Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeftige paddo trip

Heftige paddo trip

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BefbreinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zaterdag 9 maart was het weer zover. Samen met 2 maten gingen we paddo's doen. Voor dit verhaal noem ik ze B en R.

Daar lagen ze dan. Na 2 weken wachten konden we eindelijk weer op avontuur. B had 3 paddo chocolade repen gekocht bij de smartshop. De eigenaar vertelde B dat 1 reep bijna gelijk stond aan 2 porties. Het waren dus echt wel zware units.

Samen met B ging ik nog even snel langs de winkels om lekkere snacks te halen voor tijdens de trip. (chocola, chips, snoep, worstjes, garnaaltjes, nootjes, ijsjes etc.) Daarna zijn we direct naar het huis van B en R gegaan. Eenmaal aangekomen hadden we de snacks op tafel gelegd en besloten we om de repen op te eten. Ik had van te voren besloten om 3 blokjes te eten i.p.v. 5 blokjes omdat ik toch best wel nerveus was en omdat ik de laatste keer had getript op Atlantis truffels (lichte truffels) en dit al vrij intens vond.

15:00 -
Maarja. De chocolatjes smaakte prima dus ik besloot om gewoon in 1 x 5 blokjes te eten. Spannend.... Ik besloot om een joint te draaien met m'n favorite wiet (Mexican Haze) goeie shit... Daarna ging ik een paar potjes Clash Royale doen met R.

Ja man ik zie al wat.... Ik voel hem al.... Shit man hij slaat snel in.... hahahaha kijk de muur.... BAM!!!!!!!!!!!

.......................................................................................................................................

Stilte... Ik merk dat het ineens heel moeilijk is om te beseffen wat we hebben genomen. Paddo's... Wat is het verschil tussen paddo's en truffels??? Wat voor effect geeft het... Wat zijn paddo's??

Ik verlies de controle over m'n gedachte. Ik kan niet meer helder denken en ik vergeet wat ik 5 seconde geleden heb gedaan. Boven op al dit kruipt er ook nog eens een heel naar en ongemakkelijk gevoel naar boven.

Ik trek me terug. Ik ga naar de wc en sluit me daar even op voor 2 minuten ofzo. Angst.. dit is het enige wat ik voel. Pure angst. Ik heb het dit keer echt verneukt. Ik word gek.. Dit gaat nooit meer weg. Ook dacht ik de hele tijd aan Terence McKenna haha...

"Ik moet echt aan B en R vertellen dat ik bad ga." Dit is wat ik me bedenk op de wc. Snel verlaat ik de wc en loop terug naar de woonkamer waar B en R lekker lopen te chillen.

"Jo gasten.. Ik vind dit echt niet leuk... Ik was vergeten dat het zo was... Fackkkk!!!!"

B en R kijken elkaar geschrokken aan. Ik voelde dat ik hun trip heel negatief beïnvloedde met de angst die ik uitstraalde. "Geef me even snel een peukie please!" roep ik.

(De visuals zijn momenteel al sterk aanwezig. Ik zie overal pauwenveren en de schilderijen bewegen van links naar rechts, maar wel op een hele mooie subtiele manier.)

Ik loop naar buiten met m'n peukie. In de bosjes zie ik allemaal dieren en oogjes. Niet dat dit mij stoorde want het zag er heel mooi uit. Het gene wat mij stoorde was het hele mentale aspect.

Ik geloof dat dit komt doordat ik mij niet over durfte te geven. De overgangsfase van de normale wereld naar het onbeschrijvelijke koningrijk van de paddo.

Ik loop weer naar binnen en ik kijk naar de klok.

16:00 -
Voor mijn gevoel voelt het alsof ik hier een half uur vast zit in een zeer negatieve gedachten loop

16:05
Fack...

Ik probeer om m'n aller hardst te denken hoelaat we de chocolatjes hebben genomen. Ik ben nog steeds zeer verward. Hoe lang werken de chocolatjes? 4 uur? 6 uur? Hoelaat eindigt deze trip. B en R vertellen mij dat er niks aan de hand is en dat ik een garnaaltje moet eten.

Ineens voel ik een XTC rush door m'n hele lichaam. Pure euforie. De angst is letterlijk in 1 x helemaal weg. Ik ga lekker liggen op de bank en ik pak een heleboel dekens om onde te liggen. De euforie die ik voel is te vergelijken aan m'n 1ste keer XTC. Zo sterk... Zo lekker....

