Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ik ben zeer zeker verslaafd. Aan verschilende soorten drugs en vooral aan slaappillen..' Soms denk ik bij me zelf ben ik wel verslaafd? Of is die troep aan mij verslaafd.!! Kan nu wel op noemen waar ik niet meer buiten kan.. Maar daar schiet je geen donder mee op..ik tenminste niet. Ik heb het erkend en draai er niet meer om heen."
"Jammer K-Hole.. Dat ik nog geen lid was,toen je dit bericht neer zette.. Dan was ik ff gezellie langs gekome.. Had ik uiteraard me me snoepjes enz mee genomen......ghe ghe Werd het pas echt een feesie.. PARTYYYYY...."
"Toen ik nog een relatie had.. En hgebruikte hij wist dat nl...was er nix aan de hand. Tot dat ik zo ver heen was,dat ik naar een afkick kliniek ging(detox). Ik kwam thuis na al die weken (was een hel)..en ik keek heel anders tegen me vriend op als eerst. Me gevoelens waren weg voor hem. Zelf merkte hij ook dat ik anders was ..ja hehehehe..wat denk je wat er in me kop is gebeurd. Ik denk dat dat nu ongeveer..12 a 13 jaar terug is.. kan ook langer zijn ik weet het niet meer.. Doet er ook geen fuck toe.. Ik was een totaal ander mens..na dat ik clean was.. Was ook voor korte tijd.. Wand me snoepjes enzzz..zijn me heilig :P Grtz Botox Junkie.."
"Madcat zei: Soms is er een "drugs" relatie, als je beiden het zelfde gebruikt. maar als er dan 1 stopt, dan snapt de andere het niet. Die dan boos word dat je er mee stopt en haar in de steek laat... En dan zie je ineens waar al het geld heen gaat. Je werkt je kapot voor de verslaving van de andere, en als er dan ineens geen geld meer in het huishoudpotje zit, word je soms letterlijk doodgescholden voor zo'n beetje alles wat je nog over had door de kamer gesmeten als je niet zorgt voor dope of geld. En ook nog met een advokaat in de arm, als je het huis verlaat en alleen maar de huur betaald op afstand. Ze had een dak, een warm bed een bank een tv en af en toe liet ik haar nichtje(op mijn kosten) de koelkast vol zetten met eten( die was toen de enige die begreep waarom ik dat deed). nee ze was boos dat ik haar geen geld gaf. Het genezen duurde 5 maanden. Ze was er helemaal vanaf, zelfs haar moeder belde me op om me te bedanken. We hebben geen hekel aan elkaar nu. maar onze enige wat ons bij elkaar hield was de dope. Nu betaalt ze zelf de huur. En dan maar hopen dat ze er nu vanaf blijft. Ik had haar ook helemaal in de steek kunnen laten, maar dan was ze nu ergens in een steegje met vieze naalden en mss wel slechte bruin zich zelf aan het slopen. Klik om te vergroten... Beste MadCat. Triets om dat te horen... Bij was het ik die alleen gebruikte ...hij dronk niet en gebruikte niet. Ik was die %$@3*76% die alleen gebruikte..en zoop... En ik behandelde hem als een stuk stront. Als ik me klote voelde.. Hij had alles het beste met me voor.. Maar ik heb het verkloot. Maar wat ik uit jou verhaal lees..je ex schoon moeder,was en is je dankbaar. Je had haar (je ex) ook kunnen laten barsten..' gooie goozer ben je.. Ik begrijp je donders goed."
"Beste Sagana.. Het is jammer dat het al wat langer geleden is.. Anders konden ze het zien in je urine en bloed. Dan was het voor haar en hele geruststelling.. Reken maar dat ze beetje hufterig is als ze weer een drankje wil gaan nemen. Doorgaans geldt dat alcohol en drugs langer in urine dan in bloed aantoonbaar zijn. Hieronder volgt een kort overzicht van de meest gangbare drugs. Alcohol Je lever doet er 1 à 1,5 uur over om een standaardglas alcohol af te breken. Stel dat je 3 standaardglazen bier gedronken hebt, dan is dit 3 tot 4,5 uur na gebruik nog aantoonbaar. Amfetamine (speed) Amfetamine is 2 tot 4 dagen na gebruik nog aantoonbaar in bloed en/of urine. Cannabis (hasj en wiet) Als je af en toe blowt, dan is dit 1 tot 3 dagen na gebruik nog aantoonbaar. Blow je echter regelmattig, dan is dit 2 weken tot 2 maanden na gebruik aantoonbaar, afhankelijk van de hoeveelheid en hoe vaak je hebt gebruikt. Dit laatste komt doordat THC (de werkzame stof in cannabis) wordt opgeslagen in lichaamsvetten waardoor het langer in je lichaam blijft zitten. Cocaïne Als je af en toe cocaïne gebruikt, dan is dit 1 à 3 dagen na gebruik nog aantoonbaar. Bij intensief gebruik kan dit oplopen tot 8 dagen. Nogmaals sterkte.."
"Beste Sagana.. Het lijkt er op,dat er iets in haar drankje heeft gezeten... Ik schrik van het verhaal.. ben blij dat ze nu weer in orde is.. Sterkte jullie beide voor de schrik.."
"Ik maak zelf geen bepaalde stoffen aan..om de 6 weken krijg ik vitamine b ingespotten. Door de huisarts... Lekker belangerijk"
"Geen dank ... Alle beetjes helpen je.. Ik hoop dat het goed met je gaat,en de goede kant op gaat. xxx Hou vol...."
"Anonymus zei: A.s. maandag word ik opgenomen in een kliniek om af te kicken. Ben bang, maar wil het wel graag doen. Ben bang voor de periode na het afkicken. Klik om te vergroten... Hay Anonymus.. Ik wens je heel véééééél sterkte toe.. Je hebt geluisterd naar je lichaam ,dat is goed joh... Wat je zegt dat je bang bent voor de periode na het afkicken.. Dat is dood normaal... Dat heb iedereen.. En je krijgt vervolg hulp (als het goed is).. En als je weer trek heb, dan kan je je hulp verlener bellen of die komt bij jou thuis... Dan zoek je iets anders in de plaats..niet blijfen maalen in je kop van ohhhh ik heb zo'n trek.. Niet weer terug vallen.. Je moet trots op je zelf zijn!!. Ik ben trots op je..omdat je de stap genomen heb.. Je zal zien,als je eenmaal weer je zelf ben..Dat je meer geniet van de dingetjes om je heen. Er zal 10000 kilo van je afglijden..' Veel kracht en veel sterkte toegewenst...Suc6!!. Botox Junkie xxx P.S..denk a.u.b. niet van ja die heb makkelijk lullen ..nee dat heb ik niet.. Maar ik kan me goed in een ander verplaatsen.. En weet wat je door heb gemaakt."
"Veel melk drinken... En veel verse uitgeperste sinas appels.. drinken."