Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums8 jaar verslaafd en nu 2 dagen cold turkey stoppen. te doen ?!

8 jaar verslaafd en nu 2 dagen cold turkey stoppen. te doen ?!

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan je niet helpen, behalve zeggen dat het heel gevaarlijk kan zijn cold turkey met GHB te stoppen, hier kunnen anderen je wel bij adviseren. Maar ik wou even zeggen, zou je niet liever anoniem willen blijven? Je hebt nu een foto van, ik neem aan, jezelf als avatar?
A

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AltydFeestmetGHBeest?
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dank je . Heb het veranderd nu btw
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oei oei oei! Nooit cold turkey stoppen. Deze dosissen kunnen zorgen voor een delier, psychoses, epilepsie en de dood.

Laat hem alsjeblieft stabiel blijven op de dosis waar hij nu op zit. Strict doseren en de tussentijd zou ik hier echt hulp bij gaan zoeken. Dat zijn dosissen waar je gewoon niet mee wil spelen!
A
AltydFeestmetGHBeest?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Goedeavond allen,
Mijn vriend wil heel eigenwijs 2 dagen cold turkey stoppen . Omdat we niks kunnen krijgen op dit moment. Hij zegt dat het wel lukt 2 dagen nu maak ik me daar ernstige zorgen om , hij heeft dan wel weinig geestelijke klachten ( ik ga me al na 1uur vreselijk rot voelen. heb een gerenaliseerde angstoornis, zware depressie etc) bij mij speelt dat als eerste al de kop op dat is ook waarom ik mn volgende dosis al pak. ( Afschuwelijke rotgevoel teistert me).
Tot de lichamelijke klachten komt het nog niet eens!..😥😢🙁.
anyway hij zit op 5-8ML om de paar uur ( soms 4 uur niks en soms elk uur ( heel verschillend en ook qua hoeveelheid. Hij gaat evht (bijna) niet nokkie zelfs 11ML blijft hij nog bij !
dat is toch ongeloofelijk?! Voor een man 35 en 75 kilo)?!? Niet dat hij dan niet leip is is hoor , o zeker wel maar das weer een heel ander verhaal) maar KO gaat hij ( gelukkig) nooit.. dus niet meer reageren op prikkels en in coma dus.. )
ik vind dit opmerkelijk.. ?..
anyway ik zou het waarderen als ik hier antwoord kan krijgen op mijn vragen.
En aub wees niet te kritisch over mijn verhaals opbouw en of/ riskante gedrag want day zal wel niet 100% oke zijn. Maar daar gaat het niet om hierzo dacht ik
bvd .
groetjes een bezorgd lieveheersghbeesje,🐞
A
AltydFeestmetGHBeest?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
AltydFeestmetGHBeest? zei:
Goedeavond allen,
Mijn vriend wil heel eigenwijs 2 dagen cold turkey stoppen . Omdat we niks kunnen krijgen op dit moment. Hij zegt dat het wel lukt 2 dagen nu maak ik me daar ernstige zorgen om , hij heeft dan wel weinig geestelijke klachten ( ik ga me al na 1uur vreselijk rot voelen. heb een gerenaliseerde angstoornis, zware depressie etc) bij mij speelt dat als eerste al de kop op dat is ook waarom ik mn volgende dosis al pak. ( Afschuwelijke rotgevoel teistert me).
Tot de lichamelijke klachten komt het nog niet eens!..😥😢🙁.
anyway hij zit op 5-8ML om de paar uur ( soms 4 uur niks en soms elk uur ( heel verschillend en ook qua hoeveelheid. Hij gaat evht (bijna) niet nokkie zelfs 11ML blijft hij nog bij !
dat is toch ongeloofelijk?! Voor een man 35 en 75 kilo)?!? Niet dat hij dan niet leip is is hoor , o zeker wel maar das weer een heel ander verhaal) maar KO gaat hij ( gelukkig) nooit.. dus niet meer reageren op prikkels en in coma dus.. )
ik vind dit opmerkelijk.. ?..
anyway ik zou het waarderen als ik hier antwoord kan krijgen op mijn vragen.
En aub wees niet te kritisch over mijn verhaals opbouw en of/ riskante gedrag want day zal wel niet 100% oke zijn. Maar daar gaat het niet om hierzo dacht ik
bvd .
groetjes een bezorgd lieveheersghbeesje,🐞
Klik om te vergroten...

Rotjoch zei:
Ik kan je niet helpen, behalve dat het heel gevaarlijk kan zijn cold turkey met GHB te stoppen, hier kunnen anderen je wel bij adviseren. Maar ik wou even zeggen, zou je niet liever anoniem willen blijven? Je hebt nu een foto van, ik neem aan, jezelf als avatar?
Klik om te vergroten...
Ja zal ik dat veranderen , zo duidelijk is hij niet toch ,? Dacht ik groetjes
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
AltydFeestmetGHBeest? zei:
Ja zal ik dat veranderen , zo duidelijk is hij niet toch ,? Dacht ik groetjes
Klik om te vergroten...
Als ik inzoom zie ik wie je bent, en ik weet niet of je herkent wil worden?

Anyway, succes met je vraag. Er zijn mensen met ervaring zoals @Spyro en @Jumping Jack die hier ervaring mee hebben.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja wat je vriend wil gaan doen is enorm gevaarlijk. Afkicken van GHB zonder begeleiding is heel tricky. Zoek aub contact met je huisarts, deze kan je hopelijk met spoed doorverwijzen naar een hulpverleningsinstantie. (er van uitgaande dat je hulp wil met afkicken).
B
BigcitygirlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lieve schat, wat zit jij vast in je hoofd. Lijkt me heel zwaar (onbewust misschien) om steeds zo met de doseringen bezig te zijn. Zoek alsjeblieft hulp. Je gebruikt ghb nu als coopingsmechanisme. Dat wil je zo weghalen. Maar je hebt nog geen nieuwe coopingsmechanismen aangeleerd. Dat moet je echt niet zelf willen doen. Gun je zelf op den duur weer die rust en zoek hulp. Je verdient het.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Ja wat je vriend wil gaan doen is enorm gevaarlijk. Afkicken van GHB zonder begeleiding is heel tricky. Zoek aub contact met je huisarts, deze kan je hopelijk met spoed doorverwijzen naar een hulpverleningsinstantie. (er van uitgaande dat je hulp wil met afkicken).
Klik om te vergroten...
In dit geval moet ik Fredje gelijk geven, enige uitweg hieruit is professionele hulp
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sblack zei:
Lieve schat, wat zit jij vast in je hoofd. Lijkt me heel zwaar (onbewust misschien) om steeds zo met de doseringen bezig te zijn. Zoek alsjeblieft hulp. Je gebruikt ghb nu als coopingsmechanisme. Dat wil je zo weghalen. Maar je hebt nog geen nieuwe coopingsmechanismen aangeleerd. Dat moet je echt niet zelf willen doen. Gun je zelf op den duur weer die rust en zoek hulp. Je verdient het.
Klik om te vergroten...
Met alle goede bedoelingen je bumpt een topic van februari, de personen hebben inmiddels niets meer aan je advies. Wel goed bedoeld allemaal @GABA-B Bonanza @Sblack

Peace
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdloos zei:
Met alle goede bedoelingen je bumpt een topic van februari, de personen hebben inmiddels niets meer aan je advies. Wel goed bedoeld allemaal @GABA-B Bonanza @Sblack

Peace
Klik om te vergroten...
volledig gelijk heb je, had het niet gezien
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."