Ik merk dat ik mijn lichaam moeilijk kan bewegen. Of in iedergeval ik beweeg mij vanaf nu voort door elk lichaamsdeel appart te bewegen. Dit is heel moeilijk te beschrijven en ik vraag mij af of meer mensen dit ook hebben. Elke keer dat ik mn lichaam draai of m'n hoofd beweeg als ik een lange tijd stil heb gelegen voelt het heel appart (niet storend ofzo hoor). Ik kan het niet beschrijven haha.

Ook is er heel even een momentje waarbij ik ineens zonder reden heel hard begin te trillen. Dit voelt heel lekker maar ik weet nog steeds niet waarom ik begon met trillen. (iemand suggesties?)

Vanaf dit moment let ik niet meer op de tijd. De visuals zijn zeer aanwezig en heel mooi. Het lijkt wel alsof ik onderwater zit. Qua golvende effecten dan. Vanaf dit moment wordt er heel veel gelachen. Super mooie lachkicks uit het niets. Dan was het weer even stil en genoot iedereen van de intense euforie en Huts iedereen weer lachen.

Ik kijk naar buiten. Naar de wolken. Ik zie gezichtjes naar elkaar kijken. Het lijken wel middeleeuwse knechten met super lange kinnen. Ik voel mij verbonden met de aarde. Ik had dit nog nooit meegemaakt. Ik voelde iets wat ik nu niet meer kan voelen of omschrijven, maar het was er echt. Ik draai m'n hoofd naar B en R en ik zeg: "Het voelt alsof ik seks heb met de aarde". Ze beginnen te lachen en zeggen dat ze precies hetzelfde voelen. De ventilator hoor ik heel hard op de achtergrond. Alsof ik in een wachtruimte zit. Zo voelt het. Voor de rest is het eigenlijk heel stil. Ik hoor lettelijk alleen de ventilator!

De zon gaat langzaam onder. De wolken zijn niet meer zichtbaar en ik besluit om liggend naar de tv te kijken. Op youtube speelt een live stream van lo-fi chill hop. Prachtig. Kalm. Vredig. Ik ben gelukkig.

Ik lig op m'n zij en ik kijk naar de tv. De tv lijkt vanaf mijn point of view op een soort van frisdrank automaat en het lijkt net alsof ik vanaf een balkon naar beneden kijk. (alweer heel moeilijk te beschrijven).

20:00 -
Het mentale aspect begint langzaam weg te gaan. Wel zijn de visuals nog redelijk aanwezig. 20% ofzo...
We besluiten om Modern Family te kijken. Ik besloot om even goed te focussen en te kijken wat ik nou echt zag. De kleuren waren donkerder. Alsof er iemand met de kleur balans aan het spelen was. Ook kon ik niet goed volgen waar de aflevering over ging.

HOOFDPIJN......

Ik heb ontzettend veel hoofdpijn voor de rest van de avond. We bestellen nog wat thuisbezorgd en daarna val ik in een hele diepe slaap.

De volgende dag wordt ik wakker ZONDER hoofdpijn. Gelukkig maar. Voor de rest van de zondag heb ik alleen maar jointjes gerookt en lekker veel gegeten.

In het kort: Dit was de heftigste trip die ik ooit heb gehad. De angst in het begin en de pure euforie tijdens de piek. De angst is me toch wel een beetje bijgebleven. Ookal was dat maar 5% van de hele trip. Zo heb ik ondekt dat ik de kracht van de paddo nooit meer mag onderschatten.

Wel gek.. de 1ste keer dat ik paddo's nam ooit, nam ik precies dezelfde portie. Alleen was die trip compleet anders dan deze keer. Ook wel verwarring maar compleet geen euforie. Mijn theorie hiervoor is dat ik toen niet wist wat ik kon verwachten en wat ik nou allemaal voelde.

Maarjaa uiteindelijk echt een prachtige ervaring gehad. Dit was zeker niet mijn laatste keer trippen dus verwacht veel trip reports aankomende zomer :wink:

Next on my list: Atlantis truffels 30 gram.

Cheers!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk report!
Met welke psychedelica en dosissen had je al ervaring voor deze trip?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Paddorepen lol!

Ik dacht dat paddo's en daarmee ook de producten waarin ze verwerkt zitten verboden waren?
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Paddorepen lol!

Ik dacht dat paddo's en daarmee ook de producten waarin ze verwerkt zitten verboden waren?
Klik om te vergroten...
Dat dacht ik ook. Mss onder de toonbank verkocht?
Lijkt me iig wel interessant.
B
BefbreinLid
01-01-2024, 00:00
#5
@AphexTwin Dankje wel man! Ik heb 2 x paddo's gedaan, 2 x truffels en een paar keer Salvia.

