#1
Als ik mij niet vergis, is het normaal dat er aan de begin van de reactie een klein beetje rook is.
Dit zal vast komen aangezien het om een hydrochloride stof gaat.
Gooi ez test maar eens op zout.
Dit zal vast komen aangezien het om een hydrochloride stof gaat.
Gooi ez test maar eens op zout.