
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DfH9q8zV_wc&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DfH9q8zV_wc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Ontdek trouwens net dit mannetje, pfoe zeg :rock: :stoned:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nieuwe nummer van borgore :rock:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
OnderDeEik zei:
SperSIZEboon zei:
krijg iedereen straks zn eigen muziekhoekje? :grin:
Klik om te vergroten...

Vrees dat er niet zoveel animo is voor een Noise ( :hearteyes: ) hoekje :(

Ohja.. omdat de soundtrack van Requiem For A Dream zo vet is
Niet geweldig.. maar kan er toch wel mee door
Klik om te vergroten...
hoe heet het origineel ook alweer?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#17
miste deze nog
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NclkSkS5h4k&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NclkSkS5h4k&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

2x live mogen aanschouwen,was Vet :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
hmm leuk gedaan met de instrumenten, maar ik heb liever toch de donkere dubstep :)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nathaniel zei:
miste deze nog
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NclkSkS5h4k&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NclkSkS5h4k&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

2x live mogen aanschouwen,was Vet :stoned:
Klik om te vergroten...

lol, wel lache gedaan net als deze :P
[youtube]yV1gGlQ5a-U[/youtube]
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
die nieuwe van Borgore is beter :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...38
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."