#1
idd zou ze wel in me achtertuin willen hebben
![:hearteyes:]()


Snowseals zei:ik heb me planten nou iets van anderhalfemaand. hopelijk gaat de bloei beetje goed.
foto: http://members.lycos.nl/wwdprodigy/groei.JPG
ik heb de eene plant beetje laat getopt ken je ook wel zien. Verleden jaar waren ze 2.50 hoog geworden hopelijk gaat het dik jaar ook wat worden. Ik geef meestal me planten stikstof en calium. Lijk wel soms als je voeding zelf maakt nog beter is dan growshop
wat voor voedging gebruiken jullie ???
Houdoo
Boksbal zei:Ik pis om de 2 weke rond de boom
en zie nu8 weken later...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."