Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja... Weet wat je eet Momenteel kan ik stellen dat een SNRI (serotonin-norepinephrine reuptake inhibitor) zoals Duloxetine (sold under the brand names Cymbalta, Ariclaim, Xeristar, Yentreve, Duzela) in combinatie met tot ruim 200mg MDMA (telkens in dosissen van 50mg, met een uur tussen), hooguit een 'speedy' gevoel geeft, dus het effect van MDMA is grotendeels verknoeid. Persoonlijk krijg ik meestal ook een hoge bloeddruk (+16/10) verschillende uren na mekaar, en hartritmestoornissen. Duloxetine met (dex)amphetamine doet doorgaans niks negatief met het amphetamine-effect, behalve meer dan normaal zweten en beven soms. En heel veel méér rust nodig achteraf, om te recupereren... Groetjes! en voorzichtig he?"
"Alcohol(matig: pinten of lichte cocktails,geen sterke drank!)+ MDMA + af en toe een lichte joint en een snuifje dex, en iedereen staat perplex (ikzelf vooral)"
"Beste Zenixx, Mag ik vragen hoe het met je gaat?... Ik wil niemand verontrusten, maar bloed kotsen is meestal geen goed nieuws... Als het zich maar één keer voordoet en je voelt je in komende weken niet slechter, dan kan het tengevolge van die alcohol+coke+paracetamol zijn. Maar je gaat er best ALTIJD zo snel mogelijk mee naar de dokter. Het kan wijzen op maagzweer, (beste geval) maar ook maag/slokdarmtumor... Niks om lang mee te wachten..."
"Smoke on the water, fire in the sky."
"Pieter210 zei: Blckbrd_ zei: Smoke on the water, fire in the sky. Klik om te vergroten... Wat bedoel je precies? Klik om te vergroten... Vage vragen geven nogal ns vage antwoorden... "waar smoken in maastricht?" is zowat hetzelfde als: "waar tanken in een tankstation?" "hoe bier drinken op café?" "kan mijn auto in eerste versnelling vooruit rijden?" In Maastricht heb je menig coffeeshop waar naar hartelust 'gesmoked' kan worden! Je kan dat zelfs op een aantal boten op de Maas, van smorgens tot diep in de nacht... Veel plezier met je citytrip."
"Pieter210 zei: wel een wat vage vraag... Klik om te vergroten... No problemo, Peace man... Rastafari"
"Het is mss enigzins wel goed dat snuiven zo goor is: alleszins geeft het irritatie van neus/luchtweg- en mondslijmvliezen. Moest het niet zo onaangenaam zijn om te snuiven zou ik waarsch veel meer gebruiken. Snuiven of inhaleren werkt sneller en geeft een betere 'rush', nadelen kunnen zijn: -gore smaak -een deel van de dosis is verloren, die niet opgenomen wordt, -serieuze afbraak van neusslijmvliezen oa. waardoor gemakkelijk infecties ontstaan. Als je bang bent om te snuiven, slikken, of spuiten, en/of je weet onvoldoende van de substantie, doe het dan eenvoudigweg gewoon niet."
"Re: disaster zei: Ja, na een tijdje was de ene kant van m'n gezicht meer ingevallen dan de andere kant . Als ik in de speigel keek schrok ik nogal erg.. Klik om te vergroten... Toon Hermans heeft daar een liedje over geschreven Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus Waar is m'n feestneus gebleven?? Ik moet 'm hebben als ik naar een feesie ga Ik zag 'm net nog leggen in de la la la la la la Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus Waar is m'n feestneus gebleven??? http://www.youtube.com/watch?v=9-4gi8VvoI8"
"Tee zei: [Ik heb min of meer hetzelfde gedaan als de vorige antwoorder, maar iets nauwkeuriger. Omdat er tegenwoordig zoveel rommel in omloop is of mengseltjes met gevaarlijke stoffen en omdat pure MDMA echt erg smerig smaakt, vond ik dit de beste manier. Zo heb je helemaal zelf in de hand hoe hard je wil gaan en hoeveel je wilt aanvullen op een avond. De gebruikte MDMA heb ik eerder uitgetest door het gewoon onder m'n tong te laten smelten (yuck!) en is absolute klasse; slaat er goed in, lekkere love-feel en hele relaxte come-down. Maar ik merkte ook, dat het "uit de losse hand" heel lastig is te doseren. Bij 1 kristalletje op die manier ging het de ene keer goed, terwijl ik van (wat ik dacht) een kristalletje van dezelfde afmeting het eerste uur helemaal van de wereld was. Met jouw gewicht en MDMA van een goeie kwaliteit, zou ik zeggen: "lekker beginnen met 100mg en 50jes bijnemen (niet te snel...) totdat je lekker gaat. Ik denk dat jij met 150mg goeie kwaliteit een hele avond happy bent. Ik hoop dat dit antwoord je een beetje helpt! Klik om te vergroten... Ik sluit mij hierbij volledig aan. Er is veel brol op de markt. Laat je substantie eerst testen, en probeer geringe hoeveelheid eerst eens uit op jezelf. Ervaren gebruikers ruiken of voelen of de stuff eventueel gaat maar test op voorhand met nodige voorzichtigheid."
"nolimits zei: • Het delen van snuifbuisjes en rietjes is zeer riskant. Je kunt er infectieziekten als hepatitis of hiv mee oplopen. Hetzelfde geld natuurlijk als je neusspray gaat gebruiken. Klik om te vergroten... In sommige gevallen Hepatitis mss wel... maar HIV?... Hmm... hangt ervan af waar die snuifbuisjes, rietjes of neussprays zoal voor gebruikt werden vlak voor jij ze gebruikt Als er bloedsnuiten in de omgeving zijn, en je hebt toevallig ook een bloedsnuit, en je hebt dan nog zin om ns goed te snuiven (maar in dat geval sowieso volledig af te raden), dan zal je nog flink je best moeten doen om een HIV-infectie op zo'n manier op te lopen, hehe... Voor de rest laat ik de gevaren voor HIV-infectie via snuifbuisjes, rietjes of neussprays over aan ieders' verbeelding, maar ik kan mij in elk geval niet voorstellen hoe zoiets als sexueel speelgoed kan dienen Ook wel oppassen voor infecties op de luchtwegen, verkoudheden of griepjes"