Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsme 2 dames

me 2 dames

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd zou ze wel in me achtertuin willen hebben :hearteyes: :hearteyes:
S
SnowsealsLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb me planten nou iets van anderhalfemaand. hopelijk gaat de bloei beetje goed.

foto: http://members.lycos.nl/wwdprodigy/groei.JPG

ik heb de eene plant beetje laat getopt ken je ook wel zien. Verleden jaar waren ze 2.50 hoog geworden hopelijk gaat het dik jaar ook wat worden. Ik geef meestal me planten stikstof en calium. Lijk wel soms als je voeding zelf maakt nog beter is dan growshop :confused:
wat voor voedging gebruiken jullie ???

Houdoo
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooie plantjes :) Zo zou ik ook wel een struikje willen in de achtertuin. Volgend jaar toch maar wat neerzetten.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga volgend jaar denk ook maar weer ff plantjes halen :grin:
S
SnowsealsLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb Swazi x Skunk. alleen deze plant hoord heel lang en dun, maar met vollegrond krijg je ook echt kk groten planten :hearteyes: :stoned:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoo, dat zijn best flinke in vergelijking met mijnes :mrgreen:
Welke soort heb je?

Oja en ik heb ze gewoon in de volle grond staan, en gebruik geen speciale voedingen ofzo. Gewoon puur natuur :stoned:
s
stinosLid
01-01-2024, 00:00
#7
woooow groot!
ik heb ook een plantje, maar die is superklein, superdun en superweinig blaadjes, k heb m gewoon maar in de grond gezet en ik zie wel of er wat aan gaat groeien.. nog tips iemand?
wat is toppen?
S
SnowsealsLid
01-01-2024, 00:00
#8
als je de plant topt, krijg je geen hoofdtop meer, de plant groeid dan niet meer in de lengte maar meer in de breete.

Eigenlijk vin ik het zelf niet echt moeilijk wietplanten kweken, is ook wel beetje ervaring allemaal. maar als jij je plant gewoon watergeeft en hij heb een lekkerplekje in de zon. hoord het van zelf wel een mooie damen :smoke:

Ik maak meestal ook zelf voeding, lijk wel soms of het beter is dan voeding uit de growshop, klinkt misschien raar. maar ik haal meestal de stikstof uit de brannetels en gooi het bij me eigen planten
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waar zijn de kroppen?
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een sjieke grieten! Knappe dingens, hopelijk leveren ze goede smoortjes op!
S
SnowsealsLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zal zeggen probeer het ook :wink: hier heb ik ook foto van verleden jaar enzo http://www.wietforum.nl/index.php?s=&ac ... album=2685
D
Dr.GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou ze alleen nog een keer ompoten in een grotere bakken met meer litercapaciteit. Dan zetten ze nog wel een keer een fijn groeispurtje in. Verder mooie dames, keep up the good work. :)
B
BoksbalLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snowseals zei:
ik heb me planten nou iets van anderhalfemaand. hopelijk gaat de bloei beetje goed.

foto: http://members.lycos.nl/wwdprodigy/groei.JPG

ik heb de eene plant beetje laat getopt ken je ook wel zien. Verleden jaar waren ze 2.50 hoog geworden hopelijk gaat het dik jaar ook wat worden. Ik geef meestal me planten stikstof en calium. Lijk wel soms als je voeding zelf maakt nog beter is dan growshop :confused:
wat voor voedging gebruiken jullie ???

Houdoo
Klik om te vergroten...

Ik pis om de 2 weke rond de boom :)

en zie nu :) 8 weken later


R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Boksbal zei:
Ik pis om de 2 weke rond de boom :)

en zie nu :) 8 weken later...
Klik om te vergroten...

..een flinke kale plek om de plant heen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."