Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was ook verslaafd aan XTC!!! Het erge is dat je psychisch in een dal komt. Ik ben er nu 4 maanden mee gestopt en voel me sinds deze week pas weer een beetje normaal. Nog steeds last van chronische vermoeidheid van al die jaren misbruik"
"XTC gebruikte ik alleen in het weekend alleen te vaak en te veel.. soms 3 weken niet. je denkt er niet aan als je je braq voelt en als je weer fit bent ga je weer voor de bijl. het kost ook geen moer!! kommop 100 euro 50 van die dingen Ik noem dat een verslaving en ben trots dat het achter de rug is. Ik heb er geen affiniteit meer mee, ipv daarvan ga ik muziek maken of sporten"
"Ik heb ook wel is speed gebruikt, maar alles wat je uit de speed haalt wat goed is komt er later negatief weer uit. Zelf 2 jaar niet meer aangeraakt. Ook wel is een hele week gebruikt dat spul Goed dat je er mee stopt, want speed maakt je inderdaag '' tijdelijk '' beter. En daarna sloopt het je net zo hard als dat je je er goed bij voelde. die dip zit je een tijdje in maar als jeje echt kut voelt ga dan een half uurtje buiten lopen, dit zal het enige middel zijn tegen die kater. En gezond eten en veel slapen, smiddags lopen. Ik denk verder niet dat je veel aan en dokter hebt.. allemaal standaard verhaaltjes uit een boek. Enige remedie tegen drugs drang is sporten of afleiding en niet te lang achter een pc zitten om je heen kijken want dan ga je vanzelf weer aan die speed denken. En ga savonds tv kijken en niet achter de pc en weer helemaal gek worden van alle prikkels om vervolgens weer aan de pep te denken... Als je persee een serotonine boost of dopamine boost wilt kan je alleen maar sporten meer gaat gewoon niet helpen. Dus achteraf is speed echt rotzooi goed dat je er mee stopt man!! Pas op dat je niet de volgende stapt maakt als GAMING... want bijna iedereen gaat voor paal als het om gamen gaat... Dus blijf weg van online games zoals BF3. Gamen kan ook goede afleiding zijn maar pak een spel waar je na een uur per dag genoeg aan hebt dus niet om de punten spelen of om status tegen online mensen. Ik heb zelf ook vaak naar de drugs gepakt om verkeerde reden, daarna verzoop ik in het gamen. Ik ken het probleem. Sinds ik muziek maak heb ik weer iets wat gezond is en leuk is.. hoef ik niet meer aan drugs te denken of die zooi."
"Ik zit ook een beetje met hetzelfde verhaal alleen ik gamede 6 uur per dag ofso laatste 2 jaar. laatste week amper nog. ik was een tijdje afgekicht van 2009 tm 2011 doordat ik een opleiding deed en werkte! Savonds keek ik toen tv en dit hielp me ontspannen ipv gamen en gek worden, want van gamen maak jejezelf alleen maar onrustig zonder dat je het door hebt. Mijn 7970 laatst ook verkocht, en wat ik nu leuk vind om te doen is muziek maken op de pc zodat als er drang is het nuttig besteed is en het is niet verslavend omdat je na 2 uur koppijn hebt van het denken. je kan op zich leuke dingen op de pc doen zonder dat je je zorgen hoeft te maken. je moet die drang naar gamen omzetten in iets wat je net zo leuk vind maar wel gewoon mee kan stoppen na korte tijd en zonder dat je het idee hebt dat het allemaal voor niets is. Sport heeft ook zin!!!! Ik heb ook mijn BF3 premium code aan een vriend gegeven .. dat soort shit moet je dus doen - weg videokaart voor nieuwe games - weg games van de c schijf En blowen zie ik mensen alleen maar slechter van worden dus goed dat je er mee stopt. Ohja, maak niet de fout door in 1 keer met de PC te stoppen want dit gaat niet werken, ga op youtube relexen ofso dat soort dingen, kijk naar dingen waar je van leert of leuek docus... dan game je iig niet en dat is al heel wat"
"Ik rook nu al een jaar of 10 elke week en soms 2 maanden niet........ Soms 10 peuken soms 2. Stoppen zal ik nooit doen..... vorige week 2 peuken gerookt... daar voor 5 weken niet Het spookt dus verder niet in mijn hoofd Het kan wel gewoon ... om te beginnen niet kopen op zondag. Koop een pakje.............. rook 1 avond en deel veel uit. Enige wat bij mij goed helpt is veel sporten. Dit geeft een veel sterker effect dan dat beetje dopamine van alleen die peuk En je bent de hele dag fit en je lichaam werkt aderverkalking tegen ipv het tegenovergestelde. Denk hier eens aan, wat wil je nog meer horen? Nu ik weer een tijdje niet sport door blessure merk ik wel dat je om je heen kijkt en denkt boh ik wil ''iets''"
"Niet vaak meegemaakt, mischien 4x........... dan is het ook echt 5% coke ofso"
"MeejheM zei: mijn brein is van mn geboorte af al anders dan de meesten. daarnaast heb ik goede en slechte gewoonten, en medicatie, naast mn eigen keuze stofjes. ik vind het niet zo vreemd dat coke voor mij niet echt merkbaar is, mijn detectiegrens ligt volgens mij wat hoger omdat ik andere stimulanten gewend ben. van die smerige bijtende stinkende pep moet ik ook behoorlijk wat snuiven voordat ik effect merk sinds ik weer 6-10 mokken koffie drink. Klik om te vergroten... Snuif is 1/2e van een halve gram zul je wel merken.. Ik merkte zelf pas goedwat van coke na de 5e keer ofso... ik vind het veeeel lekkerder dan speed... en je bent meer helderder dan met speed imo.. met speed werd ik ook altijd zwaar para COKE is top spul!!!!!!!!!! als je maar goeie hebt.. beter dan XTC of pep bij elkaar.... en die kater is ook 1000x minder erg dan met XTC of pep"
"MentalFucked zei: Wat hoor je te voelen van coke? Als ik coke snuif wordt ik alleen een beetje losser. Maar daar blijft het ook bij. Een echte space vind ik maar niet. Ik snuif liever speed of neem een pilletje dat ik helemaal para ga. Wat zijn jullie ondervindingen? Klik om te vergroten... Dan heb je waarschijnlijk geen goede.. wees maar blij dan blijf je er ook uit de buurt van"
"Coke overrated? Op speed bijv voel ik me super smerig.. ik ga stinken onder de oksels en kan pas na 9 uur slapen ofso terwijl het effect 4uu duurt met een lange comwdown (vies dus) Met coke slaap ik binnen 90 minuten na laatste lijn ook al was dat 1.5gram... Ik voel me niet smerig en niet wazig zoals bij XTC bijv.... met X ben je meteen verrot als het uitwerkt.. gadverdamme wat een smerig gevoel is dat... zo hopeloos en braq als wat"
"je moet maar zo denken, iedereen voelt zich kut na stoppen met welke drug dan ook. Komt goed"