Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DE NIEUWSTE VAN..... Madonna.... The Beat Goes On en Candy Shop zijn al twee songs van haar forthcoming album dat ik via a leak heb kunnen catchen."
"Pfff het is gewoon het proberen niet waart, maar jah je bent jong en je wilt wat! Een 8 jaar geleden, heb ik zo'n tijdens m'n speedperiode met een vriendin een kleine drie weken mee heroin gechineest, m'n vriendin deed het toen al een jaar of drie, en ze heeft dat nooit aan mij getoond of gepresenteerd, ze zei steeds, dat krijg jij van mij niet. Maar jah die bewuste zomer, had ik op cafe iemand ontmoet, waar ik al mee gechineest had, en toen heeft zij met mij voor 't eerst gechineest nadat ik m'n verhaal had gedaan. Ik was 23 en dacht, ik wil vrij veel geprobeerd hebben, maar nooit niet spuiten van drugs. Best wel een gezellige roes, maar man idd ik moest niet kotsen - maar steeds misselijk gevoel en heel soms kotsen. M'n vriendin die kotste waar ze stond en zat (bij wijze van spreken), op een zekere dag had ik van haar nog voor een 4 pijpekes gekregen ze had me ook nog een pluk weed meegegeven, maar dat pijpeke dat ik bij haar al had genomen dat bekwam me zo goed niet. Ik nam afscheid en ik ging naar m'n studio die boven haar studio was, binnengekomen heb ik die pluk weed en zilverpapier met heroin op salontafel gelegd, ik ben naar de badkamer gelopen ik heb gekotst, gekotst bah gewoon vettig - en achteraf bekeken steeds die vieze verbrandde catchou (autobanden) smaak telkens als je een pijpje hebt genomen, bah ik heb verder wat in de badkamer vertoeft om me op te frissen, pyema aan en in bed gekropen en heb nooit nog en zal nooit nog heroin gebruiken. Twee dagen later stapte ik bij haar binnen, met haar zilverpapier ik zei dat ik die boecht nooit meer wilde hebben. Ze zei dat ik een schat was dat ik nog met dat af kwam, want dat van haar was op. En zo moest ze die dag nog niet over en weer rijden, ze had haar portie nog voor die dag. En al bij al ben ik blij dat ik er niet ben blijven aanplakken! Mijn Raad : Don't Do It - You Have To Prove Nothing Bubblepunk"
"Weer zo een typisch overzees amerikaans verhaal, dat spijtig pure reality is. Ik begrijp niet dat je dat zo ver kunt laten komen, en dan nog als moeder uw kind zo volproppen, als nuchter denkende moeder weet je dat dit toch slecht is. Ach de gekste verhalen moeten nog komen uit Amerika, hihi!"
"Mijn enige ervaring ooit was goed It!"
"Kauwen! Kauwen! Kauwen! zei Boe De Koe! Heb ooit een kleine 10 jaar geleden es Salvia gekauwd en moet zeggen nu zo heel vies van smaak vond ik dat toch niet, ik vond dat de smaak zich zowat verleende naar het verfrissende hoe dat munt ook smaakt... Maar jah om nu daegelijks op je menu te zetten, daar ben ik ook geen voorstander van, maar zo echt heel vervelend vond ik die smaak niet voor zo es Salvia te verorberen."
"Re: Visueel verschil. deceptive zei: Hallo, Ik zat weer een beetje rond te surfen hier en daar, en in mij kwam de volgende vraag op: Stel je eet 10 gram (portie) hawaiaanse paddos, is je trip dan visueler dan 30 gram (portie) mexicaanse? Met andere woorden, zijn er bepaalde andere stoffen in een paddo die zorgen voor een andere werking? Het lijkt mij namelijk logisch dat je hetzelfde op visueel gebied krijgt als je 10 gram hawai of 30 gram mexi eet, je krijgt ongeveer hetzelfde aantal psilocybe binnen. Iemand die het weet? Klik om te vergroten... Hier een handige link! http://img510.imageshack.us/my.php?image=mrbm8.jpg"
"DE WAARHEID!!!!!! Doodkapje zei: @serenity : wil anders ook wel eventjes een foto van jou beoordelen hoor... en jou portemonneetje zal ook niet zo dik zijn tegen dat jij 50 bent... Klik om te vergroten... [/b]"
"Nee idd gelijk Madonna zelf zegt, anders moet je haar heel muziale manoeuvre maar eens luisteren, zij zegt TV IS TRASH! Maar jah ze weet zichzelf te verkopen, money makes the world go around, my dear. IK CITEER MADONNA: I don't want no lies I don't watch TV I don't waste my time Won't read a magazine..... Zij weet ook dat er een fake materialistische wereld aan het ronddraaien is, waar zij weer haal deeltje van inpikt, anders zet je koptelefoon maar eens op en plug 'Ray of Light' in and go with the flow! Bubblepunk"
"Hoor ik daar afgunst, omdat hier iemand het niet zo slim heeft aangepakt, zoals madonna het gedaan heeft, kunnen ze allemaal nog eens een puntje aan zuigen. En 48 en in maillot staan te showen, 1979 heeft iemand dat daar al voorgedaan, Farah Fawcett met haar aerobictapes, en onze tante tina dan nog op late veertige leeftijd nog kortgerokt, en knappe benen, en dan nog eind jaren 80 cher, met haar 'If I could turn back time' ik denk dat cher toen ook tegen de 50 liep. Aan jouw berichten maak ik uit, dat jij tegen je 50ste er zo niet meer zal kunnen staan, wahahah En erbij Madonna, cher, tina turner dat zijn allemaal businesswomen maar ook MOEDERS!"
"Ik neem Xanax Retard 1mg (alprozolam), en ik moet zeggen idd ik voel me er vredig rustig van als ik het heb ingenomen. Maar jah ik houd mij gewoon aan doktersvoorschrift, en neem smorgens en 's avonds eentje - omdat er sinds een goed 1.5 jaar is vastgesteld dat ik hyperventilatie heb. 's Avond s een half uurtje voor t slapen neem ik dan ook nog 1 pil van Remergon Soltab 30mg en nog 1 pil Doctrazodone 100mg. Ik moet zeggen dat zijn echt wel vliegpillen die Remergon en Doctrazodone, maar jah zoals ik al eerder schreef, ik hou me gewoon aan doktersvoorschrift, ik zal nooit een echte pillenpakker worden, gewoon ja nu omdat het mij voorthelpt. Maar voor diegene die willen vliegen, loop naar je dokter, en laat deze cocktail voorschrijven : -Xanax Retard 1mg -Remergon Soltab 30mg -Doctrazodone 100mg Bubblepunk"