Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeyote, wat een prachtige plant!

Peyote, wat een prachtige plant!

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou moeite hebben met dat leuke dingetje niet al stiekempjes van te snoepen :flushed:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi

Die van mij heeft ook juist gebloeid. Hij is wel een stuk kleiner en platter (5cm diameter)

Heeft die van jou nu meerdere bloemen in een keer gehad?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze zitten wel in een klein potje he.

Ze gaan nooit kunnen doorgroeien als ze daarin blijven steken.
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb recentelijk 2 Peyote bemachtigd en het zijn werkelijk waar bijzonder plantjes. In de week dat ik ze bij mij hebt staan zijn ze beide heftig aan het bloeien geslagen, ze zijn echt prachtig. Hier wat foto's






ENJOY!
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#5
*enorm jaloers
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja die van mij heeft nu 3 bloemen en de andere 2. Die van mij zijn waarschijnlijk net wat ouder dan die van jou (jaar of 10 a 12), ze zijn ook wat groter,ongeveer 8 a 9cm
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet je hoe je ze zaad kan laten produceren?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oooh, eten, eten! :hearteyes:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voorlopig voldoet het potje prima (voor het komende jaar). Zaad produceren ze meestal nadat ze gebloeid hebben (een paar maanden nadat de eerste bloem knopjes vormen), maar dat is niet altijd zo. Je kan ze niet echt manipuleren om zaad te laten produceren.

P.S. Eten staat voorlopig nog niet op de planning, daar zijn deze plantjes gewoon te vet voor :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een schoonheden :)
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier nog een foto van de Peyote met de 3 knoppen in bloei, wonderbaarlijk niet?

B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe lang moet je een peyote eigenlijk kweken om er een deftige tripportie uit te halen?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Minstens 10 jaar
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spirit Quest zei:
Hier nog een foto van de Peyote met de 3 knoppen in bloei, wonderbaarlijk niet?

Klik om te vergroten...

echt wonderlijk mooi peyote heeft persoonlijk een heel mooie bloem maaar ze bloeiene maar een paar dagen ? of hoelang blijft ie er op staan ?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
sorry dubbel post
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
sorry trippel post :flushed:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#17
Anders antwoord je 3 keer hetzelfde. :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bengt zei:
Anders antwoord je 3 keer hetzelfde. :grin:
Klik om te vergroten...

sorry daar voor PC flipte toen en heb het niet meer gecontroleerd hoeveel x ik het had gepost :confused:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heel mooi ! Lucky you :tongueout:

Van welke leeftijd beginnen ze eigenlijk bloemen te produceren ? Kwil op mijn peyote ook een bloemmetje zien :tongueout:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Meestal vormen de eerste bloemen zich als de Peyote "volwassen" is. Dus na een jaar of 10, en als je goed voor de Peyote zorgt kunnen de bloemen er de hele zomer op blijven staan :wink: Bloemen zijn in feite een hele goede indicatie dat het goed gaat met je Peyote, dat hij blij, gezond en klaar voor consumptie is :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."