Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Benzo Fury, oftewel 6-apb is gewoon origineel tekrijgen in NL hoor."
"daan1980 zei: Ik heb een paar weken terug 4 capsules van een webshop voor discovoedsel ontvangen. Deze bevatten een wit poeder en wegen 400 mg(!). Heb ze tot nu toe maar laten liggen vanwege de onbetrouwbare inhoud. Heeft iemand al ervaring met deze capsules? Klik om te vergroten... Waar hb je ze besteld als ik vragen mag? Hier in NL, want als dat zo is, er is namelijk maar eentje die de originele 6-APB op vooraad heeft."
"Beanhead zei: liever speed om te snuiven Klik om te vergroten... Ja ik snuif niet zo graag speed, 1 ik kom erg moeilijk aan goede speed. Heb dan wel middels een kennis nu gehoord dat hij weer eindelijk een keertje 70% speed heeft, maar ik hou het wel bij deze rondjes om te beginnen. Als het net zo inwerkt als vroeger dat je naar de supermarkt rent voor een treetje sportlife dan weet ik dat het goed zit. Wil ik weer helemaal me jeugd in, dan zal ik ergens een nintendo 8bit moeten regelen met duckhunt Speedpillen + Duckhunt met een vleugje sportlife is de bom. Zowiezo is 110mg werkzame amphetamine in één pil best een behoorlijke dosis."
"engebelg zei: waarom zou je willen slikken? snuiven is da bomb Klik om te vergroten... Sorry maar dat is een persoonlijk iets. Als je amphetamine slikt word het veel beter opgenomen, en ook de inslag cq effect is langer en heftiger."
"Ik snap je wel maar ik ben iemand die graag doet waar hij zich goed bij voelt. En bedoel als ik me handen kan leggen op tabletten die 110mg werkzame amphetamine bevatten; wat ik een behoorlijke dosis vind waar je wel goed uit je plaat van gaat, dan doe ik dat liever. Bedoel ik vind dat de perfecte dosis geen gelul met capsules vloetjes en weet ik wat. gewoon 1tje pakken en erin en gaan,makkelijk zat toch Zo met een half uur ga ik hem toch nemen :P"
"Nou medeboarders, Hij is onderweg naar me maag.... To be continued"
"Ok Ja... Beukend gewoon, is behoorlijk hard ingeslagen, heb de ouderwetse rillingen over me helelijf. Een flinke rush, en ook nog eens een knikkers die ik allang niet zo groot heb gezien in me kop. Begin ook al goed te kouwen ervan. Wat me opvalt is dat hij toch erg hard geslagen was deze pil maar toch heel snel inwerkt. Ik ben tot op dit moment heel erg content hiermee."
"Sadpanda zei: Klinkt als MDMA, geen speed. :P Klik om te vergroten... Haha, nee! Dit is degelijk speed, en tevens getest door de kliniek Erg goed, krijg zin om iets te gaan doen Hmm wie doet er mee?"
"Nou het is me in ieder geval een zeer goede ouderwetse speedpil Ben nog steeds wakker heel wat uren later. Nee ik ben niet moe, en voel me ook niet op. Heb net heerlijk gegeten en ga zo lekker even paar uurtje het vondelpark in"
"Ben wel benieuwd wat jullie favo RC's zijn. Ik zal aftrappen dan maar 6-APB (Benzo Fury) wel de echte anders hoef ik het niet"