#1
goed bezig in ieder geval, je moet toch redelijk mentaal sterk te zijn om zomaar te kunnen stoppen, dus respect daarvoor, ik zelf probeer het roken, blowe zuipe enz. te beperke tot weeknd
Hello Drugsforumbezoekers,

Leuk leuk! Zeker volhouden, ermee stoppen is altijd beter dan het gebruiken. Maar sommigen willen het niet loslaten en nog altijd af en toe eens willen genieten van een lekker peukje!BUBBLEPUNK zei:Hello Drugsforumbezoekers,
![]()
Ik kom hier even vertellen, dat ik na 20 jaar tabakgerook en 15 jaar weedgerook er sinds 10 dagen ben met opgehouden, ik ben nu 31 en heb zoiets van we blijven spijtig genoeg geen 20 meer, allez van geest misschien wel, maar dat lichaam blijft geen 20.
Daarom ben ik ermee gekapt, en hopelijk kan ik voor andere een voorbeeld zijn, niet dat ik opeens de wereldverbeteraar wil uithangen, want dat heb ik al geprobeerd en dat lukt niet.
Maar als er vele blowers zijn die willen stoppen en van hun eigen denken dat het niet lukt, dat heb ik ook gedacht bijna 2 jaar, mor plots sinds 10 dagen geleden lukte het, en ben al eerder gestopt es met blowen, maar dan had ik steeds men gewoon sigaretje nog als troost, maar nu ben ik met alles gekapt, omdat ik niet vroeg wil sterven aan een of andere kanker, because we all know smoking is not good for your body.
![]()
Almost 20 years I was in jail for crime in nicotine and weed, but now @ the moment I'm free......And I'll Stay
Merry Meet & Blessed Be
Bubblepunk
azgaza zei:Als je binnen 15 jaar nog geen kanker hebt zijn alle cellen vernieuwd en krijg je geen kanker meer, heel goed dat je gestopt bent met alles roken, want de rook is slecht.
barry zei:azgaza zei:Als je binnen 15 jaar nog geen kanker hebt zijn alle cellen vernieuwd en krijg je geen kanker meer, heel goed dat je gestopt bent met alles roken, want de rook is slecht.
het duurt dus 15 jaar eer al je cellen van je hele lichaam vernieuwt zijn?
waarom sterven rookers dan sneller?als je cellen toch vernieuwt worden? of mis ik de clue nu?
Eier zei:Allemaal stront. Kanker krijg je of je krijgt het niet, natuurlijke selectie.
Delirium zei:Good luck! Hopen op een gezond leven verder![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."