Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aan wat was je aan het trippen?"
"Ervaar je dagelijks: -Angst -Onzekerheid -Dwanggedachten -Slechte concentratie -Weinig dopamine -(lichte) symptomen van depressie? Hoe voelt het nu je al een tijdje bent gestopt met alles? Voel je wel dat de klachten minder waren dan eerst?"
"Ik ben geen dokter en daarom durf ik je geen advies te geven... Maar ik wil je toch even vertellen dat ik afgelopen jaar ook zoiets heb meegemaakt. Ik ben na een lange tijd intensief dexamfetamine gebruik cold turkey gestopt en daarna direct dagelijks begonnen met blowen. Ook heb ik in het afgelopen jaar voor het eerst xtc gedaan en dit 5x in een redelijk korte periode gedaan totdat ik de dip niet meer aankon. Tussendoor ook vaak paddo's en truffels gedaan. Ik had niet door dat ik echt heel veel drugs gebruikte. Zo ben ik na de laatste 2 keer xtc echt best wel depressief geworden. Dit werd er niet beter op toen ik in februari een mega bad trip kreeg tijdens m'n solo truffel trip. Afgelopen maanden voelde ik me kut, onzeker, angstig, zat HEEL VEEL in m'n hoofd en ik kreeg niks voor elkaar. Toen besloot ik om te stoppen met alles. En ben ik gaan sporten. Dit heeft mij erg goed gehopen. Ik dacht eerst dat ik mijn kapot had gemaakt door het intensieve gebruik maar na een tijdje heb ik geleerd wat de oorzaken zijn van de klachten. Te weinig dopamine. Denk ik in ieder geval. Sporten, dingen opruimen, leven in een schone omgeving zogen voor rust in m'n kop. Dit geeft mij een enorme boost voor de blijheidsstofjes in m'n hoofd. Werkt dit allemaal niet? Dan kun je misschien antidepressiva nemen om langzaam van de klachten af te komen. Het slaat misschien nergen op... Maar ik denk dat dit werkt voor mij, dus misschien ook voor jou. Peace bruh"
"Belangrijk is ook om echt iets te doen ook al vind je het niet leuk. Je kan niet voor eeuwig wachten tot de klachten weg gaan. Verander wat in je patroon, levensstijl. En dwing jezelf om dingen te doen. Dit wordt na een tijdje steeds makkelijker en leuker."
"Hey daar, Ik heb een paar keer truffels en paddo's gebruikt en ik heb me altijd aan een gewone dosering gehouden. Met verse truffels bijvoorbeeld nooit meer dan 15 gram (1 bakje). Nu vraag ik mij af wat de hoogste truffel/paddo dosering is die jullie ooit hebben gedaan. En vooral... Wat is nou echt het verschil tussen 15 gram truffels en bijv. 50 gram truffels? Ik weet van mezelf dat ik nooit van m'n leven 50 gram truffels ga gebruiken omdat ik weet dat ik dat niet aankan. Toch ben ik zeer benieuwd naar jullie ervaringen. - Peace -"
"@verwondering Super mooi geschreven report my man!! Ik zat helemaal in je verhaal. Ik had met 15 gram Atlantis ook een moment waarop ik een soort paniekaanval kreeg toen ik in m'n eentje op avontuur ging. Ik had de truffel niet genoeg respect gegeven denk ik. Het gevoel dat je doodgaat, iets geks gaat doen, graag naar buiten wilt maar je weet dat je dat beter niet kan doen. Doodeng... Er was zelfs een moment dat ik de ambulance wilde bellen, maar ik besloot om eerst wat andere contacten te bellen. IK belde ook een maatje van mij en ik vroeg hem om langs te komen en dat deed hij gelukking ook. Hij heeft mij echt gered. Grappig: Toen de trip minder werd en m'n buddy weer naar huis ging, begon het heel hard te regenen. Alleen kon ik geen regendruppels zien door het raam. KEIHARD GEKNETTER! IK dacht dat ik m'n brein had verpest en dat ik nu voor altijd in die maffe truffelwereld moest blijven als straf. Eind goed al goed. Ik heb het overleefd, maar de trip heeft zoveel inpact op mij gehad dat ik echt weken nog een soort angstgevoel had. Het idee dat ik zoveel gekke dingen had kunnen doen die ik gelukkig niet heb gedaan. Ik heb sindsdien niet meer getript... Hopelijk hebben de truffels mij inmiddels al vergeven"
""
"1) Salvia"
"Kevin92 zei: Even geleden en inmiddels ben ik toch een stuk verder in gebruik van onder meer GHB/GBL. De desbetreffende vriend is verder niet verslaafd gebleken, hij heeft moeten stoppen met gebruik van alcohol en drugs en voor zover ik weet lukt hem dat aardig. Ikzelf ben wel meer gaan experimenteren met meerdere soorten drugs. ook GHB en GBL heb ik vaker gehad inmiddels. En toevallig kwam het laatst voor dat ik 1 dosis (3ml) GHB nam. En het weekend later op een feestje was waar ik een goede vooraad GBL aantrof en gedurende 2 dagen zo'n 5 keer een dosis GBL heb gebruikt (1.2ml) Nu ben ik mij een aantal dingen af gaan vragen. Namelijk kwa verslavingskans. Stel je wisseld GHB en GBL af, zou het dan minder snel verslavend zijn? Stel ik heb nu dus 2 weken terug GHB gebruikt. En afgelopen weekend GBL. En over een maand gebruik ik dan juist weer GHB omdat m'n laatste keer (grotere dosis ook) GBL was. En pas 3 weken later weer opnieuw GBL Zou dit helpen verslaving tegen te gaan? Of als je meerdere keren op 1 dag GHB/GBL gebruikt. En het dan om en om gebruiken? Zou dat beter zijn voor je lichaam dan 1 soort? Ik bedenk dit me omdat het toch andere stoffen zijn die in je lichaam komen. En het een ander proces is voor je het effect daadwerkelijk voelt. Misschien heeft het geen verschil, omdat het in the end beide eindigt als GHB. Maar de GHB die het lichaam van GBL maakt kan alsnog een ander soort GHB zijn dan GHB die je drinkt gemaakt van enkele schoonmaakmiddelen. En vandaar minder snel verslavend is? Klik om te vergroten... Je kan beter van die troep afblijven man. Er valt niks van te leren. Als je graag wilt experimenteren met drugs, probeer dan een keertje truffels ofzo. Deze zijn helemaal niet schadelijk, en er gaat een wereld voor je open. + Je leert zooooveeeel tijdens een truffel/paddo trip. Dit is mijn mening Groetjess"
"Hey duifjes, Ik had laatst een gesprek met iemand over de beruchte XTC dip. Ik kan persoonlijk echt helemaal niet tegen het lege gevoel dat ik heb na een avondje feesten. Nu zegt hij dat hij een kater van een avondje zuipen kutter vindt dan een xtc dip. Ik weet dat dit per persoon verschilt en ik ben erg benieuwd wat jullie vinden."