@acht.zes Onder de toonbank verkopen volgens mij meerdere smartshops gewoon nogsteeds paddo repen. Je moet er gewoon naar vragen :grin:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Befbrein zei:
@AphexTwin Dankje wel man! Ik heb 2 x paddo's gedaan, 2 x truffels en een paar keer Salvia.
Klik om te vergroten...

Welke verschillen merkte je tss. paddo’s vs truffels?

Salvia is wel ff next level. :)
B
BefbreinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
Leuke report hoor.
Als je aan het angst momentje terug denkt, wat haalde jou dan uit je angst? Het geruststellen door je vrienden? het garnaaltje? of gewoon door de fase van de paddo trip? wat gebeurde er precies om uit je angst te komen?
Ben wel benieuwd :)
Klik om te vergroten...

Ben vergeten in het trip report te zetten :tongueout:

Het was zaterdag in het begin van de middag heel slecht weer. Het regende en de lucht was compleet wit bewolkt. De kamer was dus heel wit belicht zonder mooie zonnestraaltjes. Echt een creepy setting op dat moment. Ik herrinner me nu dat ik alle negatieve dwanggedachte vergat op het moment dat de bewolking weg ging en de zon begon te schijnen + het garnaaltje. Maar om heel eerlijk te zijn kan ik het je niet met 100% zekerheid vertellen.
B
BefbreinLid
01-01-2024, 00:00
#8
AphexTwin zei:
Welke verschillen merkte je tss. paddo’s vs truffels?

Salvia is wel ff next level. :)
Klik om te vergroten...

Truffels bevatten volgens mij minder psilocybe dan paddo's. Atlantis truffels zijn bevatten ook relatief weinig van de stof. Ik moet zeggen dat ik tijdens mijn truffel trip ook echt wel goed aan het trippen was. Maar tijdens die trip had ik veel meer controle over m'n lichaam en m'n gedachten. Ook waren de visuals heel anders dan de paddo trip. Maar dit heeft volgens mij te maken doordat ik tijdens mijn paddo trip echt wel 2x zoveel psilocybe tot mij had genomen. Maar uiteindelijk kan ik het de verschillen gewoon heel moeilijk omschrijven. (komt ook door de setting).

Ik heb btw ook een Salvia trip report geschreven, so check it out! Een Salvia trip was voor mij niet te vergelijken met paddo's. Dit komt volgens mij omdat de stof zich op een ander gebied in de hersenen connect. De hallucinaties zijn onbeschrijfelijk. 0% controle over wat ik zag. En ik snapte er ook geen bal van. Ook voelde ik dat mijn lichaam werd uitgerekt en gedraaid. De foto hieronder doet mij veel denken aan mijn trip. Alleen zag ik geen wezentjes of gezichtjes. Ook moet ik zeggen dat ik helemaal niks voelde qua emotie en euforie. Ik was de dagen na de trip ook heel hard bezig met het verwerken van wat ik zag. Maar dit verschilt natuurlijk per persoon.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Befbrein zei:
Truffels bevatten volgens mij minder psilocybe dan paddo's.
Klik om te vergroten...
Dat hangt er denk ik maar net vanaf wat voor batch je hebt. In mijn ervaring (60 a 70 keer getript op truffels en paddo's) zou ik juist zeggen dat 15 gram truffels gemiddeld gezien ongeveer gelijk staat aan 20 gram paddo's.

Befbrein zei:
Atlantis truffels zijn bevatten ook relatief weinig van de stof.
Klik om te vergroten...
Atlantis truffels zijn de truffels waar ik het meest op heb getript. Waarschijnlijk tegen de 40 keer aan. Ze bevatten gemiddeld gezien zeker niet relatief weinig van de stof. Maar het ligt er gewoon aan of je geluk hebt. Ik heb atlantis gehad die bijna 3 keer zo sterk leken te zijn als normaal. Als ze echt blauw uitslaan van kleur is dat vaak een teken dat ze erg sterk zijn.


