Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar smoken in Maastricht?

Waar smoken in Maastricht?

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Blckbrd_ zei:
Pieter210 zei:
Blckbrd_ zei:
Smoke on the water,
fire in the sky.
:smoke:
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je precies?
Klik om te vergroten...

Vage vragen geven nogal ns vage antwoorden... :confused:
"waar smoken in maastricht?" is zowat hetzelfde als:
"waar tanken in een tankstation?"
"hoe bier drinken op café?"
"kan mijn auto in eerste versnelling vooruit rijden?"

In Maastricht heb je menig coffeeshop waar naar hartelust 'gesmoked' kan worden!
Je kan dat zelfs op een aantal boten op de Maas, van smorgens tot diep in de nacht...
Veel plezier met je citytrip.
Klik om te vergroten...

Ik snap het, het was idd wel een wat vage vraag...
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pieter210 zei:
wel een wat vage vraag...
Klik om te vergroten...

No problemo, Peace man... :stoned:
Rastafari :grin:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Blckbrd_ zei:
Pieter210 zei:
wel een wat vage vraag...
Klik om te vergroten...

No problemo, Peace man... :stoned:
Rastafari :grin:
Klik om te vergroten...
:stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik blijf lekker zitten waar ik zit! :) Hoe was het? Nog iemand kunnen meeten?
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Vrijdag ben ik in Maastricht. Wie heeft er leuke tips? PM mag natuurlijk ook :)

:stoned:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Pieter210 zei:
Vrijdag ben ik in Maastricht. Wie heeft er leuke tips? PM mag natuurlijk ook :)

:stoned:
Klik om te vergroten...
Niemand nog? Zou wel gezellig zijn, alleen is maar alleen... :stoned:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Ik blijf lekker zitten waar ik zit! :) Hoe was het? Nog iemand kunnen meeten?
Klik om te vergroten...
Is goed hoor!

Nee, niemand ontmoed. Waarschijnlijk weinig mensen uit Maastricht op het forum. Had wel gezellig geweest, lekker samen smoken. Alleen is maar alleen hè... :stoned:

Volgende keer beter :wink:
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Smoke on the water,
fire in the sky.
:smoke:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Blckbrd_ zei:
Smoke on the water,
fire in the sky.
:smoke:
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je precies?
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pieter210 zei:
Blckbrd_ zei:
Smoke on the water,
fire in the sky.
:smoke:
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je precies?
Klik om te vergroten...

Vage vragen geven nogal ns vage antwoorden... :confused:
"waar smoken in maastricht?" is zowat hetzelfde als:
"waar tanken in een tankstation?"
"hoe bier drinken op café?"
"kan mijn auto in eerste versnelling vooruit rijden?"

In Maastricht heb je menig coffeeshop waar naar hartelust 'gesmoked' kan worden!
Je kan dat zelfs op een aantal boten op de Maas, van smorgens tot diep in de nacht...
Veel plezier met je citytrip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."