Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: He jammer. Ik ken nog een goed festival in Panama dat ik zojuist wilde aanraden. Klik om te vergroten... Zeer ruim binnen mijn fietsbereik met een gemiddelde straal van 15 km. Welk festival ? Een Panama in Panama, lijkt mij een gaaf idee. Deze baby is mooi tweekleurig: roze/blauw .... ziet er uit als genderneutraal. Hun krijgt eerst een enkeltje testservice. Hopelijk wordt het enkeltje daar omgezet in een two-way ticket. Het stempel en de naam kan ik niet matchen: uiterlijk een middenweg tussen een kattengezicht en een batman masker."
"Vooropgesteld: ik ben volledig voor legalisering en ik sluit mij aan bij wat @Hippie Langwaus al schreef ! Dat dan wel zonder pardon voor de echte criminelen, de grote jongens achter de schermen, en de personen die in hun criminele organisatie een rol spelen. De plaatselijke dealertjes die zorgen voor wat in logistieke termen heet "the last mile" gaan wat mij betreft vrijuit mits ze verder niks ellendigs op hun kerfstok hebben. Voordat een trein achteruit kan rijden, moet die wel eerst tot stilstand komen. Daarmee bedoel ik dat een noodzakelijke eerste stap is om het geagendeerde stofgoepenverbod van tafel te krijgen. En daarna vereist het nog een reuze tour de force om die trein weer in beweging te krijgen in de richting van legalisering."
"Diezelfde afweging hebben, denk ik, meerderen van ons. Voor mij is het 2CB zakje geen alternatief ....mijn spul is geïdentificeerd als tussen 6 en 12 mg, niet doseerbaar dus. Terwijl ik een 15 zou willen hebben voor de donderdagavond. Drie events in de boeken, waarvan eentje als back-stage medewerker. Gelukkig heeft de griep ingegrepen: donderdag vervalt, het nuchtere back stage ding op vrijdag lukt, mijn hobbywerk op zaterdag ook. En op zondag>maandag: CODA ! Dan toch 6-apb, ook al was mijn vorige keer nog zo recent als Mysteryland - 31 aug."
"What @KoningToto said. Mystic Garden lijkt mij prima voor de 6-apb (done that ! Plus een kleine extra, moet ik toegeven, die hoewel grappig niet medebepalend was) Als je pas wat later aankomt met nog een uur of vier te gaan, dan MDMA. Nu gepland een maand in Spanje, dus dit jaar geen kaartje voor MG gekocht."
"Voor mij werkt MDMA prima op een festival. Erg leuke zaterdag gehad. Achteraf gezien denk ik dat ik toen mijn vrienden weggingen (20:00) en ik al rond de 120 mg zat, ik beter wat 3-FA had kunnen bijnemen dan nog een kwartje (~ 40 mg). Over-rated ? Zeker niet. Volgende keer (twee weken) iets wat minder op serotonine werkt."
"Neo-Shulginist zei: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Klik om te vergroten... Mogen wij hier een bronvermelding bij ? Vooral ook omdat een dosering vaak als afhankelijk van lichaamsgewicht geformuleerd wordt."
"Dank jullie wel @FredKroket en @Neo-Shulginist ! Duidelijk en ik begrijp ook waar de reactie vandaan komt. Terug naar de stelling: wat mij betreft is MDMA niet overgewaardeerd, zeker NIET !"
"Neo-Shulginist zei: Het is doorgaans risicovoller om meerdere middelen te combineren. In het geval van MDMA + 3-FA zou je bijvoorbeeld meer risico op hart- en vaatproblemen verwachten. Klik om te vergroten... In zijn algemeenheid, lijkt mij dat staan als een huis. (tuurlijk komt er een "maar"). Een aspect daarbij is dat bij het overstappen van een ander middel, je niet moet beginnen met een reguliere start-dosis. Maar, als bij een zekere hoeveelheid, de risico's van bijnemen van MDMA fors toenemen, vraag ik me af wat schadelijker is: die beperkte extra dosis MDMA (minder positieve effecten, meer negatieve effecten, mede op het gebied van hart & vaat) OF het bijnemen van een beperkte dosis van iets anders dat niet alle effecten van MDMA heeft, zoals 3-FA of speed (praat makkelijker dan 3-FA en beter onderzocht). Farmacologisch lijken mij de effecten van MDMA complexer dan die van speed. Niet alleen op het eenduidige vlak van al dan niet serotonine-werking. In beide gevallen is er een toegenomen kans op hart- en vaatproblemen. Dit zou zomaar een vraag kunnen blijven, afhankelijk van lichaam, omstandigheden, dosering etc."
"Fijne pillen zou ik denken. Met deze hoeveelheid MDMA per pil is het makkelijker en veiliger doseren dan met een pil die sowieso al veel te zwaar is voor een avonddosis. Als geld een rol speelt, dan hoop ik wel dat de prijs per pil voor deze lager is dan voor de veel hoger gedoseerde. Net als bij de meeste medicijnen zal die vlieger wel niet opgaan"
"Iemand recent Panama's tegengekomen ? Ben benieuwd naar eventuele ervaringen. Deze vraag schuurt tegen het randje van de forumregels aan, maar als ik het goed begrijp, nog net binnenboord."