Hoi dus ik had een vraagje.
Ik ga waarschijnlijk morgen voor het eerst wiet roken alleen. Het enige wat me tegen zit is dat als ik ga roken bad ga omdat het me eerste keer is ben ik best zenuwachtig enige tips?
- Haal wiet of hasj uit de shop (dan weet je in ieder geval voor de zekerheid dat je geen troep rookt).
- Haal voldoende drinken (thee, water, sap, frisdrank)
- Zorg dat je op een vertrouwde plek kan zitten. (Thuis, achtertuin)
- Rook niet teveel in 1x.
- Zorg voor een lekker muziekje.
- Zorg dat je het niet koud hebt.
- Probeer lekker te genieten.
Van mijn ervaring weet ik dat ik van een sativa wietje energie krijg en meer met mensen wil praten. Terwijl ik van een indica joint vaak heel slapjes wordt, heel erg in mezelf keer, veel ga denken en weinig zin heb op te praten. Daarom gaat mijn voorkeur toch wel naar de sativa's.
Maar dit verschilt natuurlijk per persoon. Ik zou zeggen koop van allebei een halve gram en probeer het uit.
Veel plezier