Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stemmen maar!!"
"Ga je schamen Noortje. Je zal moeten kiezen tussen je coke verslaving of je gezin. Geloof mij, die twee dingen gaan NIET samen. Je gezin wordt er uiteindelijk de dupe van. Aan jou de keuze dus.. stel jezelf niet zo zwak op, neem de beslissing zelf. Het is jouw leven.."
"5 gram op een dag..ik weet niet hoeveel je erfenis is, maar als je dagelijks zoveel snuift ben je er zo doorheen. Als het echt veel geld is zou ik er huizen van kopen en verhuren, zodat je iig inkomsten hebt.. Succes."
"Je zegt dat je 17 bent he ? Dan raad ik het je ten zeerste af als je geen vaste inkomsten hebt. ( m.a.w. netto/maand : 1500 E++ )"
"Daar waar vaste klanten zijn, waarborgt de verstrekker kwaliteit. Koop nooit je Coke via via, denkbeeldig gaat de kwaliteit altijd achteruit per tussenpersoon. Probeer je coke voortaan bij iemand te kopen die zelf importeert en koop dan meteen op grote schaal in! Dan ben je goedkoper uit en krijg je kwalitatief gezien goede coke. Hopelijk heb je hier van geleerd."
"Goede coke moet meteen verdovend werken, dus zou je er geen pijn door kunnen krijgen. Tenzij het versneden is met rotzooi lijkt me. Zat er niet toevallig glas tussen ?"
"acidboy zei: BADJASMAN zei: Goede coke moet meteen verdovend werken, dus zou je er geen pijn door kunnen krijgen. Tenzij het versneden is met rotzooi lijkt me. Zat er niet toevallig glas tussen ? Klik om te vergroten... Goede coke verdooft niet direct, duurt even (5 minuten ofzo). Veel versnijdingsmiddelen verdoven direct, om de 'echtheid' van de coke te waarborgen. Maar dat is dus tevergeefs. Klik om te vergroten... Tenzij er dus glas tussen zit, omdat je het dan meteen in je bloed krijgt, voor een versnelde werking. Voor diehards die hun neus zo graag willen uitmelken. Het is iig erg dom zulke troep te gaan gebruiken, waarom zou je je tot het niveau van een zwerver verlagen? Financiële problemen..? ( Reageer eens Mr topicstarter, heb het idee dat je het onprofessioneel hebt laten testen..)"
"Ik zal het eens met mijn psychiater overleggen."
"@Topicstarter Beter dat jouw gezin als eerste vergast wordt dan he!"
"Bijna een half jaar.."