#1
Hay Anonymus..Anonymus zei:A.s. maandag word ik opgenomen in een kliniek om af te kicken.
Ben bang, maar wil het wel graag doen. Ben bang voor de periode na het afkicken.
Ik wens je heel véééééél sterkte toe..
Je hebt geluisterd naar je lichaam ,dat is goed joh...
Wat je zegt dat je bang bent voor de periode na het afkicken..
Dat is dood normaal...
Dat heb iedereen..
En je krijgt vervolg hulp (als het goed is)..
En als je weer trek heb, dan kan je je hulp verlener bellen of die komt bij jou thuis...
Dan zoek je iets anders in de plaats..niet blijfen maalen in je kop van ohhhh ik heb zo'n trek..
Niet weer terug vallen..
Je moet trots op je zelf zijn!!.
Ik ben trots op je..omdat je de stap genomen heb..
Je zal zien,als je eenmaal weer je zelf ben..Dat je meer geniet van de dingetjes om je heen.
Er zal 10000 kilo van je afglijden..'
Veel kracht en veel sterkte toegewenst...Suc6!!.
Botox Junkie xxx
P.S..denk a.u.b. niet van ja die heb makkelijk lullen ..nee dat heb ik niet..
Maar ik kan me goed in een ander verplaatsen..
En weet wat je door heb gemaakt.