Cool report btw. Ik moest lachen toen je het had over middeleeuwse knechten met lange kinnen. :tearsofjoy:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuke report hoor.
Als je aan het angst momentje terug denkt, wat haalde jou dan uit je angst? Het geruststellen door je vrienden? het garnaaltje? of gewoon door de fase van de paddo trip? wat gebeurde er precies om uit je angst te komen?
Ben wel benieuwd :)
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Dat hangt er denk ik maar net vanaf wat voor batch je hebt. In mijn ervaring (60 a 70 keer getript op truffels en paddo's) zou ik juist zeggen dat 15 gram truffels gemiddeld gezien ongeveer gelijk staat aan 20 gram
Klik om te vergroten...
Ik dacht net altijd dat paddo’s sterker waren dan truffels.
Verkeerd gedacht dus?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
AphexTwin zei:
Ik dacht net altijd dat paddo’s sterker waren dan truffels.
Verkeerd gedacht dus?
Klik om te vergroten...
Sommige zullen zeker sterker zijn. Niet per se verkeerd gedacht.

Het is moeilijk te zeggen omdat ze zo verschillen in sterkte. Maar de standaard dosering voor een truffeltrip is vaak 15 gram en om een trip van diezelfde sterkte te krijgen nam ik van paddo's vaak wat meer dan dat. Ik geloof dat paddo's vroeger ook in bakjes per 20 gram verkocht werden maar weet dat niet zeker.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Sommige zullen zeker sterker zijn. Niet per se verkeerd gedacht.

Het is moeilijk te zeggen omdat ze zo verschillen in sterkte. Maar de standaard dosering voor een truffeltrip is vaak 15 gram en om een trip van diezelfde sterkte te krijgen nam ik van paddo's vaak wat meer dan dat. Ik geloof dat paddo's vroeger ook in bakjes per 20 gram verkocht werden maar weet dat niet zeker.
Klik om te vergroten...
Ik nam afgelopen zondag 10 gram truffels als startdosis en voelde er amper iets van.
Waarschijnlijk met te lage dosis gestart.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wel op een lege maag?

Het kan aan meerdere dingen liggen, maar de volgende keer maar 15 gram nemen dan.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is op zijn minst toch frappant te noemen dat ze met het paddo-verbod destijds de truffels over het hoofd gezien hebben en ook het mycelium vergeten zijn.

Gelukkig maar, zo kunnen wij gewoon blijven genieten van een legale psylo-trip.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Wel op een lege maag?

Het kan aan meerdere dingen liggen, maar de volgende keer maar 15 gram nemen dan.
Klik om te vergroten...
Nee op een halfvolle maag. In de vorm v. truffelthee met gember. (als voorzorg voor m’n maag)
Heb na een uurtje nog 5 gram gewoon opgegeten in kleine stukjes, maar had niet genoeg effect meer.
Volgende keer eet ik idd gewoon meteen 15 gram.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Min of meer lege maag dus. Die gember is ook maar een beetje toch?

Soms is het moeilijk te zeggen waar het nou door komt, al werkt het bij mij bijna altijd. Een keer toen ik in een periode echt te vaak tripte klapte ik ineens uit een trip. Van echt trippen tot compleet nuchter in een seconde. Dat was zo'n teleurstellende ervaring... In bepaalde zin had ik bijna een bad trip geprefereerd zodat ik daar dan doorheen kon werken en closure kon krijgen. Maar helemaal niks...

Je moet je er soms dan maar bij neerleggen denk ik... :laughing: Volgende keer beter.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Min of meer lege maag dus. Die gember is ook maar een beetje toch?

Soms is het moeilijk te zeggen waar het nou door komt, al werkt het bij mij bijna altijd. Een keer toen ik in een periode echt te vaak tripte klapte ik ineens uit een trip. Van echt trippen tot compleet nuchter in een seconde. Dat was zo'n teleurstellende ervaring... In bepaalde zin had ik bijna een bad trip geprefereerd zodat ik daar dan doorheen kon werken en closure kon krijgen. Maar helemaal niks...

Je moet je er soms dan maar bij neerleggen denk ik... :laughing: Volgende keer beter.
Klik om te vergroten...
Oh, da’s balen idd!

Ja, volgende keer beter. Het was ook geen mislukte ervaring hoor. Ik voelde me erg relaxed en vrolijk, enkel de trip zelf (bodyload, visuals etc) bleef achterwege.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Das ook lekker. Ik nam weleens halve doseringen (~7 gram) met vrienden om een heerlijk relaxed avondje te hebben zonder trippen. Eigenlijk zoals stoned zijn van wiet, zonder de nadelen (suf voelen, droge mond/ogen, vreetkick).
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Das ook lekker. Ik nam weleens halve doseringen (~7 gram) met vrienden om een heerlijk relaxed avondje te hebben zonder trippen. Eigenlijk zoals stoned zijn van wiet, zonder de nadelen (suf voelen, droge mond/ogen, vreetkick).
Klik om te vergroten...
Ja klopt helemaal, zoals wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."